Univerzalni modifikator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki74
    CBC Veteran
    • 03.02.2008
    • 139
    • Beograd

    #16
    Moje iskustvo je sledece:
    U juga 55 95 god sipao sam ga 2000 godine na cajgeru je bilo oko 130.000km auto je odmah postao elasticniji, motor je radio tise potrosnja ulja se nesto malo smanjila a inace je trosio na toj kilometrazi oko litar i po na 10.000km.generalna na tom autu je uradjena na 185.000 km ,majstor nije primetio nista cudno,eto toliko od mene o tome.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      @deki74
      Obicno postoje dve metode jedna je da se sipa svaki put u novo ulje a druga da se vrsi tretman na svakih recimo 30-50 000. Ako je modifikator to je onda u svako ulje a ti si sipao jednom po tvojoj prici.

      @Zverko
      Ma taman posla da nekog prozivam ili da sam neki rodjeni skeptik. I ja bi da znam sto vise istine mada ne vidim zasto bi licno koristio neko pomocno sredstvo jer nemam takav auto da bi mi to nesto koristilo.
      U svim tim njihovim pricama ja ne vidim nikakvu logiku i to mi je problematicno. Znamo da su karike mekse i da se habaju i trebaju da se habaju nekim tempom. Cilindri su tvrdi i traju relativno do jako dugo.
      Jedina stvar koju cenim kod ulja a da je da kazemo nesto posebno je to sto pojedina ulja imaju dodatnu moc da relativno dugo ostaje film posle gasenja motora tako da sledeci start nije toliko suv. Ostalo? Ziv nisam za tu pricu. Ako je motor loseg kvaliteta ne pomazu mu ni kozne gace a ako je dobar trajace preterano dugo cak i sa upotrebom ulja skromnog ucinka tj. nekog srednjeg kvaliteta pod uslovom da se redovno menja.
      Tek je zabluda kad se neko nada da ce podici iz skoro mrtvih neki istroseni motor koji mozda povrh svega nije bio dobar ni kad je bio nov (kvalitet materijala).
      Jednostavno bi voleo da je tacno i da postoji carobna formula jer bi to bilo zaista super. Nisam sklon da mastam a mrzim lazove a po prirodi sam veoma sklon da poverujem na rec ali SAMO JEDNOM.
      Kad bi svi mi kupili samo po jednom svaki od tih proizvoda pa oni bi bili prebogati.
      Skoro je @Overspeed postavio slike Porsche-a gde se jasno vidi chep za sipanje ulja i sta pise pored. Mislim da bi SVI proizvodjaci automobila trebali tako da napisu. Pa ako nas oni lazu to nam je.
      Inace vojna ruska tehnologija ima malo veze sa uobicajenom automobilskim motorom mada se eksperimentisalo dugo i detaljno i naravno da ima iskustava a sve je na prodaju danas.

      Evo mog skorasnjeg iskustva.
      Curi mi servo ulje negde na pumpi i ja ti kupim Winn's aditiv koji kosta 12,30 za 325ml. Ide 40ml po litru ulja. Posto mi je trebalo malo za servo rekoh sad cu ja da dodam malo u menjac preventive radi da omeksam semeringe jer je auto prastar.
      Posto retko vozim auto desava mi se da mi struze sinhron druge dok ne proradi ulje par stotina metara.
      Nisam presao ni 200km sa tim aditivom i posle dvadesetak dana stajanja menjac vise ne struze uopste i osecaj kad upada u brzine je drugaciji.
      Napominjem da je aditiv neagresivan i da po onome sto pisu vezuje male molekule u duze lance sto znaci da na neki nacin povecava viskozitet.
      Inace ko ne zna u Saab-ov menjac ide obicno monograde ulje SAE 30 najbolje mineralno ali posto se tesko nalazi sipam sinteticko za kosacice za travu.

      Comment

      • bozza1979
        CBC Veteran
        • 08.01.2007
        • 112
        • Beograd

        #18
        Ja sam modifikator sipao u Moskvica, otprilike 97-98 godine... Inace, motor je tad bio u super stanju, 60000km... Jedino sto sam primetio, bio je laksi start, i to znacajno... Prodat sa 77800... Nikakvu nuspojavu nisam primetio.

        Sipao sam i krajem 2005. u Feliciu dizel, koja je tada trosila pola litre na 1000km. Smanjio je na nekih 0,3l, ali posle 10-ak hiljada km, vratio na pola litre...

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #19
          @dranixotpuno se slazem sa tobom da je za zdrav motor redovna zamena kvalitetnog ulja i filtera sasvim dovoljna da on jos dugodugo bude zdrav kao i da pohaban motor nem mozes nicim izvaditi iz tog stanja osim reparacijom. UM nikada nisam koristio i vrlo sam skeptican sto se toga tice ali metabond je nesto sasvim drugo i nema veze sa UM. no , da ne sirimo pricu sad na tu sranu posto je tea UM. ko st rekoh cisto sumnjam da je to sto se ikad prodavalo i prodaje kod nas onaj pravi koji se koristi u vojnoj industriji. garant mu fali neka komponenta koju vojska cuva u strogoj tajnosti tako da ovaj delimicno vrsi poso a mozda je i dovoljan automobilskom motoru. secam se reklame na kojoj je paja komnenovic govorio o UM kako su navodno motor na nekoj omegi koji je bio zreo za generalnu izvadili iz mrtvih smao sipanjem UMa.
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • Tihomirce
            CBC Senator XXL
            • 06.09.2008
            • 443
            • Arandjelovac

            #20
            Secam se i ja toga sa omegom i Pajom ,
            a sad veliko pitanje dal je moguce da Paja padne na ,
            pa da uradi takvu reklamu ,
            ili je to stvarno tako ,
            a opet sa druge strane kako zna dokle da pravi naslage da nepretera sa kompresijom
            pa da pali ko dizel na kompresiju umesto na varnicu ????

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              Pa verovatno ga i jesu podigli iz mrtvih kad su zgusnuli ulje.
              To se obicno radi sa mineralnim 15w40 pa dok ne crkne motor nacisto.
              Kod motora sa slabom kompresijom je samo start bitan
              posle se on vec vrti kako-tako.
              To sto bi bilo koji modifikator nabacio bog zna kakav film ulja na cilindre da zadihtuje jako istrosen motor u toku voznje i znatno podigne kompresiju je malo tezi slucaj. Jednostavno postoje fizicki limiti a sta se sve vozi po ulici pitaj boga tako da me nista ne cudi. Jedino sto to nije resenje ni za sta jer se motor odrzava od prvog dana eksploatacije a naravno da ima i svoj vek pa kad dotraje zna se sta se radi, pa ispocetka skoro kao kad je bio nov.
              Danas uopste vise nije vreme za zezanje takve vrste jer je gorivo papreno skupo a poznato je da istrosen motor trosi a ne ide nikako tako da se nista osim super dobrog motora ustvari ne isplati voziti. To sto se ljudi voze onim sta imaju je druga stvar ali to ipak jako mnogo kosta.
              Nadam se da ce i kod vas uskoro uvesti obavezni eko test na tehnickom pa svi ti krshevi nece moci da prodju.
              Ja ne sumnjam u ucinak modifikatora uopste u samoj praksi u Srbiji i slicnim regionima s obzirom da sam siguran da mnogi ljudi kupuju djubre od ulja (svesno ili cak i nesvesno) i kad u ulje koje je posle 3000 km kao voda sipas zgusnjivac naravno da ima ucinka i da se smanji potrosnja ulja.
              Ovo je vec prica koja je realnija ali po krajnje nenormalnim okolnostima.
              Svaka rafinerija zna napraviti gusto ulje samo sto to ne valja.
              Tendencija je da se u moderne motore normalno sipa 0w30 a neko bi da ga zgusne. Gde je tu logika?
              Po prirodi konstrukcije neki motori MORAJU da trose ulje u mozda za neke vecim kolicinama a ako nije adekvatno (obicno veoma skupo) ulje onda u ogromnim kolicinama. To ne znaci da je takav motor los jer ima niz prednosti u poredjenju sa starim koji nisu trosili ulje skoro uopste.
              Nije valjda da se motor ceni po tome koliko ulja trosi nego kako ide i koliko trosi goriva u medjuvremenu. Jedino sto mora cesce da se doliva ulje ali sta da radimo.
              Da treba da je ulje drugacije vec bi sipali modifikator u njega i resili "problem". Ustvari slicna materija kao sto se nalazi u modifikatoru je vec sipana u svako multigrade ulje.

              Comment

              • Azbest
                CBC Član
                • 28.04.2008
                • 34
                • Tarnow

                #22
                Ja sam vozio Forda D1.6 oko 1 000 000km sa modifikatorom, ali sam mu redovno menjao ulje i filter i to jako kvalitetno ulje.
                E sad ja ne umem da vozim brže od 90-maximalno 100km/h pa možda je to razlog što me je toliko služio.

                Comment

                • Van
                  CBC Senator XXL
                  • 16.02.2007
                  • 1425
                  • Nbgd

                  #23
                  Ja sam vozio forda kaprija 3 mesaca sa modifikatorom i izgoreo mi je klip na v6 motoru koji moze da predje koliko hoces . E sada , da li modifikator ima neke veze sa tim ....
                  Ma bre sta taj modifikator modifikuje ? Ulje ? Pamet ?
                  ...zivi , Franjo je ziv !!!

                  Comment

                  Working...
                  X