zetec +25ks zamjenom 3 dijela

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainless
    CBC Veteran
    • 26.10.2007
    • 183
    • CG

    zetec +25ks zamjenom 3 dijela

    1800 105ps

    *This engine was fitted with a number of different parts to the 130ps (RS1800) engine, these being: ECU - the RS1800s were fitted with a well tuned ECU which released the 1800cc engine's full potential when coupled with the larger throttle body and cams. Throttle body - the 105ps engine's throttle body is physically almost identical to the 90ps throttle body and is a major restriction. Cams - the 130ps spec cams from the RS1800 130ps engine are the same as those used in the 2.0L 136ps Mondeo engines, and very similar to the 136ps Focus cams. Under-piston oil sprays - although not vital, if you can have these fitted they will prolong the life of your engine and help to keep the combustion cylinder temps down.

    To fit these parts new from Ford would cost in excess of £1,000. However, second hand parts are widely available, and certain Mondeo 2.0L parts can be used, including 93-95 ECUs and all 2.0L cams (which are the same part number). The Mondeo and Focus 2.0L 136ps throttle body can also be used, but you will need to swap the throttle cable bracket in order to make it fit. *


    Dakle kao sto pise u tekstu gore,razlika izmedju verzija zetec motora 1.8 105ks i 130ks je u tri dijela:bregaste,ECU i throttle body(ovo nijesam siguran sta je).
    Zamjenom ovih djelova se dobija 25ks,cak moze sve ovo i sa 2.0 verzije.
    Pitanje je koliko bi sve ovo moglo da kosta,polovni djelovi naravno i je li komplikovano da se odradi.

    Jos jedna zanimljivost u vezi zetec motora je da su im katalizatori dodati u zadnji cas i da nijesu bili u planu,te da ih zbog toga dosta ogranicavaju.Micanjem katalizatora i ostvarivnjem slobodnog protoka,utvrdjeno je da se dobija minimum 5ks kod 1.8 verzije.

    Sve u svemu kada bi se sve ovo odradilo dobitak bi bio oko 30ks,sta mislite isplati li se?
    Originally posted by Stefan_s
    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    Eco gledam sada i ti i Markedjani naleteli na motore od 105ks, pa mi malo nejasno jer su kod nas najbrojniji oni sa 115ks, kako u escortu tako i u mondeu.
    A ovaj od 130ks moze da se nabavi, u engleskoj se prodavao pod oznakom GTI, ima ih par slupanih u oglasima za male pare.
    Uz malo vise prepravki izlazi na 175ks,
    Mada ako bas volis svog escorta onda mu pokloni motor iz RS-a i zabavi nikada kraja, uz smesnu cifru izlazi na 170ks, vise nego dovoljno za auto koji se vozi svaki dan...
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • Markedjani
      CBC Senator XXL
      • 24.07.2007
      • 968
      • BG-Cerak
      • Ford Escort RS2000 M

      #3
      Ma gde bre... najvise ima ovih od 105ks... ovih od 115ks sam retko vidjao a ove od 130ks nigde nisam video.

      A upustio sam se u ubacivanje 1.8 zeteca jer ima najmanje prepravki i bukvalno je (mrzim te reci ali ne mogu nikako drugacije da objasnim) "sraf na sraf"... jedino sto imam dosta zajebancije oko instalacije i moram da jurim rezervoar od Escorta 4-ke injection zbog pumpe i posude za zadrzavanje goriva.

      RS motor zahteva mnogo prepravki...

      Samo da vam malo docaram u koja kola je isao taj 1.8 16v sa 130ks... Fiesta RS1800 i Escort GTi... sto znaci u veoma malo kola je isla ta varijanta sa 130ks.

      U svakom slucaju mnogo srece i tebi i meni u potrazi
      fordclubserbia.org

      Comment

      • Type_R
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2007
        • 900
        • Valjevo

        #4
        Malo cu skrenuti sa teme, ali tebi je u cetvorku najvise pasovao 1600ccm RS turbo........znam da ga je problem naci...

        stainless druze, mislim da je budjenje tog motora bacanje para, steta sto nisi iskoristio priliku dok je kod vas moglo da se uveze sve i svasta i uzeo RS-a sesticu, otprilike bi te isto izasao kao i taj. Potrosnja za nijansu jaca, ali zato bez ikakvih problema venturi plin, a taj zetec ti je problematcan za plin i zbog plasticne usisne a i potrebe podmazivanja ventila.

        A inace kada bi imao priliku da uporedis fiestu rs1800, escorta GTI i escorta RS mislim da ne bi ni razmisljao o prva dva! Jednostavno RS pruza ono sto retko koji auto moze, pricam to jer kod mene ima jedna fiesta RS1800, pre set godina je bila u vlasnistvu mog dobrog drugara i mogu reci da je taj auto zakon sto se tice trapova i lezanja ali uopste me nije odusevio kako ide, uvek sam ga dobijao crx-om sa d16a8...
        3SG(T)E EXPERT

        MAN service

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #5
          Ne zelim da imam posla sa turbo motorima
          fordclubserbia.org

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #6
            Cuti, banovace te sa cannona
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • Markedjani
              CBC Senator XXL
              • 24.07.2007
              • 968
              • BG-Cerak
              • Ford Escort RS2000 M

              #7
              Ja ocu taj auto da vozim svaki dan... ne zelim da skupljam pare za corbu i odrzavanje

              Pitaj Todora za njegove muke sa tocenjem i odrzavanjem

              A na plin da vozim RS turba... pre bih vozio bajs nego da na RS turba stavim plin.

              Jednostavno... ne zelim da se bakcem sa nekim stvarima zasta sigurno nemam pare

              Sve ima svoje
              fordclubserbia.org

              Comment

              • stainless
                CBC Veteran
                • 26.10.2007
                • 183
                • CG

                #8
                Verzija od 115ks je uvedena 95g kad je izaso escort 6.
                1.8 130ks se ugradjivao u escorta 5 xr3i 92-93g.
                Ne bih da mijenjam citav motor jer je ovaj moj preso 116k i u savrsenom je stanju.
                Vec sam skinuo kat i stavio poliranu cijev,malo je glasniji ali kao da je ocepio,bolje se odaziva na gas.
                Zna li ko tacno sta je ovo throttle body?
                Originally posted by Stefan_s
                Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #9
                  E sad, sta ja da radim da bi dobio malo vise od 130 ks koliko imam u 2.0 Focusu? Da li da se igram sa katalizatorima, izduvom... ?

                  Comment

                  • Markedjani
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2007
                    • 968
                    • BG-Cerak
                    • Ford Escort RS2000 M

                    #10
                    @Hemi426

                    Kat napolje i treba proveriti kako mu je resen usis... verovatno ima nekih restrikcija cim ima samo 130ks iz 2.0 16v motora... taj motor mora 150ks da pljuje ko iz sale.

                    Al to ti iziskuje veliko cackanje oko motora koje sigurno ne zelis

                    @Stainless
                    Throttle body... nisam siguran... al cini mi se da je u pitanju leptir gasa ?
                    fordclubserbia.org

                    Comment

                    • stainless
                      CBC Veteran
                      • 26.10.2007
                      • 183
                      • CG

                      #11
                      I da dodam moj je 93g i ima metalnu usisnu granu i ne treba mu flash lube za plin.
                      Originally posted by Stefan_s
                      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                      Comment

                      • Type_R
                        CBC Senator XXL
                        • 26.05.2007
                        • 900
                        • Valjevo

                        #12
                        Originally posted by HEMI 426
                        E sad, sta ja da radim da bi dobio malo vise od 130 ks koliko imam u 2.0 Focusu? Da li da se igram sa katalizatorima, izduvom... ?
                        Obrati se Van-u, zna dosta o tom motoru i potrebnim prepravkama...
                        3SG(T)E EXPERT

                        MAN service

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Originally posted by Markedjani
                          Ne zelim da imam posla sa turbo motorima
                          Originally posted by Type_R
                          Cuti, banovace te sa cannona





                          @ Markedjani:

                          Zar u GTi-ja nije ishao 1,8 Zetec sa 115 KS?

                          BTW. stainless, da li se isplati, hmm, pa kazhi ti nama? How fast do you wanna go? To je pitanje, a samo je na tebi da se prerachunash koliko si spreman da platish tih 25-30 KS?
                          Ja bih recimo batalio tu konverziju i jurio motor iz Escorta RS2000. Mislim da bi te dva litra, 190 Nm i 150 KS sasvim zadovoljilo To je "u dlaku" ista snaga i moment koji je u to vreme razvijao shestak u BMW E36 320i, i ako onako lepo mozhe da potegne poteshku karoseriju E36-ice, onda bi tek Escort sa toliko snage ishao lepo I mislim da bi ulaganje otprilike izashlo na isto, a opet bi tuniranjem tog agragata na kraju dobio "samo" 130 KS, ovako imash vec upakovanih 150 i daleko manje petljanja oko konverzije...

                          PS. Throttle body je kucishte u usisnoj u kojoj je lociran leptir gasa. Dakle, ne menja se samo leptir, nego kompletno kucishte istog jer se radi o leptiru veceg prechnika.
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #14
                            Znam 100% da je GTI bio sa 130ks, jer kada sam narucivao diskove za GTI-ja i RS-a su isli isti 260mm, a svi ostali su nosili 239mm.

                            Au, ljudi, dobi markedjani bananu zbog turba
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • Markedjani
                              CBC Senator XXL
                              • 24.07.2007
                              • 968
                              • BG-Cerak
                              • Ford Escort RS2000 M

                              #15
                              Ko kaze da ne volim turbo... cak stavise svaki dan vozim vozilo sa turbinom koja zvizdiiiiii u PM
                              fordclubserbia.org

                              Comment

                              Working...
                              X