yugoturbo???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • yugoturbo???

    posto vidim da ovde ima bas bas dosta ljudi koji se razumeju u auta,motore i ostalo

    interesuje me posto znam da je moguce
    kako ubaciti 2000 16v turbo iz fiata coupe-a u yuga i koje su prepravke potrebne
    takodje da pitam da li je potrebno uopste tjunirati takav motor
    jer s obzirom da ima oko 200 konja fabricki mislim da ce biti vise nego dovoljan da yugo poleti
    i koliko je pametno takav motor ako je to uopste moguce stavljati na yugov menjach

    hvala unapred
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Dobrodosao na cannon!
    Evo sad cu da budem fin pa cu lepo da kazem da se predstavis

    Moguce je ubaciti taj motor. Najbolje je da koristis Coupe-ov menjac jer ima LSD a jugov ces polomiti. Treba napraviti nove nosace motora i prepraviti poluosovine.
    Sto se tice tjuniranja, nekome je dovoljno i 55ks u jugu
    Neko opet voli 500+ks na tockovima...
    U koju grupu ti spadas? (nema izmedju )

    I pre nego sto nastavis sa pitanjima procesljaj malo forum jer ces naci mnoge odgovore vec napisane...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      u Juga takvog kakav jeste nije pametno stavljati nista jace od 70-75 KS maksimum, jer toliko mogu da izdrze originalna karoserija, kocnice, upravljac, vesanje.

      pre motora mnogo sto sta trebada se promeni i dovede u red da ne bi Jugo sa tako ekstremnim motornim pogonom postao kovceg i bomba na tockovima koja ugrozava sve u saobracaju.
      treba misliti i o tome, pre svih drugih ideja...
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #4
        E upravo na to sam ja razmisljao kada sam prelomio i odlucio da ne teram svog preko 75-80 konja. Ne bih da skupljam spone i ramena po ulici na svakih 1000km...
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • mire
          CBC Veteran
          • 15.12.2004
          • 127
          • Beograd

          #5
          a da se konsultujete malo sa onima koji voze budzene jugice

          recimo one sto voze 120 konja u klasicnom jugu i nemaju problema...

          javice se on sam ako vidi ovo...
          Mail in function again

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Rekao si gore dal je moguce.
            Odgovor je: jeste moguce je a dal je prakticno, to vec nije.
            Ima slucajeva kad jeste spremis 3 soma i idemo sve kompletno da bi moglo da trpi jedno drugo.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Re: yugoturbo???

              Originally posted by yugoTurbo
              posto vidim da ovde ima bas bas dosta ljudi koji se razumeju u auta,motore i ostalo

              interesuje me posto znam da je moguce
              kako ubaciti 2000 16v turbo iz fiata coupe-a u yuga i koje su prepravke potrebne
              takodje da pitam da li je potrebno uopste tjunirati takav motor
              jer s obzirom da ima oko 200 konja fabricki mislim da ce biti vise nego dovoljan da yugo poleti
              i koliko je pametno takav motor ako je to uopste moguce stavljati na yugov menjach

              hvala unapred
              Da ti odgovorim i na ovo:
              Znaci mozes da ubacis. Prvo treba na nabavis motor a onda od prepravki je potrebno sledece: kompletna instalacija, jedan kompletan motor potpuno sa benzinskom pumpom i svime sto je na njemu cak i hladnjakom (ne zaboravi klimu ako ima), jedna macola i izlupati koseve, patos, vezne limove, haubu skinuti skroz.
              Sto se tice daljeg tuniranja tog motora slazem se da je taj od 200KS mnogo slab, pogledacu sa BOOSTom kako da ga dignemo na nekih 400KS ali samo sa izmenama na turbini jer bi ovako mnogo trebalo (to je barem moje misljenje, mozda gresim). Za poletanje bi imak trebao kod kozmeticara da napravis krilca da bi mogao da balansiras kad poletis. Ipak nije red kad si toliko napakovao yuga da ugrozavas saobracaj.

              Sto se tice menjaca mislim da nije pametno stavljati motor na menjac od yuga, nego je pametnije staviti menjac na motor, mislim da je tako lakse ali nisam siguran provericu.

              Jos nesto najvaznije ti je potrebno kad krenes da radis ovo a to je za pocetak osnovno znanje iz mehanike barem da znas kako radi motor za pocetak.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Uuuuu, vitriol u facu, a? Oooostrooo, samo ostro

                A da ti prvo probas da provozas nekog Juga od jedno 100-120 KS pa kad se uveris da je i to daleko previse za tako jadnu sasiju i ostale komponente koje su blago receno katastrofa (nedovoljne i za standardne motore), mozda i zaboravis na tih 200 KS?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • pitatore
                  CBC Senator
                  • 11.01.2005
                  • 242
                  • Beograd

                  #9
                  Yugo 1.3 8v,128KS (meren na Dynojet-u) pri 6500 rpm,max rpm:8400 u
                  4-toj.Vozim serijsku školjku sa sankama i upornicom vec 2 godine i nista
                  mu ne fali,čak imam extra tvrde amortizere sa malog N i Eibach opruge.
                  Pleh Hirurgija

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Sta ste bre napali coveka?
                    M, ne mora da lupa koseve ni haubu . Ljudi su vec ubacivali te motore u juga.
                    yugoturbo, hajde ti nama reci koliko imas para, da li imas garazu/radionicu/alat da sve to izvedes (ili makar nesto od toga) i koliko imas vremena da se bavis time... Posto su ovde mahom iskusniji ljudi reci ce ti da li sa tom 'opremom' iam sanse da izvedes tako nesto. Znaci ako imas manje od 2k evra ja ti savetuje mda ne razmisljas o tome...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • srle1
                      CBC Senator XXL
                      • 08.02.2005
                      • 320
                      • Beograd

                      #11
                      Pa da ojača školjku od izdrži 200ks treba da nabaci pun qurac čelika i ne znam ti još čega Pa ljudi 200ks nije malo ni za BMW ... Mislim,stvarno Pa nek proba prvo da ugradi šasiju od varburga
                      Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        #12
                        Kao shto kazhe Urosh pakovali su te motore u Yugo-a, mada bih ti ja preporuchio od Lancia-e 1.6 Turbo (140ks) imalo je u oglasima + menjach od Regate/Ritmo-a. Ajde i sve da zapakujesh, trebalo bi povesti rachuna i o odrzhavanju posle zamene, Coupe-ov motor jeste odlichan ali servis na 60K km te izadje oko 500 eur (promena kaisheva i shpanera) + redovni servisi...
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          recimo one sto voze 120 konja u klasicnom jugu i nemaju problema...
                          kao da nikada nisi seo u Juga

                          klasicni Jugo iz fabrike se muci vec i sa 60 konja, i karoserija se uvija samo tako.

                          takvih koji su bez ikakvih izmena bilo cega na Jugu, osim motora, stavili 120 konja i nemaju problema ima gde, u bajkama
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Vozim serijsku školjku sa sankama i upornicom vec 2 godine i nista
                            mu ne fali,čak imam extra tvrde amortizere sa malog N i Eibach oprug
                            i sve je to fabricki izaslo iz KG fabrike. koji je to tacno model Zastavinog Juga ?

                            i kakve sanke i upornice pomionjes- serijska karoserija ima takve delove?

                            lepo rece M power, sve je moguce ali sa mnogo resursa i sa zaboravom na to sta je izaslo iz Jugo fabrike.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Darko_NS
                              CBC Senator XXL
                              • 02.12.2004
                              • 557
                              • Srpska Atina

                              #15
                              mislim da gumetina ima neku varijantu za turbo (+nos) ali provericu
                              veceras pa cu javiti kao i sta ugradjuje

                              Comment

                              Working...
                              X