Sta bi bilo kad bi bilo - Mazda V6 pocetak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Sta mislimo? Mislim da bi ti se lepo uklopilo pod haubu Ne znam u cemu je dilema, imas resenje za single turbo...pretpostavljam da bi morao eventualno akumulator da relociras, ali...zasto ne?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #17
      pa evo za pocetak mislim da narucim ovaj kit...ostale stvari mogu i ovde da nadjem..
      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Pro ... dZViewItem
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Originally posted by Igor
        Saab 2.8 turbo tj novi aero koristi samo 3 cilindra za pokretanje turbine a ona napaja svih 6 cilindara... javi ce se boost da kaze o kojoj je rec turbini.
        ali tih 280 ks duva tek na 1,1 bara... a i ima naksimalni obrtni isti veoma nisko u obrtajima...
        Jok, tri guraju pola turbinskog kola a druga 3 drugu polovinu na 180 stepeni. Twin scrul je Mitsu TD04-15TK

        I ima 280ks na 0,65 bara .

        ====================

        SAAB 9-5 3,0 T je asimetricno napajanje turba bez WG i bez navodjenja pritiska.

        3 cilindra dvaju chisto van, a 3 komada pumpaju kroz turbinu bez WG kontrole i ta snabdeva svih 6 sa pritiskom.

        ==========================

        Miki
        Kad uzmem malo vremena veceras, proci cu kroz opcije, a ti kazi ocu da mi se motor ponasa tako i teko od toliko i toliko do toliko i toliko obrtaja.
        Ocu kad stisnem gas da ceka ili necu da cekam.

        Eto, toliko malo se trazi od tebe.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #19
          e sada zekis i ti boost
          ovako malo sam ja komplikovaniji tip,nisam bas ko sale ali ajd..
          preduslovi:250-300 konja na motoru
          nista preko 1 bar pritiska
          hocu da ga normalno po gradu vozim bez nekog veceg uticaja turba do nekih 3500-4000 obrtaja(radi samog produzenja veka transmisiji tj.menjacu-treca brzina dokazano lose odradjena )
          turbo startuje preko 3500-4000 obrtaja treba da vuce do bar 7000 o min..
          e sada podaci koje ja imam o motoru
          kompresioni odnos 9.2:1
          do 3,4 mozda i 5 psi ECU moze da popegla mape i da dovoljno goriva
          sa samo 7-9 psi se snaga motora nalazi u ovim granicama koje sam ja postavio(ovo su mi sve podaci od drugih koji su radili isti motor)
          stock motor trpi mnogo,ali ne i menjac
          eto to su moji preduslovi..
          http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0161960535
          evo ga kit+400 dolara posiljka sa avionom
          e sada sa ovim t3t4 turbinama nemam bas nikakvog iskustva pa bi mi malo pomoglo i neko savetovanje ...inace ako je losa ja bih porucio kit pa gledao neki drugi turbo ,vazno je samo da se krene..
          sale od samo izduvne grane nema nista nece da je salju za evropu

          motor sa preko 200.000milja stock
          za motor se ne brinem
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Malo prezauzet sa poslom pa kasnim.

            Okki, 9,2 komp deluje da nema posebnih
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #21
              imao sam forda probas sa V6 2.5 motorom sa gore slike postavljene , takodje sam na njega nabacio turbo kit koi je moj drugar sam odradio , ustvari odradio je sve cevi za auspuh ...
              sto se tice motora , motor kao motor je odlican , sa izmenom pumpe za gorivo , regulatorom za pritisak goriva i sa injectorima od mazde milenije supercharger mozes ga terati na 280 konja bez ikakvih problem i to mu je neki limit preko te snage pocinju problemi , u tom rasponu snage nejveci problem je menjac , 3 brzina odlaci , u prvoj brzini previse proklizavanja , onda turbo nemoze da drzi boost dugo , drzi ga jako kratko , jeste da taj motor moze da se vrti do 8000 RPM ali nemoze boost da zadrzava , najveci problem su cevi auspuha , i grejanje motora radi samih duzina cevi koje dolaze do auspuha ... i prerada nije ni malo laka , previse komplikacija zato sam i ja sve skinuo , jer stvarno ima previse posla , vise se isplati uzeti 4 cilindara mazdin originalni turbo motor i ubaciti ga i tako ga doraditi , nego sve raditi na V6 motoru ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #22
                u tome i jeste stvar..xedos9 nije niko odradio..
                boost
                imas slike na mojoj temi o starom xedosu i tamo imas vecinu fotki..
                to sto si ti naveo kao konfiguraciju je i moj plan i cilj..znaci od 3000-4000 obrtaja pa do nekih 7000 je motor pod boost-om..
                pumpa je 160 ili 190 lph...za dizne ne znam tacnu protocnost ali sam u potrazi za informacijama...
                imam ponudu za haltech ecu ali o njima malo znam pa da vidimo ko moze vise da mi kaze..
                ne da nezelim 300hp ,rekoh od 250 do 300...sa 250 mislim da bih bio zadovoljan
                ono sto sam ja razmisljao da se odradi da 1,2 nemaju full boost da tek treca dobije pun pritisak..
                pokusacu da netu jos da nadjem slikica od klipova na zalost stare slike imam nekompletne zbog pakovanja nove konfiguracije kompa..
                kao sto rekoh za pocetak bi mi dosta znacilo da mi nekako iskopate podatke za dizne ...
                hvala
                edit:
                http://homepage.ntlworld.com/dorothy.br ... /p_m18.htm
                malo infoa..trazim dalje
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #23
                  http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-2- ... dZViewItem
                  ovako izgledaju klipovi odgore..
                  edit..
                  kao sto nadjoh motor je veoma omiljen za tjuning kod vw baja fanova a i dalje
                  moj motor bi turbo:

                  mozete procitati sta je pojacano,uglavnom glave motora su i dalje stock,i radilica normalno sa acl lezajevima..800 konjica i konstantno ucestvuje na trkama gde se vrti 9500 i radi na 2.2 bara boost-a..
                  I just bought the latest Zoom magazine, which has an article on a VX Commodore Super Sedan race car with a 595kW (800HP) twin turbo 2.5L Mazda KL V6 in it (the same as what is going in my Baja). Now that is a crazy amount of power. The engine lives at RPM's up to 9,500 for entire races, runs 2.2bar of boost, kicks out 800HP, and uses the standard crank. I think that goes to show how well engineered the engine is standard.
                  mali citat,tek da se vidi da jos neko zna da napravi dobar motor ..
                  trazim dalje fotke klipova
                  http://www.xtremethings.com/Images/Prod ... tons01.jpg
                  hmmm
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #24
                    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-02-MA ... dZViewItem
                    konacno ..boost da li sada vidis kako izgledaju klipovi?
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #25
                      boost?

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #26
                        iskustva sa Tar-OX kocionim sistemima?

                        http://www.autoteile-ralf-schmitz.de/as ... 00c01.html
                        gore imate sve podproizvode...
                        kako ce se jedan ovakav kit ponasati na "stock" kocionom sistemu,i na samo prednjim tockovima?
                        [/code]
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Dobre, jedini problem su da su zljebovi na shlicovanim pregusti pa se cuju kao voz koji ide 500km/h kad koci.

                          Vazi za G88 sistem.
                          Ostali su skroz OK, prikladna cena takodje.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #28
                            mora li s enesto dodatno raditi na stock kocionom ili ce moci da gura?
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            • mirdza
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2005
                              • 2437
                              • Katowice (PL) / Banja Luka
                              • AGP / W126

                              #29
                              Ljudi koji su ubacivali na CTR kukaju da cesto pucaju na zljebovima. Na ostalim autima - sami superlativi!
                              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Tarox ima set za dobar deo auta, dakle i diskove i plocice , proveri za tvoj.

                                Primer:

                                http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_b ... skiv.shtml

                                http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_b ... _bel.shtml

                                Pogledaj sa nekim Mazda tunerom ako nenalazis ovako.
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X