A pa OK onda.
Pitam pošto sam video dosta budževina na kojima se baš vidi da drugi lonac ne služi ničemu.
Pitam pošto sam video dosta budževina na kojima se baš vidi da drugi lonac ne služi ničemu.

h
ahaahaa koja glupost! Kljucna stvar za dobar izduvni sistem je ravnoteza dobre protocnosti i totalno slobodnog izduva. Motor mora da ima povratni pritisak od strane izduva. Znaci protocnost do jedne granice, posle toga samo gubis.. Sta mislis zasto kada strada dihtung izduvne grane, auto ide slabije?... Moras da vidis sta hoces. Ako hoces pravi sportski zvuk, cupaj napolje katalizator, srednji lonac, zadnji lonac i stavljaj oba protocna. Ako hoces da lepo izgleda, da se cuje samo ga gazis, da ne smeta nikome, onda menjaj samo zadnji. Kada se kaze sportski zvuk, misli se na auto koji se dere na auspuhu dosta visoko. Oni duboki zvuci su lozacki, kako bi se imitirao zvuk vecih motora (baaas vecih).
Comment