AMM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #31
    filter ga ne moze spasiti...

    kao sto je Boost rekao, nije problem prljav vazduh koji dolazi iz/(sa strane) u****...vec povratni ULjANI gasovi koji se lepe na zicu ...i polako je sagorevaju...posto znamo da AMM imao opciju samo ciscenja(uzari se zica na x sec)...

    a isto tako AMM izadje iz mariginala otpora ...jedino resenje SEPARACIONI REZERVOAR. Jedan min...ili dva redno vezana...


    2 Eon: vek trajanja od 3-5 godina...
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Originally posted by dfast
      Znaci da ova nepovratna klapna sto se dobija uz plinski uredjaj koristi i ne samo za plin, vec je generalno korisna.
      Ona bas stoji izmedju AMM i creva u kome je iberlauf.
      Nepovratna klapna nema tu svrhu, ona radi samo u slučaju detonacije-eksplozije, zatvara protok. U svim ostalim slučajevima je remetilački faktor protoka vazduha ali ga ne sprečava u potpunosti.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #33
        Jell neko napravio taj separacaioni ja imam ideja,ali nisam siguran kako

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          aha, Volvo ga ima serijski u svakom benzincu.
          isto i Saab, kao sto je detaljno boost vec negde ranije postovao slike.

          ako se moze udaljiti AMM od ulaska uljnih para vec je to dovoljno da bitno smanji rizike, recimo sve preko pola metra bi bilo ok po mom misljenju- razmal AMM/ recirkulacija iz kartera na nacin da se uljne pare dovode sto blize lepitru gde ce ih u****ti vakuum motora.

          za turbo motore ne znam kako bi se to izvelo.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Sto blize samoj turbini.
            SAAB naime koristi motore 2.2 iste kao i Opel ali ipak iskustvo SAABa sa TuRbo agregatima je ucinilo da motor nije periferno i softverski indentican .

            Naime, SAAB nema problema sa AMM jedinicama.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #36
              Originally posted by Wiz
              Jell neko napravio taj separacaioni ja imam ideja,ali nisam siguran kako
              imam vec negde shemu...a i Boost...

              inace кosta око 50-70 eur...sa svim crevima...
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #37
                Pa mozda filter malo i utice, ali u krajnjem slucaju vrlo malo. Mislim da kada motor vuce vazduh preko filtera, posle filtera se stvara blagi potpritisak ako je filter zaprljaniji, pa onda lakse uljna isparenja predju preko zice u AMM, kada se pusti gas. A?! Ima li smisla ovo razmisljanje jednog (imajte to u vidu) ekonomiste?!
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • mirdza
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2005
                  • 2437
                  • Katowice (PL) / Banja Luka
                  • AGP / W126

                  #38
                  a samo nesto da upitam...koja je sema ako od filtera vazduha do leptira nema nikakvih senzota, tj. svi kablovi i crijeva izlaze iz kucista ubrizgavanja? cini mi se da je nemoguce da nema ni AMM ni MAf a u pitanju je multi point!
                  Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #39
                    Originally posted by mirdza
                    a samo nesto da upitam...koja je sema ako od filtera vazduha do leptira nema nikakvih senzota, tj. svi kablovi i crijeva izlaze iz kucista ubrizgavanja? cini mi se da je nemoguce da nema ni AMM ni MAf a u pitanju je multi point!
                    MAF moze da bude u kutiji od vazdushnog filtera
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      ima MAP mozda, za to je dovoljno samo jedno tanko vakuum crevo sa plenuma usisnog kolektora, i senzor temperature vazduha koji se nalazi u kucistu filtera vazduha.

                      recimo, jedna mogucnost.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • mirdza
                        CBC Senator XXL
                        • 14.03.2005
                        • 2437
                        • Katowice (PL) / Banja Luka
                        • AGP / W126

                        #41
                        na kucistu nema nicega, a ni na crijevu do leptira! i sto se toga tice POTPUNO sam siguran...
                        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                        Comment

                        • dfast
                          CBC Senator XXL
                          • 26.05.2005
                          • 1302
                          • Hoofddorp NL /Bgd

                          #42
                          U pitanju je verovatno motor sa K glavom.

                          Comment

                          Working...
                          X