uradi kao moj cale on ima e34 525 ubacio motor od alpine b10 3.6
Daj stvarno neko sliku motornog prostora.
Slikaj tu azdaju po danu da vidimo. Ako nisu i ovo lazi kao na Hondinom forumu. Sto nisi stavio bar drugi nik?
Elem, kad sam postavio pitanje, jos nisam bio kupio E34, ali sad nje druga prica, imam ga vec godinu dana i zakljucio sam da to autu samo fali jos malo snage da bi bio perfektan
Dakle, opet, Bmw 520i, 1995. godiste, sve u savrsenom stanju
ko ima delove koji mi trebaju za razbusivanje na 2,8 ili jos bolje, ko to moze da mi uradi komplet sve?
Hermes, a zasto ne bi zamenio postojeci motor sa onim iz 525i? Mislim da je to najsigurnija varijanta, jer tuning koji planiras tesko da ce izaci manje od 1000e, a za te pare mozes 5 godina da placas eventualnu razliku u registraciji izmedju 520 i 525, mada ni to nije obavezno.
Ako se ovo sto nameravam stvarno profi uradi, onda je to mnogo bolja varijanta nego 2,5, em bolje ide, em se kasnije lakse proda 2,0 auto. Ovako se zezas dok nadjes motor, tj celog stranca, jer je isplativije, pa menjaj motor, pa prodaj stari motor, pa imam onda gomilu delova, pa sta cu s njima, pa prodaj ih nekom, pa odo u trgovce, a to ne umem....
Ko ce ga znati sta je bolje, al jedno je sigurno, snage nikad dosta
Zasad mi je ovo naum, a da li ce se ostvariti, zavisi od nekoliko faktora, od kojih pare valjda nisu na prvom mestu (neverovatno, zar ne? )
i meni se vise svidja ideja poboljsanja postojeceg motora(naravno, ako se sve radi kako treba) nego ubacivanje drugog. sta god da ubacis, opet ostaje pitanje kakav je, koliko ce dugo i sl. postojeci kad otvoris, promenis sve sto treba da bi dobio zeljeno poboljsanje, promenis i sve ostalo sto je za zamenu i imas dobar i pouzdan motor. pored toga, ostaje ti broj, podaci u saobracajnoj, sve legalno i mirno spavas a u nekoj buducnosti ako dodje do prodaje, ne moras da se cimas i objasnjavas da je to u stvari ovaj motor ali se vodi na onaj a pod haubom je nesto trece. to ume da odbije potencijalne kupce.
jedino sto to poboljsanje nikako ne moze biti jeftino ili jeftinije u poredjenju sa ubacivanjem drugog motora iz stranca, ali je po mom misljenju bolje.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
varijanta 1 ubacivanje 2.5 motora koji je u dobrom stanju, jako se tesko nalazi al nije nemoguce cena oko 350motor + oko 150 za zamenu
varijanta 2 prerada na 2.8 sto je dosta vise zanimanja ali malo vise snage i momenta, busenje bloka, mehanicki delovi, potrosni delovi i ruke...
Dakle, da rezimiram, ako neko zna pouzdanog majstora koji ce da nabavi sve sto je potrebno i da moj 2,0 (vanos) razbusi na 2,8 i da pritom sve radi savrseno kao sto sada radi,po sistemu pare na sunce i kljuc u ruke - nek mi javi, hvala.
Dakle, da rezimiram, ako neko zna pouzdanog majstora koji ce da nabavi sve sto je potrebno i da moj 2,0 (vanos) razbusi na 2,8 i da pritom sve radi savrseno kao sto sada radi,po sistemu pare na sunce i kljuc u ruke - nek mi javi, hvala.
Znam ja
Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Comment