ni po da razno ne bi smeo da dizelas "dimi kao lud" niti da se vidi na dnevnom svetlu pojava crnog dima.
crni dim je posledica nepravilnog sagorevanja, i loseg rada motora.
zasto, je vec pitanje sa mnogo potpitanja.
po pravilu dizel koji iza sebe ostavlja crni dim treba prekontrolisati i podesiti ubrizgavanje da bude adekvatno.
a druga stvar je da dizel treba i znati voziti. pritiskanje pedale gasa do poda ima sasvim drugaciji mehanizam delovanja na dizelu u odnosu na benzinca i po pravilu stiskanje pedale nece poboljsati efekat dizel motora.
crni dim moze da bude (retko) i posledica nepravilne upotrebe auta, ali se brzo stice praksom koja ja potrebna brzina stiskanja pedale gasa.
obicno oni koji su navikli na slabije atmo benzince i stiskanje pedale kada treba da obidju do poda, pokusavaju da voze i turbo dizel na isti nacin...a to ne ide bas na isti nacin.
crni dim je posledica nepravilnog sagorevanja, i loseg rada motora.
zasto, je vec pitanje sa mnogo potpitanja.
po pravilu dizel koji iza sebe ostavlja crni dim treba prekontrolisati i podesiti ubrizgavanje da bude adekvatno.
a druga stvar je da dizel treba i znati voziti. pritiskanje pedale gasa do poda ima sasvim drugaciji mehanizam delovanja na dizelu u odnosu na benzinca i po pravilu stiskanje pedale nece poboljsati efekat dizel motora.
crni dim moze da bude (retko) i posledica nepravilne upotrebe auta, ali se brzo stice praksom koja ja potrebna brzina stiskanja pedale gasa.
obicno oni koji su navikli na slabije atmo benzince i stiskanje pedale kada treba da obidju do poda, pokusavaju da voze i turbo dizel na isti nacin...a to ne ide bas na isti nacin.
Comment