znam da je ovo forum za kola,ali ajde da pitam.Hteo bih na hondu VFR800 da stavim turbo,znaci motor je u pitanju ne auto,ali ne znam koji ni kako.U pitanju je V4 motor,ko prati Moto gp zna da je ovaj motor legenda motociklizma.nego sve na stranu,sta predlazete?on ima fabricki 110 konja i na njemu su samo akrapovic topovi od izmena.
Turbo na Hondu (motocikl)
Collapse
X
-
-
-
a kako bi se ponasao motor sa turbom,predpostavljam da ne bi bilo problema jer je to ipak motor predvidjen za visoke obrtaje i zestoku voznju,da li bi radni vek bio drasticno smanjen?i koji turbo bi trebalo staviti?koliko bih konja sa njim dobio?
Comment
-
-
Motor sa turbom bi bio DRASTICNO drugaciji za voznju od atmosferca. Radni vek bi zavisio od snage i nacina izvedbe konverzije. Koji turbo i trebalo staviti i koliko KS hoces su dve direktno povezane stvari. Mozes da dobijes jedno 500KS, ako hoces, ili da dodas 40-50KS, zavisi koliko si spreman na kompromis izmedju snage i upotrebljivog rasporeda snage kroz obrtaje.
Kao ideja savrseno izvodljivo, ali jako komplikovano pogotovo ako ne poznajes makar elementarne osnove rada turbo motora, a vidim da sa materijom nisi preterano dobro upoznat. Kao i sa cinjenicom da bi te konverzija, pod uslovom i da nadjes nekog ko bi to i znao da uradi, kostala verovatno vise nego ceo motor.
Comment
-
-
Dosta firmi u SAD i Engleskoj stavljaju turbo i cak kompresore na motore.
BMW, Motorcycle, Luftmeister, Turbocharger Kits, 200mph, El Mirage, turbocharged, RSR Fuel Injection, Turbo, R100RS, R1100 Turbo, K1100RS
http://www.sportrider.com/features/146_ ... index.html
Potrazhi po internetu, naci ces ihBoost or bust...
Comment
-
-
pa negde sam gledao po netu da fabticki delovi motora,klipovi,klipnjace i radilica mogu da trpe do 300 konja,sto meni nije potrebno.ja bih recimo bio zadovoljan da sa 110 konja postignem 200 konja ako je to moguce.sa materijom sam upoznat tu i tamo,a radove bih radio sam sa jednim ortakom.
Comment
-
-
Turbo i motocikli nisu dobitna kombinacija. Morao bi kompletno da preradis ram, a i onda bi dobio verovatno dosta neprijatnih vibracija i s obzirom da bi to radio sam, verovatno bi pre ili kasnije ostao bez rama. Takodje, narusices poprecni, pa i uzduzni balans motora (a pretpostavljam da nemas uslova da o tome vodis racuna jer to zahteva vrlo ozbiljne uslove za rad) i moze da se desi da to ne lezi ni u krivinama ni na pravcima nikako...
Kao sto vidis gomila problema u najavi, a o samoj konverziji nisam rekao jos ni rec...
Nacin voznje motocikla i njihova kriva snage (pa cak i kod nisko turaznih masina kao Harley) je u suprotnosti s prirodom rada motora sa turbo kompresorom, pa njegove prednosti ne dolaze do izrazaja kod motora.
Comment
-
-
Jos jedan jako veliki problem, obrtni momenat, koji je kod motocikla mali, bi se jako povecao... Da srpski kazem, jako bi bio pogan motor, jako bi se penjao na tocak bas zbog velikog obrtnog momenta na malim obrtajima......technology is the only Replacement for Displacement.
Comment
-
-
Detalji, ko jednom sedne na motor uvek je na motoru do zadnjeg dana, jer bajker se rađa takav a ne postaje se vremenom, osim u izuzecima gde ne računam gradske šminkere koji kupe nekog R-a da bi ga vozili jednu sezonu malo da se pokažu curama sa sela.
Tako da ideja o ugradnji turba, interkulera isl uvek ostaje tu negde u glavi bez obzira na promenu motora ili vreme koje je prošlo.
I malo je motoraša koji ne maštaju o ugradnji ovako nekog sistema, problem je cena sistema, a to bi se još i rešilo nego je najveći problem što je malo ljudi, u zemlji Srbiji koji znaju to da ugrade i podese na pravilan način, ili bolje rečeno niko.
Dok u Americi i Britaniji je stvar daleko drugačija, ima mnogo više servisa koji su usko specijalizovani za tu oblast, i mogu da se nađu i delovi i računari koji mogu da isprate ugradnju takvog sistema, i postoji more korisnika koji su ga instalirali na svoj motor i koriste ga na putevima.
Isto bi se moglo reci za automobile, ko stavi turbo na automobil koji ce se voziti u saobracaju poludeo je.
To je samo stvar ukusa, da se motocikli fabrički proizvode sa turbom većina nikada ne bi kupila atmosverca.
Ja trenutno vozim 1.4 turbo 140 ks Astru GTC, i kada sednem da vozim neki atmosverac smorim se živ.
Comment
-
-
Uopšte ne vidim poentu stavljanja turba kad postoje motocikli sa 200 (i više) konja. Treba više od 200?
Tih 200 atmosferskih konja je mnogo linearnije i lakše za kontrolu od 200 turbo konja tako da se gubi poenta.
Jedini razlog može da bude "zato što želim", ali opravdanost ne postoji.
Comment
-
Comment