Upravo to. Čovek se zove Dejan, uradio je to za sebe i lično merio, ali svejedno. Stilo sa chip-om gužva asfalt ispod točkova, a sad da li je 130, 140 ili 155 KS, nebitno je za vozača.
FIAT Stilo 1.9 JTD - chip tuning
Collapse
X
-
samo jedno pitanjce nadam se da nece uvrediti ekipu i pokvariti diskusiju...
115hp vise nije dovoljno. za mesec,dva,tri... ni 140hp nece biti dovoljno tj postace "klasika". sta onda? (kontam da tu postoji smanjenje protrosnje, bolji rad i sl ali relano se prvo gleda povecanje snage)
mada ja sam zaljubljen u stiloi da imam kinte uzeo bi drugi auto da budzim i shminkam, a stilo bi uramio i divio mu se
Stilo je kao zena : pruzice ti NEVIDJENA zadovoljstva i NEVIDJENE glavobolje
Comment
-
-
pa sta mislis zasto ljudi konstantno uzimaju jaca kola? kad se naviknes na brzinu u ubrznje uvek te vuce da vozis nesto brze
a za chip, ljudi ne zamlacujte se, Lord radi chipovanje, decko se tiime bavi, profi, ako on kaze da ne moze ne moze verujte
a chip moze teoretski da izvuce mnogo, samo sto to nisu obicni cipovi to su odvojeni stand alone ECUi, piggybackovi itd. . .
moze da ima i 270hp pa da te zvekne cilindar po sred face posle 2km, i napravite razliku izmedju safe mape koja nece ubiti motor i experimentalne unsafe mape. . .
a smanjena potrosnja se odnosi ISKLJUCIVO na laganu/normalnu voznju
Comment
-
-
Originally posted by reaper_HGTmoze da ima i 270hp pa da te zvekne cilindar po sred face posle 2km, i napravite razliku izmedju safe mape koja nece ubiti motor i experimentalne unsafe mape. . .
voznju
Sto se tice potrosnje, bas tako - samo laganom voznjom cete ustedeti... Ali cim ga stisnete trosi vise neko stock.
Comment
-
-
Jedino mi ovo oko potrošnje nije jasno.
Kako je moguće da chipovani jtd troši manje čak i pri normalnoj vožnji kad fabrički Mjet 1.9 od 140KS po specifikaciji troši 0.5 l/100km više.
Što su ga onda pravili, zašto jednostavno nisu čipovali ovaj stari?
Comment
-
-
Gde si našao taj podatak o potrošnji?
Ovo je za Fiat Stilo 1.9 JTD Active (3v), a ovo za Fiat Stilo 1.9 MultuJet Active (3v).
Za ostalo, potraži malo o chip tuning-u. Ima dosta tekstova o tome.
Comment
-
-
Sad gledam da je 2001. 1.9 JTD Dynamic 1265 kg, ali je zato 2007. 1.9 JTD Dynamic 1150 kg. Olakšali ga u medjuvremenu
Comment
-
-
Stilo 1.2 16v
3 vrata 1090 Kg.
5 vrata 1145 Kg.
__________________________________________
Stilo 1.6 16v
3 vrata 1150 Kg.
5 vrata 1205 Kg.
__________________________________________
Stilo 1.8 16v
3 vrata 1240 Kg.
5 vrata 1295 Kg.
__________________________________________
Stilo 2.4 20v
3 vrata 1265 Kg.
5 vrata 1320 Kg.
___________________________________________
Stilo JTD 80 KS
3 vrata 1250 Kg.
5 vrata 1305 Kg.
____________________________________________
Stilo JTD 115 KS
3 vrata 1265 Kg.
5 vrata 1320 Kg.
____________________________________________
Težine vozila spremnog za vožnju ( sa gorivom, svim tečnostima, rezervnim točkom, alatom i opremom )
Comment
-
-
Re: FIAT Stilo 1.9 JTD - chip tuning
Imam jednog drugara novajliju koji je pazario 1.9jtd 80ks 2002, i tražim za njega ko bi mu podigao snagu na neku razumnu meru, tj. isprogramirao zasebni čip. HELP! - čoveku se žuri pošto je probao Koletovog 115ks i hteo bi nešto približno tome...
Comment
-
-
Re: FIAT Stilo 1.9 JTD - chip tuning
Ako ces na merenje mozes u Novo Milosevo ja sam bio pre mesec-dva.....A i ja licno mislim da je 8 sec posle cipovanja malko preoptimisticno,ipak Abarth ide 8.5 a ono je 170 ks.....Renault 19 16V 150 ks....Pure renault sport power http://www.youtube.com/watch?v=rVMSdnkAg_4
Comment
-
Comment