Hocu sportski zvuk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madic
    CBC Senator XXL
    • 07.10.2007
    • 844
    • Beograd

    #31
    A pa OK onda.
    Pitam pošto sam video dosta budževina na kojima se baš vidi da drugi lonac ne služi ničemu.

    Comment

    • lemi84
      CBC Član
      • 26.12.2006
      • 20
      • bijeljina - münchen

      #32
      znam, video sam i ja i mnogo je ruzno, a posto ja ovo jednim dijelom stavljam i zbog estetike (kao sto sam vec gore napisao) hocu da to bude kako treba (da ne kazem savrseno).

      jel ima jos neko nesto da napise na temi da protocni lonac steti motoru. voleo bih da cijem jos neko misljenje

      Comment

      • Kanarinac
        CBC Senator XXL
        • 08.10.2004
        • 2870
        • BG,Weedikovac

        #33
        Pazi ovako ako ti je chovek koji rekao da shteti motoru i da ce da troshi ulje rekao da ce to da uradi kako treba ja mu ne bi verovao definitivno!

        I love my

        Comment

        • Arnyman
          CBC Član
          • 06.10.2008
          • 24
          • Herceg Novi

          #34
          Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto

          Comment

          • Arsa
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2007
            • 345
            • Nis
            • MBw210, BMW e32

            #35
            Ljudi, ja sam ovde u oglasima video Remus na prodaju, prelistaj malo oglase!

            Comment

            • MisaRS
              CBC Član
              • 19.05.2006
              • 76
              • Nis

              #36
              u kojim oglasima??

              Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.

              Comment

              • madic
                CBC Senator XXL
                • 07.10.2007
                • 844
                • Beograd

                #37
                Originally posted by Arnyman
                Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
                Po toj logici da motor prebrzo diže obrtaje kad mu daš gas zato što ima drugačiji zadnji lonac značilo bi da auto mnogo brže ide samo zbog lonca.
                Dobro je da si mi rekao da mi auto sad leti, pošto nisam primetio razliku.
                Sad ću da skinem ceo auspuh i idem na trke.

                Comment

                • Arsa
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2007
                  • 345
                  • Nis
                  • MBw210, BMW e32

                  #38
                  to Misa RS
                  Ovde, na cannon u malim oglasima! Lonac zadnji, nov! Ne secam se cene!

                  Comment

                  • MisaRS
                    CBC Član
                    • 19.05.2006
                    • 76
                    • Nis

                    #39
                    Hvala!
                    Resio sam uzecu REMUS,SEBRING ili SUPERSPRINT,koji ispadne najpovoljniji.Shvatio sam da su sva tri dobra i da nije neka razlika.

                    Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.

                    Comment

                    • Arsa
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2007
                      • 345
                      • Nis
                      • MBw210, BMW e32

                      #40
                      Odlicna odluka, ionako razliku neces primetiti!

                      Comment

                      • Arnyman
                        CBC Član
                        • 06.10.2008
                        • 24
                        • Herceg Novi

                        #41
                        Originally posted by madic
                        Originally posted by Arnyman
                        Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
                        Po toj logici da motor prebrzo diže obrtaje kad mu daš gas zato što ima drugačiji zadnji lonac značilo bi da auto mnogo brže ide samo zbog lonca.
                        Dobro je da si mi rekao da mi auto sad leti, pošto nisam primetio razliku.
                        Sad ću da skinem ceo auspuh i idem na trke.
                        Ovo sto sam ja napisao odnosilo se na skroz otvoren ausuh.

                        Comment

                        • premieracing
                          CBC Član
                          • 13.02.2007
                          • 41
                          • Novi Sad, sad
                          • Lex.is200

                          #42
                          Mozes da napises za koji god hoces auspuh, skroz otvoren ili protocan ili sportski zamenski za original, to ne menja nista...

                          Izduv, ili jos manje samo lonac, ne steti motoru i ne povecava potrosnju nicega (goriva, ulja, habanja delova...).

                          Ono na sta neki laici misle kada vam pricaju tako nesto je uzrocno-posledicna veza izmedju "sportskog" izduva i nacina voznje. Svako ko hoce "sportski" zvuk na autu hoce i sportski da vozi. Kada dobije zvuk koji mu prija i koji mu se svidja onda i mnogo vise (nego do tada) forsira motor i onda TO moze da dovede do povecane potrosnje goriva, a kod slabijih agregata i do povecane potrosnje ulja a onda se desava i povecano habanje motora zbog svega toga...

                          Nego mene interesuje ko je uspeo da dobije lep, prijatan, "sportski" zvuk na turbo diesel-u, i kako?

                          Comment

                          • Nex
                            CBC Veteran
                            • 05.03.2006
                            • 132
                            • Rakovica

                            #43
                            Originally posted by Arnyman
                            Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
                            Hahahaahaa koja glupost! Kljucna stvar za dobar izduvni sistem je ravnoteza dobre protocnosti i totalno slobodnog izduva. Motor mora da ima povratni pritisak od strane izduva. Znaci protocnost do jedne granice, posle toga samo gubis.. Sta mislis zasto kada strada dihtung izduvne grane, auto ide slabije?... Moras da vidis sta hoces. Ako hoces pravi sportski zvuk, cupaj napolje katalizator, srednji lonac, zadnji lonac i stavljaj oba protocna. Ako hoces da lepo izgleda, da se cuje samo ga gazis, da ne smeta nikome, onda menjaj samo zadnji. Kada se kaze sportski zvuk, misli se na auto koji se dere na auspuhu dosta visoko. Oni duboki zvuci su lozacki, kako bi se imitirao zvuk vecih motora (baaas vecih).

                            Comment

                            • coco
                              CBC Senator XXL
                              • 24.10.2004
                              • 476
                              • i`am from the land that is placed nowhere

                              #44
                              4-2-1 header + k&n usis + cijeli sisitem ispuha + high flow catalytic converter. tigra ima priblizni fi cijevi kao i moj crx (45 mm). povecaj fi na max 60 mm.

                              evo ti link na temu auspuh. tam imas 2 videa s tanabe g-concept ispuhom i 4-2-1 ispusnom granom (sve na fi 60 cjevologiji)
                              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 3&start=50
                              "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                              Comment

                              Working...
                              X