BOSCH 0 261 200 081 (325i ECU)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW 325i
    CBC Senator XXL
    • 25.06.2005
    • 338
    • Novi Sad

    BOSCH 0 261 200 081 (325i ECU)

    Shta sam sluchajno otkrio:

    Kad sam otvorio kompjuter,tj. kad sam hteo da zamenim chip
    provalim da je kod mene neko na kompjuteru zalemio drugo podnozje chipa koje je krace za 3x2 nozhice,znachi krace je za 3 reda nozica
    tachno se vide rupice gde je bilo staro podnozje.
    Meni auto potpuno normalno radi ne ide kako bi trebao da ide tj. kako je isao dok je bio u skoljci auta sa kojom su se momci prevrnuli,u svim tim preprodajama motor je ostao bez kompjutera i protokomera (kompjuter je verovatno bio chipovan pa to objashnjava zasto sad moj auto ne ide kako je isao dok je bio u onoj slupanoj skoljci)
    Druga stvar posto nisam mogao da nadjem protokomer koji ide na ovaj motor stavljen je protokomer od M3 kockice (a tek ovo sto je zakljucak ja sam nasao ono sto se 3 puta teze nalazi) takodje auto radi skroz ok ali se nikako ne moze nashtelovati idealno,znaci da ide dobro i da trosi normalno,on ili trosi abnormalno puno a ide kolko tolko dobro,ili trosi malo i ne ide nikako ali bash nikako i dizhe obrtaje u segmentima (ostaje bez dovoljno goriva u pojedinim obrtajima recimo od 4-5000 i onda na 5 probije i zakuje u blokadu)

    Pre neki dan uzmem i skinem one dve zhice koje se nalaze u protokomer idu negde ispod one ploce i papuchicama su vezane za dva limica koji posle idu onaj dzek i dalje u kompjuter verovatno
    E sad ja kad sam to skinuo auto se preporodio vuche sa mali obrtaja i ide kao nenormalan znachi potpuno zadovoljavajuce,potroshnja se naravno popela ali recimo sa 14 na 16 ali mnogo bolje ide,protokomer nisam pomerao
    Ja kontam da su te dve zhice bi trebalo da daju bogatiju smeshu kad je auto hladan (video sam da neki stavljaju tu neki otpornik)
    Znaci pitanje moje je shta mu znache te dve zhice i zasto se tako promenilo sve kad sam ih iskopchao

    dalje...

    Kad sam uzeo od drugara kompjuter i stavio (isti motor,iz iste godine ali je broj kompjutera drugi)
    Totalno mi se drugachije ponashao,nije to tolika razlika ali mi je motor mnogo lepshe radio i mnogo se vishe chuo na auspuh nego na filter (protokomer nije mogao da stane zbog alternatora pa sam morao seci dno filtera pa sad muche kao nenormalan) dok sa mojim kompjuterom mnogo vishe muche na filter nego sto se chuje na auspuh
    Kontam da sa njegovim kompjuterom je mnogo bolje jer se cuje da motor dishe dok sa mojim kompjuterom vise imam utisak da mi se auto konstantno davi

    Na glavi postoje neke prepravke,kad je motor rastavljen da mu se zamenu lezajevi na radilici,glava je odneshena kod "CUBI-ja" da se uradi ali je nisu mogli uraditi jer je imala jako chudne ventile i vodjice koje ovaj nije znao gde da kupi jer nikad nije video takve na glavi od 2.5 motora pa nije znao sta bi se desilo da stavi druge standardne,nebitno,uglavnom glava nije obradjivana,samo je poravnata i zbog nje motor trosi malo ulje ali to je neznatno,mozda pola litra na 3000 km (ulje menjam na 5)

    Uh al se ja "rasprichah"

    Uglavnom mene interesuje ako neko moze iz neke pretpostavke da nasluti zasto je to radjeno sa kompjuter,da li mozda znate gde da nadjem takav i naravno treba mi protokomer za taj prvi 2.5 motor bez katalizatora i sonde mislim da su zadnja tri boschova broja 082 ili 083 ne znam tachno,kod mene je sada 028 ja mislim

    Toliko nadam se da postoji neko ko poznaje te M20 motore malo bolje


    Toliko od mene

    Pozdrav
    Doris je vozila mini moris.
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    MAF Bosch 0280 202 082 (BMW# 13 62 1 286 615) i 0280 202 083 (BMW # 13 62 1 710 539)su isli na sve M20 BMW motore (325i i 325e, 2,4 vrata,karavani i sa pogonom na 4 tocka; od 1982 do 1991)

    MAF Bosch 0280 202 028 je MAF za Porsche 924 ('75-'88) i 944 ('81-'91) 2.5L,160 i 163 KS

    Znam firmu u SAD koja moze da ti proda ECU(kompjuter) sa tvojim brojem
    Boost or bust...

    Comment

    • BMW 325i
      CBC Senator XXL
      • 25.06.2005
      • 338
      • Novi Sad

      #3
      BOSCH 0 280 203 028 (BMW No 13 62 1 307 486) je moj protokomer

      nije meni bash toliki problem naci kompjuter,vise nemam vremena nego sto mi je tesko da nadjem,al sad cu malo da uzmem da sredim te stvarchice,mene vise interesuje zasto je to radjeno i kako to u opste radi kad mu fali 3 reda nozhica

      Tako sam i mislio...jedini je problem sto je na protokomerima od 320i i 323i manji precnik pa ne moze da se stavi ona guma,a jel znash da li ima veze da li je protokomer sa motora koji ima sondu ili je to nebitno?
      Doris je vozila mini moris.

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Vrlo verovatno da mu ne rade sve funkcije, koje ti i ne primecujes.
        Taj MAF koji ti imas je za 320iS S14 i M3 S14 za istu karoseriju koju ti imas E30.

        Sonda daje na kompjuter signal koliko vazduha ima u izduvnim gasovima, na osnovu toga ECU dodaje ili oduzima kolicinu goriva. ECU ne kontrolise rad protokomere samo uzima od njega informaciju a lambda je kao kontrola da li je sve sagorelo.
        Ako je kompjuter za model sa sondom onda ce on biti zbunjen jer nece imati informaciju koju ce traziti i dace signal motoru da radi u nekoj vrsti havarijnog rezima (LIMP mode).
        Iz tvoje price ja imam utisak da je auto "karabudzen" nacisto tj. da su mu stavljali delove sa raznih modela.

        Auto obicno ide bolje ako mu iskljucis tj. skines MAF koji je crkao i treba da se zameni.
        Boost or bust...

        Comment

        • BMW 325i
          CBC Senator XXL
          • 25.06.2005
          • 338
          • Novi Sad

          #5
          EDIT: ne citirati post iznad

          To je zato sto sam pre toga imao 320is

          Kompjuter je taj koji treba da bude,za model bez sonde

          Na autu nije nista nabacano sve je ok osim tog protokomera,u sushtini jel moj motor ako se nashteluje po co2 vrednostima moze normalno da radi na taj protokomer?

          Dizne su mi 0.86 a trebalo bi da budu 0.56 (bar drugar na svom ima te) ja sam ove dobio na motoru,to je otprilike 0.3 mm vece,a po broju su takodje od 325i,jel to moze da znaci mnogo ili malo?

          Polako pocinjem da verujem da mi treba druga mapa za ecu
          Doris je vozila mini moris.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Vidi, sta je tu budzeno oko ECU-a ne bi ti znao reci.
            A protokomer od M3 ti je ne odgovarajuci zbog bas ne preciznog vodjenja ka ECU motor 4 cilindra 16V posebni leptiri prema 6cilindra 12V. Probao sam i ja da ga stavljam na malog sestaka ali isto se lose pokazao, potrosnja, nestabilan leer, bogata je smesa ali kao sto kazes kad sastavi onda kuca ne normalno. Moze se malo ucackati preko dijagnostike ali nije to to. i kako 2 zice samo?
            Dalje, o kakvim je cudnim ventilima, vodjicama rec? Sta je tu CUBI-ju napravilo problem.
            Ta potrosnja od 0,5L nema direktne veze sa glavom i sasvim je u obicajena i u normalnim granicama za taj motor.
            Sto se tice sonde ima je svaki taj injection motor, a trebalo bi da je imas i ti i protokomer nema veze sa tim.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BMW 325i
              CBC Senator XXL
              • 25.06.2005
              • 338
              • Novi Sad

              #7
              Ne moj motor je fabricki bez sonde i katalizatora (pogledaj po broju kompjutera recimo na google ili idi na e30.de i pogledaj tabelu m20 motora,moj ima kao 1ks vise nego taj sa sondom i obrtni moment nije na istim obrtajima,moj je ML3.3 taj sa sondom je 1.3 cini mi se

              e to sam zeleo da cujem,znaci definitivno je najveci problem u tome,a auto mi se bash ponasha kako si ti rekao,nestabilan ler (dobro to jos i namestim) ali konstantno mu je bogata smeha kolko god ga ja chachkao

              ne mogu tachno da ti kazem jer tada motor nije bio u mom vlasnishtvu,ali imao je neke dosta krace vodjice i drugachije ventile (motor je tako dosao iz nemacke,tako da je verovatno neki shvaba chachkao nesto)
              sad skoro kad sam shtelovao ventile,gore na klackalicama je sve ojachavano (navarivano) nema pojma iz kog razloga i bregasta mislim da nije standardna ti bregovi meni deluju mnogo oshtrije nego pre sto sam vidjao,ali to je sve tako doslo iz nemacke,motor je dosao posebno,znaci ne u autu sa svim agregatima negde 98. cini mi se....
              znaci bog zna kolko je presao ali sluzi bruka

              Edit 012: Ne citiraj post iznad!
              Doris je vozila mini moris.

              Comment

              • BMW 325i
                CBC Senator XXL
                • 25.06.2005
                • 338
                • Novi Sad

                #8
                sad sam se setio sta sam hteo da pitam jos

                ja imam kompjuter od tog 320is-a i kad ga stavim auto mi upali najnormalnije,ali naravno radi na 4 cilindra (dva reda pinova komp. kao moj) da li bi on radio kad mu stavio program sa recimo mog kompjutera?
                Doris je vozila mini moris.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  OK, tvoj je 25 6E 1/2...zaboravio sam da si prepakivao.
                  Da je sa lambdom, mogao bi jos bolje da radi, ovako se navodi kako se navodi i tesko da mozes nesto da uradis
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • BMW 325i
                    CBC Senator XXL
                    • 25.06.2005
                    • 338
                    • Novi Sad

                    #10
                    Edit 012: Pogodite sta

                    Ma ima da ga namestim

                    a ovih dana cu probati da stavim menjach od 320 trebalo bi da je kraci (H41)
                    posto ja ima diferencijal od is-a koji je 3.46 a matori 320 do 85 su imali 3.45 diferencijal i h41 menjach a ja imam h27...pa mi je to malo dugacko
                    Doris je vozila mini moris.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Originally posted by BMW 325i
                      sad sam se setio sta sam hteo da pitam jos

                      ja imam kompjuter od tog 320is-a i kad ga stavim auto mi upali najnormalnije,ali naravno radi na 4 cilindra (dva reda pinova komp. kao moj) da li bi on radio kad mu stavio program sa recimo mog kompjutera?
                      Pa ne bi nista uradio, fale ti 2 cilindra koja nisu u tom programu. Mislim nema svrhe, vec imas svoj kompijuter i trebas se malo poigrati sa njegovim programom, al opet sto Nenad kaze ne znamo sta je konkretno sa tvojim motorom. Prvo bi trebao da izvadis negde krive snage i test gasova, pa se na osnovu toga igrati i sa protokomerom i mozda sa drugim regulatorom
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • BMW 325i
                        CBC Senator XXL
                        • 25.06.2005
                        • 338
                        • Novi Sad

                        #12
                        Edit 012

                        Ne fali mi red pinova,ima isto pinova kao i moj,samo mu fali u programu 2 cilindra

                        pa imam sad neki auto pored njega treba da zavrsim (neki za prodaju) pa cu ga onda parkirati malo da to sve sredi,imam i sedista da presvlacim i tako to...

                        gde da uradim krive snage?
                        Doris je vozila mini moris.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Sto se tice kraceg menjaca a da nije M-ov, najkraci i najbolji ti je da stavis od 323i ili 325e iti su samo je za ekonomika jeftiniji ako nadjes jer ne znaju nego misle da je samo za njega i da to nikom ne treba
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BMW 325i
                            CBC Senator XXL
                            • 25.06.2005
                            • 338
                            • Novi Sad

                            #14
                            Edit 012

                            taj 323i i 320i su imali iste menjace i diferencijale 83. i 84.
                            a mogu nadji bilo koji,imao sam i taj m-ov ali nisam znao da ima da se kupi zvono za shestaka i sad molim tog tipa da mi proda nazad

                            evo vidi

                            Getriebe-Kennzeichen - Übersetzung - Einsatz
                            H41 - 3,45 - 320i bis 8/85
                            H2 - 3,91 - 320i ab 9/85
                            H9 - 3,64 - 320i Automatik
                            H10 - 3,23 - 323i
                            H30 - 3,25 - 323i
                            H41 - 3,45 - 323i ab 9/83
                            H27 - 3,64 - 325i
                            H22 - 3,91 - 325i Sportgetriebe
                            H30 - 3,46 - 325i Automatik
                            H33 - 2,93 - 325e
                            H33 - 2,93 - 325e Automatik


                            ja bi rekao da 320i i ovaj 323i sa 3.45 imaju cak i kraci menjac od ete
                            Doris je vozila mini moris.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              He,he, pricamo o menjacima a ne diferencijalima. To sa liste su odnosi u diff. a u menjacu najkraci ima eta i 323i
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X