po statistici, bas taj Ciroki je jedan od najkvarljivijih auta ikada napravljenih. imaju prosecan radni vek oko 100.000km.
tipicni problemi su pregrevanje motora, curenje ulja i antifriza, raspadanje manuelnog menjaca, kocioni sistem koji neravnomenrno koci i samo blokada kocnica, losa konstrukcija zadnjeg vesanja( opruge) , problemi sa prednjom transmisijom snage (pucaju zglobovi), upravljacki mehanizam se brzo pojede pa dobije previse lufta, elektrika koja je loseg kvaliteta za predvidjeni tip upotrebe pa lako otkazuje.
i sama konstrukcija vozila koja je takva da je auto nestabilan u voznji pri brzinama preko 80tak km/h.
ali, za teren je kazu ok, oprema vrlo bogata za taj tip vozila, izrada enterijera sasvim ok.
i na kraju njihov savet- zaobidjite ako ikako mozete kombinaciju TD motor i manuelni menjac.
Znam da nije sa losom namerom.
Pregrevanje motora, curenje antifriza, problemi sa prednjom transmisijom snage (doduse ne sa zglobovima nego sa ukljucivanjem prednjeg pogona, ali to nije veliki kvar). To su problemi za koje ja znam na mr W-ovom Jeepu. I bas je TD sa manuelnim menjacem, koliko ja znam.
Da sacekamo mr_W-a... Cannon je tu da resava probleme
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
e ovako gledao sam uporedni test 2.1td i 2.5td prvi je reno motor iz trafika inache imam ga u renou i mogu reci ako se bude ponashao kao ovaj shto vec imam bicu presrecan, kazu ameri da je alfina 2,5td nikad gore djubre i da su zazalili shto su izbacili 2.1 i pocheli da stavljaju 2.5 iz alfe... shto se motora tiche iz iskustva sa renoom mislim da necu imati problema ....
a sad shta me muchi prvo nemam pojma gde mu se nalazi dizalica, 4*4 kao radi tj reduktor ukljuchuje neshto ali prednji se ne vrte , kad dignesh na dizalicu auto, kardan za prednje se vrti ali tochkovi jok , dal je puz ili shta nemam pojma....
sledeci proble jedan gibanj mi se malo ispravio pa neznam da li da ih prekujem ili da trazim polovne , ili poshto su novi uopshte...
killer ne curi ali izgleda ko da je iz drugog svetskog rata i da masku nije ni imao, kao da je izgazen ili neznam ni ja trebalo bi da ga menjam , shta preporuchujete oreginal ili neku zamenu od nekog drugog auta naravno da shto jeftinije prodjem. Lik od koga sam kupio mi je rekao da trreba da ga menjam , u fazonu misli da ce da se pregreva ako krenem u crnu goru ... pa da mu verujem
centralna brava zakljuchava sva vrata i gepek ali ne otkljuchava ni jedna vrata osim onih u kojim je kljuch... znate li neki servis osim ovlashcenog koji to radi ????
luft u volanu ima nije strashno ali to sam vec uzeo ono za ono i sredicu ga ovih dana .
e da nervira me zadfnji tochak ekstra shto je u gepeku ... izbacio bih ga na zadnja vrat ali se plashim da ni ne otkine sharke... a ako sharke izdrzavaju a najverovatnije ce izdrzati kako da napravim otkljuchavanje gepeka , poshto je kod njega otvaranje pritiskom na bravu... dajte neku ideju za sajlu ili neki door poper neznam ni sam nemam ideju...
e sad malo vi....
umalo da zaboravim koji je raspon rupa na felnam i koja guma ide na njega dajte par varijanti za gume poshto bi trebalo da ih menjam za koju hiljadu
Uredjaj za ukljucivanje prednjeg pogona se nalazi sa desne strane diff-a, na osovini. Komanda je pnumatska i cesto zakazuje. Obicno se prebacuje na sajlu ili elektromagnet.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
problem je shto kad ubacim u sporohodno auto stvarno prebaci na sporohodno ali samo zadnji rade , kardan za prednje kaso shto rekoh vrti ali ne prenosi na tochkove... neznam moram do nekog majstora da pogleda
Kao sto rekog... Desna pojuosovina je iz dva dela, taj uredjaj koji sam pomenuo ih spaja u jedan. Dok ih ne spoji vrti se samo diff i deo desna poluosovine koji je uz diff.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
kazu ameri da je alfina 2,5td nikad gore djubre i da su zazalili shto su izbacili 2.1 i pocheli da stavljaju 2.5 iz alfe... shto se motora tiche iz iskustva sa renoom mislim da necu imati
ne znam za izvor, u to doba ALfa nije prozivodila dizel motore, bar ne za Jeep. taj 2.5td je VM, isti onaj koji je isao i u Chryslere tog doba i nema nikakve veze sa Alfom osim sto je italija zemlja proizvodjaca.
i sa Renoovim 2.1td i sa VMovim 2.5td Ciroki je pokazao veoma losu statistiku pouzdanosti, inace to su sve euro modeli pravljeni u Austriji tako da je pitanje koliko su AMeri uopste imali priliku da sretnu i vide uzivo te modele...
tamo preko bare Ciroki je isao sa benzincima, koji su sa 6 ili 8 cilindara, kuibikaze od 3000 kubik apa nagore i trose 25-40 litara benzina na 100km kada se meko voze a to zna da predje i 50 litara/100km uz normalnu, terensku voznju.
to i nije toliko nezgodno koliko komplet kamionska osnova i s time vezane osobine u voznji, dinamika voznje kao posledica obe krute osovine (napred i pozadi) uz upotrebu lisnatih gibnjeva a sto je ugrubo tehnika u doba pre i oko WWW II.
nisam zagledao bas toliko detaljno ali sam video na nn meste da su Nemci redom na raznim izvorima uglavnom ocenjivali Ciroki pretezno losim ocenama u svakom pogledu osim spiska opreme i izrade enterijera sto je vrlo bogato uradjeno za jedno vozilo koje pretenduje da bude terenac.
dakle, kao posmatrac sa strane komentarisem naglas, tj. gundjam bez razloga
ok 2.5motor je isti kao u alfi 164 to je proverena informacija s k r o z, a da li je bash alfin ili nekog drugog italijanskog proizvodjacha nemam pojma...
ipak gledano sa druge strane on je zachetnik SUV mode, a uostalom meni i netreba za neki preterani offroad vec da mogu da izvuchem chamac iz vode na betonskom spustu ili eventualno zemljanom... nisam lud da ulazim kolima na peshchanu ili shljunchanu plazu... ne od sraha od zaglavljivanja vec zbog kamenja koje moze da mi razvali auto...
a shto se renoovog motora tiche ja imam samo pozitivna iskustva... uostalom nalepnica na vratima lepo pishe export only. I ne ochekujem da ce biti trajan ko moj kombi 5.7 a ni tako brz...
e sad posle svih ovih informacija ja i dalje neznam gde stoji jeb**na dizalica.
Nego, problem sa jeepovima kod NAS je to što su katastrofalno održavani - tj nikako, i normalno je da se često kvare.. Kako i ne bi ? kad sam našao toliko trulo parče gumenog creva (kroz koje inače prolazi vrela voda..) dugačko 8 cm .. toliko trulo da je puklo, a posle sam ga rukom pocepao. Mislim, hajde, 8cm gumenog creva, pa ma koliko to može da košta, kad je neko stavio tako nešto dotrajalo - a da, motor je navodno "rađen" skoro.. Pa mislim, kako je to "rađen" kad ja vidim da se samo gumena creva raspadaju .. a tek ostalo ? pola šrafova naravno fali..
nene, problem je u tome što ih ima malo, delovi su skupi (jer ljudi obično nisu čuli da postoji internet i tako te zgodne stvari) .. pa zašto bi srbi onda plaćali skupe delove, kad to može da se "uradi", "obradi", "završi", "nabudži" .. I onako će ga vlasnik uskoro prodati, jer ili troši mnogo ili štaveć ..
A i poznati fenomen da se podrazumeva da ako voziš "jeep", da si pun $$$ i da te treba odrati u servisu, ili za delove, ili štatijaznam.
Ali neka. Neka, nema veze. Kažem ja svojoj dragoj (koja inače šizi što se kola stalno kvare) - radiće taj auto savršeno kad ga JA lično sredim
Nego, taj 2.1 motor ima jedan nezgodan problem, a to je da je mnogo slab - 85ks, a sam jeep je mnogo težak - oko 1.5T .. Još ako se tu dodaju malo veće i šire gume, gotovo je.
4.0L HO (190hp, 225 ft lb @ 3000 rpm) je pravi motor za jeepa, i potrošnja uopšte nije tih katastrofalnih 25l/100km, do 15l max.. Samo registracija košta malo više
Inače, Cherokee (XJ) u benzinskoj varijanti ima 4 cilindra, 2.5L i 6 cil, 4.0L . Nikada nisu imali 8cil motore.
Introduction
This page will detail the stock specs of the Jeep Cherokee (XJ) which was produced between 1984 - 2001 in the United States. That is a remarkable 18 year lifespan in which 2,884,172 Jeep Cherokees rolled off the assembly line! Originally designed and built by AMC, Chrysler...
Nego, problem sa jeepovima kod NAS je to što su katastrofalno održavani - tj nikako, i normalno je da se često kvare.. Kako i ne bi ?
ne znam, malo mi je cudno da je svuda po svetu ista ta situacija sa navodnim vanredno losim odrzavanjem, ukljucujuci i Nemacku i zemlju porekla. svuda se Jeep-ovi jako cesto kvare, daleko vise od proseka svih vozila. tako kazu brojke, ja nisam proveravao kroz praksu a i ne nameravam.
ko god nije imao problema sa tipicnim kvarovima, svaka cast i nadalje toliko puno srece zelim.
Nego, taj 2.1 motor ima jedan nezgodan problem, a to je da je mnogo slab - 85ks, a sam jeep je mnogo težak - oko 1.5T ..
izvini ali nista razlicito od drugih auta, ima toliko auta sa 1500kg i slabijim dizelima pa motori mnogo duze znaju da potraju.
tipican primer je Mercedes 123 serije.
4.0L HO (190hp, 225 ft lb @ 3000 rpm) je pravi motor za jeepa, i potrošnja uopšte nije tih katastrofalnih 25l/100km, do 15l max..
aha...kada bi se pozelelo. ok, to si probao neki sa takvim motorom ?
moj poznanik ima bas takav i kada ga je kupio isto je bilo price kako nije bas strasno, a onda se pokazalo da je 25 litara slabasna procena, ide i preko 30 litara ko dobar dan na autoputu cim se vozi normalno.
jeste, moze da padne i na 15 litara potrosnja, ako se vuce po putu i bude sporiji od autobusa, kamiona a jedino brzi od bicikala i traktora...
malo sale , nema ljutis
Nikada nisu imali 8cil motore.
ovde na forumu jedan clan ima upravo motor sa 8 cilindara, godiste cini mi se 2001.- bilo je podosta o tome na temi gas. pa i o potrosnji.
ne znam, meni licno je Ciroki nekako spolja glomazan (mada nije po merama) a iznutra skucen auto i nije me nikada privlacio.
mozda cudan ukus, sta ces svako ima svoj.
Comment