Kocenje motorom - vakuum ili natpritisak !?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Niskofrikcionom, da
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #17
      znachi BOOST ja sa B204 nemam tih bojazni???

      Mislim od koxhenja motorom?

      BTW...

      Lepo skida temperaturu sa Otvorenim TROTELOM, i iskljuchenim MOTOROM u petoj...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ima bojazni, B204 ce se razleti , no, kreni temu nanovo bez zagadjivanja ove.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • NickRP
          CBC Senator
          • 19.10.2005
          • 263
          • Serbia - Germany

          #19
          Originally posted by BOOST
          Nikola, gubitci frikcije karika su najveci gubitci u jednom motoru. Prilikom ekspanzije karike pod potiskom od strane pritisaka su reda ca: 3 bara.
          Ja sam ciljao na to da su ti gubici mali u odnosu na gubitke koji se ostvaruju prepumpavanjem iz u**** koji je na 0.3 bar apsolutnog pritiska na izduv koji je na atmosferskom pritisku... ili si drugacijeg misljenja?

          Jednostavan eksperiment, manometar (sa mogucnoscu merenja vakuuma) na spric (najbolje sa plasticnim klipom) i posmatrajte silu potrebnu za stvaranje (pot)pritiska od 0.3 bar apsolutnih. Uporedite tu silu sa silom potrebnom da setate klip sprica gore dole (postavljen u cilindar sprica sa zadorom, zbog zaptivanja, takodje vrsi znacajan pritisak na zidove).

          Pozdrav,
          Nikola

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Nope, nisam drugog misljenja, vec samo nepreciziran segment gubitaka.
            Sa karikama je dat primer frikcionih gubitaka u motoru, dok je prepumpavanje deo procesnih gubitaka. Nevidim da se nerazumemo.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • kappo
              CBC Početnik
              • 09.09.2012
              • 3
              • Zrenjanin
              • Citroen XM

              #21
              Izmisljate toplu vodu? sistem kocenja motorom postoji na kamionima cirka 50 godina...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Toliko si plitak da i ne znaš šta si i kome si napisao. Sledeći put razmisli ili letiš, mada ne znam i sad zašto ne letiš...

                Svaki odgovor na ovo sem izvinjenja izaziva letenje...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                Working...
                X