Cisto da podelim malo informacija sa vama koji vozite TuRbo motore sa LMM (AMM) Meraci vazdusne MASE, kao izvesti najjednostavniji Launch Control, dakle namestiti sistem na overload bez opterecenja motora.
Za ovakve funkcije se obicno koriste aftermarket ECU jedinice no , evo malo tips & tricks .
Jednostavnim pravjenjem bleeda, dakle curenja vazduha na liniji izmedju kompresora turbine i intercoolera, recimo ugradnjom jednog veceg BOVa koji komandom vaccuma od strane neke vaccum pumpe koja moze da ostavari podpritisak nizi od 55kPa dobijamo sledeci efekat.
Aktiviranjem sistema, dobicemo od strane AMMa merenje mase i ECU ce u tom trenutku da proracuna potrebnu masu goriva.
Otvaranjem ventila i izbacivanjem merene vazdusne mase, doci ce do pada pritiska u plenumu, smesa ce biti prebogata i paljenje retardirano.
Desice se dakle da, dok drzite gas stojeci na mestu , prebogata smesa sa kasnijim paljenjem nece uspeti da sagori u cilindu vec ce se to desavati u izduvu, tj. kucistu turbine.
Ukoliko namestite da palite vaccum pumpu koja je zaduzena za otvaranje BOVa jednim prekidachem koji se aktivira samo u trenutku kad se kvacilo stisne do samog kraja (do poda) dobili ste pritisak u usisu koji lezi na preko 0,7 bara sto je sasvim dovoljno za jedan mocan start.
Naravno , ovo ce zahtevati minimalno sinter lamelu i kvacilo prilagodjeno silama koje vladaju na njemu o ovom slucaju.
Sve se da ugraditi za 1-2 sata i vrlo je efikasno.
Upotreba KATALIZATORA u ovim uslovima NIJE PREPORUCHLJIVA
Za ovakve funkcije se obicno koriste aftermarket ECU jedinice no , evo malo tips & tricks .
Jednostavnim pravjenjem bleeda, dakle curenja vazduha na liniji izmedju kompresora turbine i intercoolera, recimo ugradnjom jednog veceg BOVa koji komandom vaccuma od strane neke vaccum pumpe koja moze da ostavari podpritisak nizi od 55kPa dobijamo sledeci efekat.
Aktiviranjem sistema, dobicemo od strane AMMa merenje mase i ECU ce u tom trenutku da proracuna potrebnu masu goriva.
Otvaranjem ventila i izbacivanjem merene vazdusne mase, doci ce do pada pritiska u plenumu, smesa ce biti prebogata i paljenje retardirano.
Desice se dakle da, dok drzite gas stojeci na mestu , prebogata smesa sa kasnijim paljenjem nece uspeti da sagori u cilindu vec ce se to desavati u izduvu, tj. kucistu turbine.
Ukoliko namestite da palite vaccum pumpu koja je zaduzena za otvaranje BOVa jednim prekidachem koji se aktivira samo u trenutku kad se kvacilo stisne do samog kraja (do poda) dobili ste pritisak u usisu koji lezi na preko 0,7 bara sto je sasvim dovoljno za jedan mocan start.
Naravno , ovo ce zahtevati minimalno sinter lamelu i kvacilo prilagodjeno silama koje vladaju na njemu o ovom slucaju.
Sve se da ugraditi za 1-2 sata i vrlo je efikasno.
Upotreba KATALIZATORA u ovim uslovima NIJE PREPORUCHLJIVA

Comment