I meni smrducka na vazduh u sistemu.
lebdeci volan
Collapse
X
-
amort, opruge su delovi vešanja karoserije i uopšte ne utiču na upravljivost na volanu što se tiče osećaja.
glavni faktor je ugao tj nagib letve volana u odnosu na zamišljenu osu glavčina tj horizontalu praktično.
drugim rečima, da li je letva volana postavljena skroz nisko dole, u nivou kartera ili negde više ?
drugi faktro je prenosni odnos (menjač tj par zupčanika) u samoj letvi.
ja recimo vozim sa prenosom 16,7:1 i to je vrlo oštro, izvanredan osećaj povratne informacije.
usled toga je malo teži volan, mada servo sa 100 bara pritiska je taman balansiran da nije teško a niti prelagano.
dakle, ako je sve ispravno varijanta je da nanovo isprojektuješ, napraviš i homologiraš komplet prednji trap i njegovu geometriju, pogotovu Akermanov ugao, i
da dodatno smanjiš što je moguće više (a da je još prihvatljivo za okretanje samog volana) prenosni odnosu u letvi, odnosno novu letvu sa direktnijim prenosom.
obe stvari su u domaćoj radinosti gotovo i praktično nemoguće komplikovani zadaci.
proveri za svaki slučaj pri centriranju trapa koji su izmereni uglovi i zapiši pa to onda uporedi sa fabričkim normativom svih uglova.
možda primetiš tu neku osnovu za dodatno podešavanje, ako je uopštena tom autu moguće podešavanje trapa. (pošto na većini auta nije moguće podesiti većinu uglova)volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Mene je takodje nervirao labav upravljac,pri vecim brzinama je bio kao da visi u vazduhu a u stvari je dobro lezao.Kad sam presao sa 175/65 14 na 195/45 16 tockove.volan se vratio na zemljuNaravno taj osecaj kosta i vise habanja elemenata vesanja zbog duplo tezih tockova
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
Comment