BM M3 kao i svi M3 imaju redne shestake, upravljacka jedinica je za njih specijalno radjena i koristi 2 lambda sonde , jednu za 3 i drugu za 3 cilindra posto je u pitanju extraktorna izduvna cev.
Ceo sistem se sastoji od duplih katalizatora i duplih izduva: all the way out
U pitanju je pulsna greska na lambda sondama koje su pulsnom frekvencijom izasle iz mariginala za koji sam ECU nema kontrolu.
Dakle izmena jedne sonde novom nije dovela do poboljsanja, kao ni imena samo druge.
Tek kad su obadve stavljene nove sve je bilo OK.
Dakle, sve posmatrano nema greske nadgledanjem lambda sonde pojedinacno. 2 kanalni osciloskop je ukazao na gresku.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
BM M3 kao i svi M3 imaju redne shestake, upravljacka jedinica je za njih specijalno radjena i koristi 2 lambda sonde , jednu za 3 i drugu za 3 cilindra posto je u pitanju extraktorna izduvna cev.
Ceo sistem se sastoji od duplih katalizatora i duplih izduva: all the way out
GM ima slican sistem na rednom sestaku
[quote:3oxg9bh4]U pitanju je pulsna greska na lambda sondama koje su pulsnom frekvencijom izasle iz mariginala za koji sam ECU nema kontrolu.
Sto znaci da ECU nema kontrolu? Ako signal L. sonde ima dovoljnu naponsku amplitudu, PCM ce adekvatno oscilirati ubrizgavanje. Jedini problem je da kad sonda zaljeni, frekvencija oscilacija uspori te funkcija katalizatora bude usporena takodjer, otuda i povisen HC.
Dakle izmena jedne sonde novom nije dovela do poboljsanja, kao ni imena samo druge.
Tek kad su obadve stavljene nove sve je bilo OK.
Dakle, sve posmatrano nema greske nadgledanjem lambda sonde pojedinacno.
Interesantan fenomen. Kontrola razlicitih grupa cilindara uobicajeno je odvojena. Ideja je da se problem na jednom cilindru ne odrazava na funkciju ostalih. Umjesto da postastavljaju L. sondu na svaki cilindar SAAB dizajneri su izasli s Trionic-om. Individualna kontrola cilindara je krajnji ideal.
2 kanalni osciloskop je ukazao na gresku.
[/quote:3oxg9bh4]
Kakve osciloskope koristite u SWE? Dali se koriste u svim garazama? Dali su u upotrebi cetverokanalni?
Zbunio si me ovdje. U prvom postu si rekao da je sve mjereno i da je bilo OK. Dali se radi o Zirkonija L. sondama? Ako PCM ima odvojenu kontrolu (bank 1, bank 2), onda bi samo jedna strana trebala imati povisen nivo HC-a. Ako sam dobro shvatio, frekvencija oscilacija na dvije sonde bila je vrlo razlicita. To mora da je bio stariji M3; noviji katalizatori ne zahtjevaju oscilaciju goriva.
Comment