1.6 PSA u juga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Markedjani
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2007
    • 968
    • BG-Cerak
    • Ford Escort RS2000 M

    #16
    Hmmm tesko ce biti da je lakse naci deo za turbo motor nego za veliko serijski atmo motor

    A i znas kako se kaze... turbo auto,turbo problemi

    I ovih 100ks je preeeeevise za Juga
    fordclubserbia.org

    Comment

    • YUgisa
      CBC Senator XXL
      • 05.06.2008
      • 793
      • Subotica
      • Yugo 1.1 EFI

      #17
      U juga pasu svi sohc motori iz Fiata bez mnogo preravki. Pa samim tim i 1.4T. Staju i dohc motori ali sa malo vise prepravki. najlakse je ubaciti 1.6 16v iz brava od dohc motora. Nije problem ubaciti, nego ojacati karoseriju da je nepocepa velika snaga kao i odraditi vesanje i kocenje potrebno da proprati tu snagu.
      100ks u Yugu je nesto sasvim normalno.
      Za vise informacija o zastavi, posetiti link u mom potpisu
      Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        #18
        U svakom slucaju... zasto covek da pakuje Fiatov motor kad mu je sve napravljeno za Pug-ov motor
        fordclubserbia.org

        Comment

        • bokicrni
          CBC Član
          • 24.11.2008
          • 11
          • Sremska Mitrovica

          #19
          Od brava 1.6 16v ili 1.2 16v ne stane, motor i menjac, u juga presiroki su. A sam motor bez uparenog menjaca ne znaci ti nista... Samo ce pre da rikne, a da ne pominjem "preciynost menjanja brzina" ili "kratak hod' zastavinih menjaca, jednostavno ne trpe velika opterecenja poput tih 100KS...

          Comment

          • YUgisa
            CBC Senator XXL
            • 05.06.2008
            • 793
            • Subotica
            • Yugo 1.1 EFI

            #20
            Kad stavljas 1.6 i 1.2 ostavljas fabricki menjac od zastave. Moj menjac je trpeo 1.6 sa nekih valjda 130ks, i dalje ide odlicno na fabrickom 1.1EFI motoru. Menjac traje toliko dugo koliko ga odrzavas. a za njegov dug vek zavisi ce i od kvacila za koje se odlucite tj koliko cesto "meljete" menjacem kad menjate brzine. A preciznost menjanja moze da se nasteluje, a da nekazem tek hod. Hod ako hoces, mozes napraviti lupam sad da se palica duga 30cm pomera na gornjem kraju 5cm (npr saltanje iz 1. brzine u 2. brzinu je potrebno pomeriti palicu 5cm)
            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #21
              Covek hoce da stavi nov Peugeot motor...pustite ga na miru. Nece Fiat, hoce Peugeot, sve ima pripremljeno za Peugeot. Sta ste navalili s nekim matorim neuspesnim turbo motorima...
              Bolje da mu savetujemo kako lepo da sredi donji postroj i kocnice.

              A povrh svega ostaje rak rana tih Peugeota, pogotovu ko hoce sportsku voznju...menjac je ...to tek treba srediti. Moze, ali kosta.

              Comment

              • YUgisa
                CBC Senator XXL
                • 05.06.2008
                • 793
                • Subotica
                • Yugo 1.1 EFI

                #22
                Pa i da hoce da ubaci motor iz Pezoa, isto ostavlja zastavin menjac, tj ostavlja taj sto vec ima unutra u Yugu. Tako mu je najlakse da ga ubaci.
                Trapovi, klasika, kraceni amorti, gibanj sa cetiri platne, skracene opruge, ramena od floride, teflonski nosaci za b. stanglu. Ima odlicno da mu lezi za tu snagu. Kocnice, 240 ili 257mm ventilirajuce diskove napred, veci servo, teflonska kociona creva i sasvim dovoljno za gradski autic.
                Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                Comment

                • djolers4
                  CBC Veteran
                  • 05.11.2007
                  • 124
                  • Vrcin

                  #23
                  Menjac

                  hvala svima na komentarima.Sto se tice menjaca,nema nista od pezo menjaca,vec neki od fiata,naravno sa prepravkama za francuski motor.Mislim da to nije veliki problem,s obzirom da su uspeli da spoje domaci menjac i francuski motor.Da zaokruzimo,motor ce biti 100% Pezo,1.6 iz floride sa bosch motronic elektronikom M 7.4.4.kocnice ventilirajuci diskovi(odmah bi isao na 257mm zbog dostupnosti),trapovi kompetno preradjeni,spusteno oslanjanje,sire gume(ne znam na koju sirinu da idem,neka kompromisna velicina),felne ili 13'' sa distancerima ili 14''.Voleo bih da ostanem na 13''-icama.cak sam dosta siguran da cu voziti celicne(samo lepo sredjene).Ne bih nesto ekstremno kao Blindman-i.Posto ce biti skinute sve plastike sa In-a,bice kao obican jugic,i zelim da izgleda sto pitomije spolja.Do leta ima vremena da se skupe informacije i delovi potrebni da se ovaj posao zavrsi.Cilj mi je jugic sa nekih 110ks(naravno ako je moguce izvuci toliko-ako moze vise nije na odmet samo bez nekih ekstremnih zahvata).Stvari koje imam(ili cu imati,za koje nece trebati pare iz predvidjenog budzeta):motor kompletan,skoljka.Stvari koje treba uklopiti u budzet od 1500-2000eura max:Kocnice,trapovi,ojacanje,rol-bar(neka gradska varijanta-da moze da se koristi zadnje sediste),felne sa gumama,menjac i jos neke sitnice tipa volan,neki dodatni instrumenti.To bi bilo to.Pozdrav
                  Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                  Comment

                  • YUgisa
                    CBC Senator XXL
                    • 05.06.2008
                    • 793
                    • Subotica
                    • Yugo 1.1 EFI

                    #24
                    Sta ce ti prepravke za fijatov menjac? Sem ako nemislis da ubacijes neki najnoviji. Stariji fijati imaju menjace ko zastavin. A ako zelis da ubacis fijatov zbog kvaliteta, onda bolje uzmi pa promeni sta nevalja u ovom zastavinom, ocistis ga lepo i sipas kvalitetno ulje. Jer tesko da ces naci neki fajatov u extra stanju i onda ti je isto da li radis fijatov ili zastavin. Rol bar sa zadnjim sedistom, nije rol bar, to su samo cevi. Dobices samo vecu masu ako ubacis takav rol bar. Tesko da ces moci na celicaru 13ku da uguras 257mm diskove. Jedino ako hoces da stavis 25-30mm a mozda i 35mm distancere. Sto se tice povecanja snage, cip tuning, kvalitetan izduv (pravljen namenski za taj motor, a ne one budzevine tipa zadnji lonac sa lokalne pijace), sportski filter nekog renomiranog proizvodjaca, odvojen od toplote. I dobices nekih 10-15ks (u zavisnosti od cipa tj mogucnosti samog motora).
                    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                    Comment

                    • Meda
                      CBC Senator XXL
                      • 01.09.2006
                      • 415
                      • Vračar

                      #25
                      Reci mi Jugisa, posto vidim da se dosta razumes itd., koliko si jugica spakovao do sada? Pretpostavljam da si uspevao to bez poteskoca.
                      What is the sound of shit happening?

                      Comment

                      • bokicrni
                        CBC Član
                        • 24.11.2008
                        • 11
                        • Sremska Mitrovica

                        #26
                        Mislio sam na menjac koji koristi dve sajle za menjanje brzina a ne cvrstu polugu, mislim da je mnogo bolji... A sto se tice oslanjanja video sam negde da su ljudi stavljali od una ili ritma kocione diskove napred i nazad, kako neznam... A zadnje amortizere sam video u tuning styling-u (Izasao je jedan broj sa uputstvom kako nadudziti juga) sa oprugama na sebi i mogucnost stelovanja visine, tako da se izbaci gibanj (valjda)... Sad kako jos ojacati sasiju? Mislim da ce ga motor od 110KS razvaliti...

                        Comment

                        • djolers4
                          CBC Veteran
                          • 05.11.2007
                          • 124
                          • Vrcin

                          #27
                          Jugo

                          Ljudi,na prvom mestu mi je ukupna bezbednost i sigurnost vozila i putnika.radice se ojacanja kako se zapoveda ili nece nista biti od svega.Ne zelim ni da pomislim sta moze da se desi ako budem zeleo na tom polju da nesto ustedim.prvo to pa tek sve ostalo.za menjac ne znam bas da li bi ovaj sto imam sada izdrzao toliki momenat a da se ne razleti.Ipak ce to biti oko 150Nm i 100-tinak ks.ne zelim da rizikujem.
                          Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                          Comment

                          • YUgisa
                            CBC Senator XXL
                            • 05.06.2008
                            • 793
                            • Subotica
                            • Yugo 1.1 EFI

                            #28
                            Originally posted by Meda
                            Reci mi Jugisa, posto vidim da se dosta razumes itd., koliko si jugica spakovao do sada? Pretpostavljam da si uspevao to bez poteskoca.
                            Nisam pakovao ni jednog, cak nisam ni svog doradio, sve je manje vise standardno, ono sto je manje standardno, to je radio bivsi vlasnik.
                            Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                            Comment

                            • djolers4
                              CBC Veteran
                              • 05.11.2007
                              • 124
                              • Vrcin

                              #29
                              Re: 1.6 PSA u juga

                              Evo posle duzeg vremena samo da javim da od pomenutog nista nije zapoceto,sto zbog SEKE,sto zbog nekih obimnijih radova na kuci.Ali generalno imam u planu da odradim ovo u buducnosti.Moj 1.1 psa me sluzi lepo,pa sam se zbog njega i zagrejao za 1.6 psa.A i volim da ispadnem iz sablona ubacivanja fiatovih motora.uverio sam se da ovi 8v peugeot motori nisu bas najsrecniji za visoke obrtaje,vise im prijaju neki srednji,tipa 3-4 hiljade rpm-a sto mi se izuzetno svidja.I definitivno cu ugradjivati pravi rol-bar,bez kompromisa.Da rezimiram:spusteno oslanjanje,prednji ventilirajuci diskovi 257mm,kao i zadnji diskovi 240 mm(ukoliko je izvodljivo i oni ventilirajuci),kompletno varenje skoljke i koske napred i pozadi,sanke ispod(ne klasicne vec one unakrsno spojene),nova sedista,i novi instrumenti.I opet da pokrenem temu dodatnog izvlacenja snage iz 1.6 pezo.Verujem da bih mogao izvuci slicno kao sto je uradjeno na Skijasevom saksu jer su identicni motori.Pozdrav
                              Nije covijek ono sto misli, vec ono sto cini

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                #30
                                Re: 1.6 PSA u juga

                                Nema potrebe da stavljas rol bar i da varis karoseriju...bice kontraproduktivno - ne vozis trke i ne vozis samo po pisti. Treba preci preko sahta, sina, popeti se nekada na neki manji trotoar, mozda ce supasti u neku rupu. Moras da ostavis prostora karoseriji da "dise".

                                Comment

                                Working...
                                X