Cini mi se da je bolje ovde da iznesem problem jer nije rec o fabrickom motoru...
Dakle, prvo mali uvod cisto da se stekne slika. Motor je bio 1.8GSi-ov, pa sam razbusio cilindre i stavio radilicu i klipove iz 2.0 16v. Glava, i komplet usis (i izduv) je ostao od 1.8, jer ima veci protok od 2.0 8v glave. Planiram kasnije da stavim 2.0 16v glavu. Stavljanjem 1.8 glave kompresija osetno skocila, ali nikad nismo izmerili koliko. Posle dosta peripetija sa razvodnikom za paljenje, to je sve proradilo kako treba.
ALI...
Kad je motor totalno hladan, recimo ujutro, treba da stisnem papucicu gasa do kraja, i krenem da verglam, i posle jedno 30s verglanja, motor se odazove. Kad se odazove, to je uzasan rad. Radi kao da radi samo jedan cilindar. Kao da imam traktorski motor ispod haube. Papucicu sve vreme moram da drzim skroz pritisnutu. Smem da je otpustim do pola, i nece se ugasiti, ali takodje nista i ne desava, kao da papucica nema svrhu. I sad zavisno od toga kolko je toplo napolju, on radi tako oko minut. Obrtaljka pokazuje 0 obrtaja sve vreme. I posle tako recimo minut vremena, krece da se trese sve vise i vise, i onda u momentu se NESTO desi, i on pocne sasvim normalno da radi.
Par stvari koje mogu biti bitne za resavanje problema...hoce da upali samo na plin kad je tako hladan. Ako pokusam na benzin, verglam, ali se nista ne desava, osim povremene detonacije u izduvu. Kad je bar malo topao motor, pali i na benzin bez problema. Takodje, kad je bar malo topao, pali kao i svaki drugi auto, zaverglam, upali i to je to.
Gde da trazim uzrok problema? Kako da ga trazim?
Dakle, prvo mali uvod cisto da se stekne slika. Motor je bio 1.8GSi-ov, pa sam razbusio cilindre i stavio radilicu i klipove iz 2.0 16v. Glava, i komplet usis (i izduv) je ostao od 1.8, jer ima veci protok od 2.0 8v glave. Planiram kasnije da stavim 2.0 16v glavu. Stavljanjem 1.8 glave kompresija osetno skocila, ali nikad nismo izmerili koliko. Posle dosta peripetija sa razvodnikom za paljenje, to je sve proradilo kako treba.
ALI...
Kad je motor totalno hladan, recimo ujutro, treba da stisnem papucicu gasa do kraja, i krenem da verglam, i posle jedno 30s verglanja, motor se odazove. Kad se odazove, to je uzasan rad. Radi kao da radi samo jedan cilindar. Kao da imam traktorski motor ispod haube. Papucicu sve vreme moram da drzim skroz pritisnutu. Smem da je otpustim do pola, i nece se ugasiti, ali takodje nista i ne desava, kao da papucica nema svrhu. I sad zavisno od toga kolko je toplo napolju, on radi tako oko minut. Obrtaljka pokazuje 0 obrtaja sve vreme. I posle tako recimo minut vremena, krece da se trese sve vise i vise, i onda u momentu se NESTO desi, i on pocne sasvim normalno da radi.
Par stvari koje mogu biti bitne za resavanje problema...hoce da upali samo na plin kad je tako hladan. Ako pokusam na benzin, verglam, ali se nista ne desava, osim povremene detonacije u izduvu. Kad je bar malo topao motor, pali i na benzin bez problema. Takodje, kad je bar malo topao, pali kao i svaki drugi auto, zaverglam, upali i to je to.
Gde da trazim uzrok problema? Kako da ga trazim?
Comment