Takav motor, sa tim delom na usisu se u Alfu 146 ugradjuje od 1997. godine. Tada je ja mislim i konstruisan...
AMM
Collapse
X
-
Kod Alfe je u pitanju MAF senzor. Nemoze da se potrosi ali moze da dodje do pucanja vlakna unutar keramike.
Mass air flow (MAF) sensor - hot-film type
Similar to the hot-wire type, but with the measuring element incorporated in a ceramic plate. This arrangement obviates the need for a `burn-off' facility.
Comment
-
-
Evo me, malo kasnim, sorryvidim IvanT je bio brzi
Stvar je da je na ceramicku plocicu nanesen otporni film od ugljenika te je na ovaj nacin promena otprora VS. temperature ta koja se ocitava.
Jedinica u sebi sadrzi i konverter jednosmerna struja/frekvencija te na taj nacin cini da sistem bude imun u odnosu na klasicni AMM gde je signal izlaznog napona nizak i osetljiv na lose kontakte.
Bolja solucija izdrzljivosti na mehanicka ostecenja od klasicnog sa vrelom zicom ali film izadje iz mariginala otpora brze od ziceAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Pitanje za poznavaoce tematike:
Moja Vectra poseduje AMM, ja bih rekao...
E sada koliko utice zaprljanost filtera za vazduh na dugotrajnost AMM?!?!
Vise ljudi iz struke me je ubedjivalo da je to presudno, a majstor sto u Simanovcima radi Opele kaze da su mu neki ...... iz Austrije (VP za delove za GM) rekli da je pozeljno menjanje filtera na 5k i da je AMM onda vecit!
Ajmo, udrite!Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
AMM je odmah posle filtera vazduha, a iber je posle njega. Solidna varijanta s obzirom da AMM ima funkciju sagorevanja prljavshtine koja se eventualno nahvata na zicu, nakon skidanja kontakta.
Naravno da je bitno redovno menjati filter vazduha, ali odredjivanje kilometraze na kojoj to treba raditi je poprilichno diskutabilno.
U svakom sluchaju 5kkm je skroz OK.
Comment
-
-
Pa otprilike 15-ak cm, s tim shto na tom delu plenuma crevo ima krivinu i "pad" ka turbini.
Comment
-
-
Nista od krivine i pada prema turbini.
Svaki put kad se naglo pusti gas, posto je turbina bila pod visokim obrtajima i sami vazduh kroz AMM imao brzinu koju je turbina diktirala (posto je iberlauf prikljucen na venturi tacku) , dolazi do povratnog pulsa koji u trenutku baci uljane gasove prema AMMu iz creva prema turbini.
Pogresna konstrukcijaAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment