lebdeci volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #16
    I meni smrducka na vazduh u sistemu.

    Comment

    • sasa965
      CBC Član
      • 14.05.2008
      • 29
      • desptovac

      #17
      Promenicu pumpu,imam jednu u rezervi.Javljam rezultate.Hvala svima na pomoci

      Comment

      • sasa965
        CBC Član
        • 14.05.2008
        • 29
        • desptovac

        #18
        Pumpa promenjena,ima poboljsanja ali nisamsasvim zadovoljan.Postoji li neke prepravke (npr.tvdi amorti oprugei sl.)da se istegla tupi osecaj na volanu.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          amort, opruge su delovi vešanja karoserije i uopšte ne utiču na upravljivost na volanu što se tiče osećaja.

          glavni faktor je ugao tj nagib letve volana u odnosu na zamišljenu osu glavčina tj horizontalu praktično.

          drugim rečima, da li je letva volana postavljena skroz nisko dole, u nivou kartera ili negde više ?

          drugi faktro je prenosni odnos (menjač tj par zupčanika) u samoj letvi.

          ja recimo vozim sa prenosom 16,7:1 i to je vrlo oštro, izvanredan osećaj povratne informacije.
          usled toga je malo teži volan, mada servo sa 100 bara pritiska je taman balansiran da nije teško a niti prelagano.

          dakle, ako je sve ispravno varijanta je da nanovo isprojektuješ, napraviš i homologiraš komplet prednji trap i njegovu geometriju, pogotovu Akermanov ugao, i
          da dodatno smanjiš što je moguće više (a da je još prihvatljivo za okretanje samog volana) prenosni odnosu u letvi, odnosno novu letvu sa direktnijim prenosom.

          obe stvari su u domaćoj radinosti gotovo i praktično nemoguće komplikovani zadaci.

          proveri za svaki slučaj pri centriranju trapa koji su izmereni uglovi i zapiši pa to onda uporedi sa fabričkim normativom svih uglova.

          možda primetiš tu neku osnovu za dodatno podešavanje, ako je uopštena tom autu moguće podešavanje trapa. (pošto na većini auta nije moguće podesiti većinu uglova)
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sasa965
            CBC Član
            • 14.05.2008
            • 29
            • desptovac

            #20
            Letva postavljena nesto nize od ose glavcina glava upravljaca odprilike 5 cm

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              bolje ne može, kosntrukciono za osećaj dobre povratne informacije od volana.

              možda sama letva upravljača ima povećani zazor usled habanja ?
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • bokija
                CBC Senator XXL
                • 25.01.2008
                • 640
                • Beograd

                #22
                Mene je takodje nervirao labav upravljac,pri vecim brzinama je bio kao da visi u vazduhu a u stvari je dobro lezao.Kad sam presao sa 175/65 14 na 195/45 16 tockove.volan se vratio na zemlju Naravno taj osecaj kosta i vise habanja elemenata vesanja zbog duplo tezih tockova
                I'm not beautiful,but I'm stupid

                Comment

                Working...
                X