Temperatura ulja u motoru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    #31
    Slavina postoji :x :x

    Inace pad temp. vode u isparivacu je neznatan, svega 1-2-3 stepena
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      OK.. onda ovako..

      Sa vodom u hladnjak za ulje, iz njega u T komad koji deli za grejac kupea i za isparivac.

      Ona strana izlaza grejaca i isparivaca ostaje kao sto je i sada.

      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nikola
        CBC Senator XXL
        • 29.09.2004
        • 975
        • Indjija/Vojvodina

        #33
        Onda opet vrelom vodom idem na ulje.

        Pazi sad:
        Ulaze za isparivac i grejac ne diram, a izlaze iz isparivaca i kupea spojim preko T razvodnika pa odatle na hladnjak ulja i onda u motor?
        .:Cuore Sportivo:.
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

        Comment

        • Nikola
          CBC Senator XXL
          • 29.09.2004
          • 975
          • Indjija/Vojvodina

          #34
          Mada opet leti ne koristim grejanje tj. pad temperature u grejacu je neznatan, a zimi ne postoji prevelika potreba za hladjenjem ulja...

          A i dalje mi ostaje problem oslabljenog grejanja kupea...

          Ipak tvoje resenje vise odgovara...
          .:Cuore Sportivo:.
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            svi italijanski auti koje sam sreo u zivotu imaju mehanicki ventil za grejac kupea, i tu se uvek prekida cirkulacija.

            nedovoljno grejanje kupea zimi je postojalo i pre ugradnje LPGa ?

            moje iskustvo je da svaki italo auto koji sam vozio ili bio vozen ima problema sa slabim grejanjem kupea zimi, jednostavno urodjena mana.
            narocito je slabo grejanje zadnjeg dela, putnika pozadi.

            mislim da je problem tesko resiv, osim da se stavi grajac veceg toplotnog kapaciteta sa nekog drugog auta, recimo sa Lada ako moze da stane bi bitno poboljsao grejanje.

            dok sam imao Forda, imao sam identican problem- sporo/slabasno grejanje u kupeu.
            taj auto nije izgleda bio bas prilagodjen za zimsku upotrebu pa sam ga ja retko koristio zimi. imao je problema sa magljenjem stakala...pa sam ga se oslobodio.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              A mozda im trebaju grejaci sa SWE trzista
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #37
                Originally posted by Nikola
                Od grejaca kupea je vec uzeta voda za isparivac za LPG, pa postoji mogucnost da dodatno oslabim grejanje kupea u zimu, koje je i onako slabo...

                Tako da mi se pravljenje odvojenog sistema cinilo kao najpogodnije...
                Malo kasnim
                Imam te račve od plastike koje su dobre, pošto sigurno imaš slavinu na grejaču ne dolazi u obzir protok u liniji nego mora da se krade, ali zato može da se napravi protok u liniji isparivač-hladnjak ulja da ne bi imao više grana.
                Rashladna tečnost je dovoljno "hladna" da spusti temperaturu ulja.
                Inače za loše grejanje u kabini je većinom krivac baš ta slavina ili mali protok kroz grejač kabine, ali to se da proveriti na ulazno izlaznoj temperaturi.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Nikola
                  CBC Senator XXL
                  • 29.09.2004
                  • 975
                  • Indjija/Vojvodina

                  #38
                  Originally posted by BOOST
                  OK.. onda ovako..

                  Sa vodom u hladnjak za ulje, iz njega u T komad koji deli za grejac kupea i za isparivac.

                  Ona strana izlaza grejaca i isparivaca ostaje kao sto je i sada.

                  Ovako cu uraditi...
                  Sve sto mi je potrebno za ovu kombinaciju je o.5m creva za vodu i 4 selne
                  .:Cuore Sportivo:.
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    I pazi kuda problacis creva, vruce zone, kaisevi i slicno
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • DELracing
                      CBC Veteran
                      • 08.04.2005
                      • 127
                      • BGD

                      #40
                      Izvinjavam se, malo se ubacujem

                      Jel zna neko kako bi mogao da ugradim merac temperature ulja u pumu i gde bi mogao da ga nabavim. Ili ako ima neka bolja idejo posto to kompjuter vec ocitava za sebe
                      Ford Puma 1.7 16V
                      Saab 9-3 1.9 TID

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Korektno merenje temperature ulja je na kucistu filtera za ulje.
                        Dakle, ubusiti, urezati navoj (obicno je sitni za senzore) i uvrnuti.
                        Na tom mestu se ocitava temperatura ulja koje je na putu u motor, imali hladnjak za ulje ili ne.

                        Gde ces nabavit? To chekaj nekog drugog da odgovori
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        Working...
                        X