Launch Control

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Launch Control

    Cisto da podelim malo informacija sa vama koji vozite TuRbo motore sa LMM (AMM) Meraci vazdusne MASE, kao izvesti najjednostavniji Launch Control, dakle namestiti sistem na overload bez opterecenja motora.

    Za ovakve funkcije se obicno koriste aftermarket ECU jedinice no , evo malo tips & tricks .

    Jednostavnim pravjenjem bleeda, dakle curenja vazduha na liniji izmedju kompresora turbine i intercoolera, recimo ugradnjom jednog veceg BOVa koji komandom vaccuma od strane neke vaccum pumpe koja moze da ostavari podpritisak nizi od 55kPa dobijamo sledeci efekat.

    Aktiviranjem sistema, dobicemo od strane AMMa merenje mase i ECU ce u tom trenutku da proracuna potrebnu masu goriva.
    Otvaranjem ventila i izbacivanjem merene vazdusne mase, doci ce do pada pritiska u plenumu, smesa ce biti prebogata i paljenje retardirano.
    Desice se dakle da, dok drzite gas stojeci na mestu , prebogata smesa sa kasnijim paljenjem nece uspeti da sagori u cilindu vec ce se to desavati u izduvu, tj. kucistu turbine.

    Ukoliko namestite da palite vaccum pumpu koja je zaduzena za otvaranje BOVa jednim prekidachem koji se aktivira samo u trenutku kad se kvacilo stisne do samog kraja (do poda) dobili ste pritisak u usisu koji lezi na preko 0,7 bara sto je sasvim dovoljno za jedan mocan start.

    Naravno , ovo ce zahtevati minimalno sinter lamelu i kvacilo prilagodjeno silama koje vladaju na njemu o ovom slucaju.

    Sve se da ugraditi za 1-2 sata i vrlo je efikasno.

    Upotreba KATALIZATORA u ovim uslovima NIJE PREPORUCHLJIVA
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    a kako bi to izgledalo sa MBC bleed tipa koji bi se "odvrtao" do kraja da pusta a pri startu "zavrtao"? znam da je sporo ali da li je moguce?
    i da li dobro mislim
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Pa koliko polako se odvrce nebitno, dakle bleed , bitnoje da bleed prestane po pustanju kvacila.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #4
        Hmmm...
        Znachi Trionic 5 Otpada...???

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Najpametnije da otpadne cela FWD druzina....
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • NickRP
            CBC Senator
            • 19.10.2005
            • 263
            • Serbia - Germany

            #6
            Ovo ce otprilike da drzi ceo motor na obrtajima na kojima pocinje da se generise boost....

            Nema problema sa vlazenjem svecica od prebogate smese?

            Da dodam u vezi potrebnih komponenti za launch control, za vozila koja imaju uzduzno postavljen motor i pogon na prednje tockove (ukljucujuci i 4x4), obavezni su tvrdi nosaci motora. U suprotom, moze da se desi ovo sto se desilo mom kupcu na Sierri RS Cosworth 4x4:




            Pozdrav,
            Nikola

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Desava se to i drugima ali se ne hvale.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Nikola, sve zavisi od sistema paljenja koliko je dobar , nikakva losa iskustva sa SAAB DI sistemom u vezi rich missfire.

                Ovo sto dranix spominja vidjeno skoro na jednom Maptun stage 3 bez LCa
                (450Nm) sa samo FWD
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                Working...
                X