Kolega ima radionu u Osjeku i kod njega sam ga oterao, on se bavi popravkom polupanih auta... Na tom kompu sto ima nekako je podesio da ubriygava goriva koliko moze da sagori(Tako kaze) i posle toga auto je prestao je da dim... Uglavnom sa tom spravico koja lici na OGROMAN mobilni telefon uspeo je to da resi, cak se na njemu vidi skica motora i kako klipovi pale.... Nisam expert pa da znam, u ostalom onda sigurno ne bih visio na forumu da znam te sve odgovore... Auto je sad "Cipovan" ima veci interkujel t3 turbo(receno mi je), iskljucen EGR... Moje pitanje je bilo " Sta cu dobiti skidanjem katalizatora, iskljucenjem egr i podesavanjem WG?????". Ostalo je samo skretanje sa teme... A sta je tacno sve tacno radjeno sa njegovim kompom neznam... Znam da posle drugarovog njakanja vise ne dimi a isto vuce, potrosnja mu je oko 8-9 l eurodizela..... U interesu mi je da mi motor ostane u komadu i da ne prolupa...
Turbo Diesel Tuning
Collapse
X
-
206 evo ti adresa http://www.linkecu.com/pclink/PCLink pa si gupi jedan takav komp za tuning!!!! A kad ka kupis javi!
Comment
-
-
Mnogo ti je toga receno u blago "doteranoj" formi kako bi serviser ispao veci majstor, ili ne znam ni ja vec zbog cega.
Taj "kompjuter za tuning" je u stvari najobicniji softverski paket, program, kakav mozes da nakacis na bilo koji racunar, nema veze sa dijagonstickim racunarom po servisima.
Kad je vec prkao po mapama, zasto se nije ozbiljnije pozabavio podizanjem pritiska turba, jer se chipovanje na turbodizelima svodi pre svega na to, a onda peglanje mapa da ne dimi, i slicno...Osim toga, menjan ti i turbo...zasto? Zasto nije samo podignut pritisak na postojecem? Mislim, chipovan auto na kojem je sve radjeno naopacke. Povecan IC...ok, ako nije diran pritisak, opet, cemu ti to sad sluzi? Nicemu...Uklonio dim i to je to, sad je chipovan auto? Sa fabricke mape skinuo goriva da ne bi dimio i...to je to? Kojim se to parametrom covek vodio da SKIDA goriva sa fabricke mape? To sto je tebi uradjeno je ekvivalent "zavrtanja" gasa na LPG instalacijama da "ide kao sto je isao a trosi manje", a to sto motor gori to nikoga ne interesuje.
Umesto svogo ovog petljanja, odes kod nekog krstenog koji se bavi chiptuningom i zavrsis posao za 10 minuta, i dobijes auto koji ide primetno bolje. A umesto toga tebi menjaju IC, turbo, EGR, sta ja znam, da ne bi dimio? To sto ti imas nije cipovan nego pridavljen fabricki motor.
Vole majstori da eksperimentisu bez potrebe na autima gde se takve stvari mnogo jednostavnije zavrsavaju.
Comment
-
-
206 Aha, najzad smo se sporazumeli, OK. Komp cu nekako resiti, nasao sam na netu neki PSI Power box i svideo mi se... A kako da povecam pritisak turba, WG ventil je iz komada, ne mogu ga rastaviti da rastegnem oprugu ili stavim novu, sta bi valjalo raditi??? (Razmisljao sam o ventilu koji bih dodao na crevo izmedju kompresora i wg, ventil bi se otvarao na recimo 1.5 bar, a do WG dovodio pritisag na koji trenutno radi, moram ga izmeriti, a visak bi vracao ponovo u usis pre turba. Taj ventil mogu sam da napravim posto imam sa cim...) Sta mislis o tome ???
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
cao ljudi, veliki pozdrav. Vlasnik sam Golfa V sa 1.9 tdi motorom od 105ks, sa 6 brzina. Fantastican svakodnevni auto, ali ja sam razmisljao o necemu drugom. Zeleo bih da od ovog auta napravim auto sa kojim bih mogao solidno da se potrkam. Poceo bih od ogibljenja i kocnica. Sta dalje za snagu motora?
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
Pa za pocetak chip, sta bi drugo? Imas na forumu u reklamama firmi ljude koji se time bave pa pitaj za konkretan model.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
ok, to je ono prvo od cega treba krenuti sto je tice snage motora. da li znas nekoga da preporucis, koliko ja vidim cene se veoma razlikuju a u srbiji ne vazi ono pravilo koliko para toliko i muzike, jer te mogu fino odrati samo zbog toga sto se malo vise reklamiraju nego neko drugi a to nije odraz kvaliteta?! sta posle cipa, mozda u****vanje vazduha, k&n? pozz
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
batali bilo koju varijantu uljanog filtera, upropastices hot film protokomer
a pored toga, neced nista dobiti, turbo ce da naduva, pa ce da naduva...
taj konkretan motor se odlicno ponasa chipovan, i posle JTD motora verovatno najzahvalniji...
Posle chipa bolje razmisljaj o izduvu nego o usisu, a za dalje, pa zavisi koliko dalje zelis da ides, ali stvari postaju drasticno komplikovanije
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
Gumo, ja sam izvadio katalizator, ali sam na alfisti.hr procitao ovo:
ako je kat ispravan onda ne skidat tj sa njim je sigurno bolje pogotovo na sersikom autu i čipanom u nekoj normalnoj mjeri...skidanjem kata povečavaš protočnost ispuha i plinovi idu brže van što povečava turbo rupu jer da bio se turbo zavrtio treba određenu količinu ispušnih plinova...to se radi samo kod extremnije tuniranih auti di se od 50% i više pojačava tlak turba pa seriski kat nije dovoljno protočan da propusti tolku količinu plinova što uzrokuje smanjenje konačne snage
E sad, meni je bio poprilicno zapusen.
Radi se o JTD, cipovan +23ks.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
Ocito je da kolege sa hrvatskog foruma nemaju iskustva/znanja i da je taj post sklopljen iz nekih nakrpljenih forumskih prepirki sa neta... kakve veze ima kolicina "ispusnih plinova" sa katom ?
Kod turbo motora je to dosta jednostavno, posle turba treba sto lakse da "duva" , brze ce se zaletati turbo itd itd.
Uostalom zasto se na dragovima turbo motori voze samo na downpipe... ?
jedini drawback je po meni buka, ili ako je bio bas dobar kat/dpf (sto je retkost kod nasih polovnjaka iz uvoza koji su svi presli 97kkm i vozila baba u enmackoj) malo manje dimi... ali opet, gde ima dima i vatra postoji
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
Pa da, malo je bucniji, ali ne bunim se...
Interesantno da meni uopste mnogo ne dimi, pa cak ni kad ga patosiram.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
Interesantno da meni uopste mnogo ne dimi, pa cak ni kad ga patosiram.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Turbo Diesel Tuning
Ma lako bih ja,nego nisam siguran u motor, odnosno, siguran sam da je pregazio preko 200.000, mada mu pise 150.000.
Tako da neka ga sa tom mapom.Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
Comment