svi italijanski auti koje sam sreo u zivotu imaju mehanicki ventil za grejac kupea, i tu se uvek prekida cirkulacija.
nedovoljno grejanje kupea zimi je postojalo i pre ugradnje LPGa ?
moje iskustvo je da svaki italo auto koji sam vozio ili bio vozen ima problema sa slabim grejanjem kupea zimi, jednostavno urodjena mana.
narocito je slabo grejanje zadnjeg dela, putnika pozadi.
mislim da je problem tesko resiv, osim da se stavi grajac veceg toplotnog kapaciteta sa nekog drugog auta, recimo sa Lada ako moze da stane bi bitno poboljsao grejanje.
dok sam imao Forda, imao sam identican problem- sporo/slabasno grejanje u kupeu.
taj auto nije izgleda bio bas prilagodjen za zimsku upotrebu pa sam ga ja retko koristio zimi. imao je problema sa magljenjem stakala...pa sam ga se oslobodio.
Od grejaca kupea je vec uzeta voda za isparivac za LPG, pa postoji mogucnost da dodatno oslabim grejanje kupea u zimu, koje je i onako slabo...
Tako da mi se pravljenje odvojenog sistema cinilo kao najpogodnije...
Malo kasnim
Imam te račve od plastike koje su dobre, pošto sigurno imaš slavinu na grejaču ne dolazi u obzir protok u liniji nego mora da se krade, ali zato može da se napravi protok u liniji isparivač-hladnjak ulja da ne bi imao više grana.
Rashladna tečnost je dovoljno "hladna" da spusti temperaturu ulja.
Inače za loše grejanje u kabini je većinom krivac baš ta slavina ili mali protok kroz grejač kabine, ali to se da proveriti na ulazno izlaznoj temperaturi.
Jel zna neko kako bi mogao da ugradim merac temperature ulja u pumu i gde bi mogao da ga nabavim. Ili ako ima neka bolja idejo posto to kompjuter vec ocitava za sebe
Korektno merenje temperature ulja je na kucistu filtera za ulje.
Dakle, ubusiti, urezati navoj (obicno je sitni za senzore) i uvrnuti.
Na tom mestu se ocitava temperatura ulja koje je na putu u motor, imali hladnjak za ulje ili ne.
Gde ces nabavit? To chekaj nekog drugog da odgovori
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment