znam, video sam i ja i mnogo je ruzno, a posto ja ovo jednim dijelom stavljam i zbog estetike (kao sto sam vec gore napisao) hocu da to bude kako treba (da ne kazem savrseno).
jel ima jos neko nesto da napise na temi da protocni lonac steti motoru. voleo bih da cijem jos neko misljenje
Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
Po toj logici da motor prebrzo diže obrtaje kad mu daš gas zato što ima drugačiji zadnji lonac značilo bi da auto mnogo brže ide samo zbog lonca.
Dobro je da si mi rekao da mi auto sad leti, pošto nisam primetio razliku.
Sad ću da skinem ceo auspuh i idem na trke.
Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
Po toj logici da motor prebrzo diže obrtaje kad mu daš gas zato što ima drugačiji zadnji lonac značilo bi da auto mnogo brže ide samo zbog lonca.
Dobro je da si mi rekao da mi auto sad leti, pošto nisam primetio razliku.
Sad ću da skinem ceo auspuh i idem na trke.
Ovo sto sam ja napisao odnosilo se na skroz otvoren ausuh.
Mozes da napises za koji god hoces auspuh, skroz otvoren ili protocan ili sportski zamenski za original, to ne menja nista...
Izduv, ili jos manje samo lonac, ne steti motoru i ne povecava potrosnju nicega (goriva, ulja, habanja delova...).
Ono na sta neki laici misle kada vam pricaju tako nesto je uzrocno-posledicna veza izmedju "sportskog" izduva i nacina voznje. Svako ko hoce "sportski" zvuk na autu hoce i sportski da vozi. Kada dobije zvuk koji mu prija i koji mu se svidja onda i mnogo vise (nego do tada) forsira motor i onda TO moze da dovede do povecane potrosnje goriva, a kod slabijih agregata i do povecane potrosnje ulja a onda se desava i povecano habanje motora zbog svega toga...
Nego mene interesuje ko je uspeo da dobije lep, prijatan, "sportski" zvuk na turbo diesel-u, i kako?
Meni je drug nesto ojasnjavao, kao u fazonu nema sta da prigusi gasove koji izlaze, prema tome oni se krecu prebrzo i nemaju uticaja na klipove, pa kad dodas i otpustis gas motor prebrzo podize i spusta obrtaje, pa je ogromno opterecenje na karikama i one se sjebu. Tako je on meni objasnio zasto sam ja sprzio svoj motor. Imas resenje za to, na nekim Peugeot dizelima imas na bos pumpi na polugi gasa jedan amortizer koji kad pustis pedalu lagano vrati gas pa da probas da montiras tako nesto
Hahahaahaa koja glupost! Kljucna stvar za dobar izduvni sistem je ravnoteza dobre protocnosti i totalno slobodnog izduva. Motor mora da ima povratni pritisak od strane izduva. Znaci protocnost do jedne granice, posle toga samo gubis.. Sta mislis zasto kada strada dihtung izduvne grane, auto ide slabije?... Moras da vidis sta hoces. Ako hoces pravi sportski zvuk, cupaj napolje katalizator, srednji lonac, zadnji lonac i stavljaj oba protocna. Ako hoces da lepo izgleda, da se cuje samo ga gazis, da ne smeta nikome, onda menjaj samo zadnji. Kada se kaze sportski zvuk, misli se na auto koji se dere na auspuhu dosta visoko. Oni duboki zvuci su lozacki, kako bi se imitirao zvuk vecih motora (baaas vecih).
4-2-1 header + k&n usis + cijeli sisitem ispuha + high flow catalytic converter. tigra ima priblizni fi cijevi kao i moj crx (45 mm). povecaj fi na max 60 mm.
Comment