Lambda sonda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • grnca
    CBC Veteran
    • 13.03.2005
    • 139
    • Zrenjanin
    • Vectra1.6&Citroen C2

    Lambda sonda

    Kako ustanoviti da li je lambda sonda u kvaru a da ECU to ne prijavi
    =trosi benzin
    =dize temperaturu
    =radi neravnomerno

    sta jos moze biti
    sta mi je raditi
    Trojke su Djuro sta???

    Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

    Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #2
    L-sonda

    Uraditi test nekim dijagnostičkim uredjajem...
    Pozdrav!
    BP
    **********

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      I kad sve uradis opet nisi pametan.

      Juce smo trazili gresku na jednom M3 sa 2 lambde koje rade u protivparnoj sprezi.

      Sve isparvno ali HC vrednost 450

      Na kraju promenimo obadve sonde i padne na 10

      Svaki vid dijagnostike je ukazivao na ispravne sonde
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        Originally posted by BOOST
        I kad sve uradis opet nisi pametan.

        Juce smo trazili gresku na jednom M3 sa 2 lambde koje rade u protivparnoj sprezi.

        Sve isparvno ali HC vrednost 450

        Na kraju promenimo obadve sonde i padne na 10

        Svaki vid dijagnostike je ukazivao na ispravne sonde
        Koja vrsta sonde? Na koji nacin mjereno i sto podrazumjevas pod protivparnom spregom? V motor, ili........................

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          BM M3 kao i svi M3 imaju redne shestake, upravljacka jedinica je za njih specijalno radjena i koristi 2 lambda sonde , jednu za 3 i drugu za 3 cilindra posto je u pitanju extraktorna izduvna cev.
          Ceo sistem se sastoji od duplih katalizatora i duplih izduva: all the way out

          U pitanju je pulsna greska na lambda sondama koje su pulsnom frekvencijom izasle iz mariginala za koji sam ECU nema kontrolu.

          Dakle izmena jedne sonde novom nije dovela do poboljsanja, kao ni imena samo druge.
          Tek kad su obadve stavljene nove sve je bilo OK.
          Dakle, sve posmatrano nema greske nadgledanjem lambda sonde pojedinacno. 2 kanalni osciloskop je ukazao na gresku.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Originally posted by BOOST
            BM M3 kao i svi M3 imaju redne shestake, upravljacka jedinica je za njih specijalno radjena i koristi 2 lambda sonde , jednu za 3 i drugu za 3 cilindra posto je u pitanju extraktorna izduvna cev.
            Ceo sistem se sastoji od duplih katalizatora i duplih izduva: all the way out
            GM ima slican sistem na rednom sestaku

            [quote:3oxg9bh4]U pitanju je pulsna greska na lambda sondama koje su pulsnom frekvencijom izasle iz mariginala za koji sam ECU nema kontrolu.
            Sto znaci da ECU nema kontrolu? Ako signal L. sonde ima dovoljnu naponsku amplitudu, PCM ce adekvatno oscilirati ubrizgavanje. Jedini problem je da kad sonda zaljeni, frekvencija oscilacija uspori te funkcija katalizatora bude usporena takodjer, otuda i povisen HC.

            Dakle izmena jedne sonde novom nije dovela do poboljsanja, kao ni imena samo druge.
            Tek kad su obadve stavljene nove sve je bilo OK.
            Dakle, sve posmatrano nema greske nadgledanjem lambda sonde pojedinacno.
            Interesantan fenomen. Kontrola razlicitih grupa cilindara uobicajeno je odvojena. Ideja je da se problem na jednom cilindru ne odrazava na funkciju ostalih. Umjesto da postastavljaju L. sondu na svaki cilindar SAAB dizajneri su izasli s Trionic-om. Individualna kontrola cilindara je krajnji ideal.
            2 kanalni osciloskop je ukazao na gresku.
            [/quote:3oxg9bh4]
            Kakve osciloskope koristite u SWE? Dali se koriste u svim garazama? Dali su u upotrebi cetverokanalni?
            Zbunio si me ovdje. U prvom postu si rekao da je sve mjereno i da je bilo OK. Dali se radi o Zirkonija L. sondama? Ako PCM ima odvojenu kontrolu (bank 1, bank 2), onda bi samo jedna strana trebala imati povisen nivo HC-a. Ako sam dobro shvatio, frekvencija oscilacija na dvije sonde bila je vrlo razlicita. To mora da je bio stariji M3; noviji katalizatori ne zahtjevaju oscilaciju goriva.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Cao!

              1992 godiste, da stariji.

              Sve mereno da, zavisi ko pita...
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              Working...
              X