Temperatura ulja u motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Sta bi, Nikola? Jesi li uzeo ono?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Nikola
      CBC Senator XXL
      • 29.09.2004
      • 975
      • Indjija/Vojvodina

      #17
      Uzeo, verovatno cu danas detaljno da ga ocistim, za montazu nije problem, jos samo moram da vidim odakle cu vodu da mu uzmem i vratim...

      Mada mi se to cini malog kapaciteta hladjenja, ali opet bolje ista nego nista...
      .:Cuore Sportivo:.
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #18
        Pala mi je na pamet i ideja da napravim poseban rashladni sistem koji bi se kacio na ovaj da kazem, hladnjak ulja.
        Malu el. pumpu za vodu vec imam, samo jos kada bi nasao neki mali hladnjak za vodu, i racunam da bi tecnost u tom sistemu mogao da drzim na ispod 50C, sto je svakako bolje nego da hladim ulje sa rashladnom tecnosti motora, cija temp. mi ide od 80-90 pa ne tako retko i do 100C.
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #19
          Mislim da ti je mnogo lakse da iskopas negde adapter sa termostatom i da ulje posaljes direktno u hladnjak.
          Ali ni ovo nije lose. Mozes da uzmes jugov radijator za grejanje kabine, na primer. Ili neki sa elektro ventilom koji ce zajedno sa pumpom biti regulisan termostatom, da bi ulje drzao na radnoj temperaturi.
          Ali mozda ti nece trebati nista od toga...


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • No name
            CBC Veteran
            • 28.02.2005
            • 164
            • Novi Sad

            #20
            Da li bi mogao taj sistem za hladjenje ulja da se nabaci na Yuga,mislim jel moze da se namontira kod filtera za ulje??

            Comment

            • Nikola
              CBC Senator XXL
              • 29.09.2004
              • 975
              • Indjija/Vojvodina

              #21
              Upravo smo o tome pricali, dakle moze.
              .:Cuore Sportivo:.
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

              Comment

              • Nikola
                CBC Senator XXL
                • 29.09.2004
                • 975
                • Indjija/Vojvodina

                #22
                Samo je sada pitanje kolika je temp. ulja u motoru i da li je hladjenje neophodno...
                .:Cuore Sportivo:.
                Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  Nikola, dovoljno je da teras sa ovim vodeno hladjenim sto koristi vodu motora.

                  Vodu uzmi sa grejaca za kupe, dakle prikljuci se paralelno na taj vod .

                  Koristi T rachve , imaju da se uzmu plasticne koje trpe temperaturu ili mesingane .
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Nikola
                    CBC Senator XXL
                    • 29.09.2004
                    • 975
                    • Indjija/Vojvodina

                    #24
                    A kad mi se cini da je ovaj hladnjak jako malog kapaciteta, pa je pitanje koliko on moze da rashladi ulje, vec toliko zagrejanom rashaldnom tecnoscu motora.
                    Od grejaca kupea je vec uzeta voda za isparivac za LPG, pa postoji mogucnost da dodatno oslabim grejanje kupea u zimu, koje je i onako slabo...

                    Tako da mi se pravljenje odvojenog sistema cinilo kao najpogodnije...
                    .:Cuore Sportivo:.
                    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Nesekiraj se , onda novo resenje za tebe, posto voda cirkulise bar duplo brze kroz sistem nego ulje nemoj da sumnjas da nece biti dovoljno dobro.

                      Sad, kazes grejanje slabo u kupeu?

                      Onda ovako: Posto imas paralelnu vezu uskratio si grejac protoka i to je to sto osecas.

                      Raskopcaj sve i uradi ovako.

                      Voda koja je bila usmerena na grejac, sad u hladnjak za ulje.

                      Izlaz iz hladnjaka za ulje kao ulaz u grejac kupea.
                      Iz grejaca kupea sa izlazom u isprarivac.

                      Dakle cirkulaciono u seriju, hladnjak ulja, grejac kupea pa isparivac.

                      Isparivacu je dovoljna temperatura koja je zaostala jer sam grejac kupea neuspeva znatno da smanji temperaturu.

                      Nadam se da nema nikakva glupost kao ventil za vodu na liniji za grejanje vec da je grejac uvek pod cirkulacijom a da sama struja vazduha bude preusmerivana po potrebi hladjenje/grejanje kupea.

                      Dobitak je da ima da dobijes od ulja ekstra podignutu temperaturu vode za grejac kupea te samim tim temperatura na izlazu iz grejaca kupea ima da bude opet dovoljno visoka za isparivac.

                      Lako?
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #26
                        Pa uz koji metar creva, prosto k'o pasulj. Nema nikakvih racvi...
                        Nego da naglasim jos jednom, to sve vazi pod uslovom da na grejacu kabine nema ventila koji je zatvoren kada se kabina ne greje.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Nikola
                          CBC Senator XXL
                          • 29.09.2004
                          • 975
                          • Indjija/Vojvodina

                          #27
                          Odlicno resenje!
                          Jednostavno i lako za realizaciju, a opet svi uslovi su zadovoljeni

                          Sacu da prelistam service manual da vidim jel ima slavina na grejacu kupea, ali sam skoro siguran da je nema...
                          .:Cuore Sportivo:.
                          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Sad sam malo razmisljao, i skoro sam siguran da je grejanje u kupeu bilo ok dok nije podeljeno strujanje tj. protok ??

                            No, ukoliko ti se cini da je nedovoljno hladjenje posle ovakog resenja imas opciju:

                            Prvo u grejac, iz njega u isparivac, dakle sad vec imas 2 puta hladjenu tecnost , i sa takovom kao najhladnijom u sistemu ides na hladnjak za ulje.

                            No, ova opcija je na kraju, prva preporuka stoji i dalje.

                            Na kraju krajeva imas mogucnost da se igras sa crevima tj. da li ce prvo u hladnjak za ulje ili kao poslednje.
                            Samo je u pitanju prekopcavanje creva.
                            Zato imas mozda jednu opciju gde sa prvom alternativom mozes da vozis ZIMI a sa ovom iz ovog posta LETI?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Nikola
                              CBC Senator XXL
                              • 29.09.2004
                              • 975
                              • Indjija/Vojvodina

                              #29
                              Pa grejanje u kupeu nije jos ni isporbano jer nije postojala prilika za tako nesto. Plin ugradjen kod Dore pre 7 dana.
                              Dakle predpostavljam da ce ovo deljenje voda za grejac kupea da oslabi grejanje u kupeu...

                              Ni ova druga opcija nije losa.

                              Nego gledam servisno uputstvo i nigde nema slike grejaca kupea, tako da idem da isprobam da li postoji slavina, metodom poznatom kao "drzim povratno crevo grejaca, dok je grejanje ugaseno"
                              .:Cuore Sportivo:.
                              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #30
                                Ajd , vidi, ponesi i IR merac temperature pa mi reci koja je temperatura povratnog voda i za isparivaca, i koja je temperatura ispred
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X