Shta sam sluchajno otkrio:
Kad sam otvorio kompjuter,tj. kad sam hteo da zamenim chip
provalim da je kod mene neko na kompjuteru zalemio drugo podnozje chipa koje je krace za 3x2 nozhice,znachi krace je za 3 reda nozica
tachno se vide rupice gde je bilo staro podnozje.
Meni auto potpuno normalno radi ne ide kako bi trebao da ide tj. kako je isao dok je bio u skoljci auta sa kojom su se momci prevrnuli,u svim tim preprodajama motor je ostao bez kompjutera i protokomera (kompjuter je verovatno bio chipovan pa to objashnjava zasto sad moj auto ne ide kako je isao dok je bio u onoj slupanoj skoljci)
Druga stvar posto nisam mogao da nadjem protokomer koji ide na ovaj motor stavljen je protokomer od M3 kockice (a tek ovo sto je zakljucak ja sam nasao ono sto se 3 puta teze nalazi) takodje auto radi skroz ok ali se nikako ne moze nashtelovati idealno,znaci da ide dobro i da trosi normalno,on ili trosi abnormalno puno a ide kolko tolko dobro,ili trosi malo i ne ide nikako ali bash nikako i dizhe obrtaje u segmentima (ostaje bez dovoljno goriva u pojedinim obrtajima recimo od 4-5000 i onda na 5 probije i zakuje u blokadu)
Pre neki dan uzmem i skinem one dve zhice koje se nalaze u protokomer idu negde ispod one ploce i papuchicama su vezane za dva limica koji posle idu onaj dzek i dalje u kompjuter verovatno
E sad ja kad sam to skinuo auto se preporodio vuche sa mali obrtaja i ide kao nenormalan znachi potpuno zadovoljavajuce,potroshnja se naravno popela ali recimo sa 14 na 16 ali mnogo bolje ide,protokomer nisam pomerao
Ja kontam da su te dve zhice bi trebalo da daju bogatiju smeshu kad je auto hladan (video sam da neki stavljaju tu neki otpornik)
Znaci pitanje moje je shta mu znache te dve zhice i zasto se tako promenilo sve kad sam ih iskopchao
dalje...
Kad sam uzeo od drugara kompjuter i stavio (isti motor,iz iste godine ali je broj kompjutera drugi)
Totalno mi se drugachije ponashao,nije to tolika razlika ali mi je motor mnogo lepshe radio i mnogo se vishe chuo na auspuh nego na filter (protokomer nije mogao da stane zbog alternatora pa sam morao seci dno filtera pa sad muche kao nenormalan) dok sa mojim kompjuterom mnogo vishe muche na filter nego sto se chuje na auspuh
Kontam da sa njegovim kompjuterom je mnogo bolje jer se cuje da motor dishe dok sa mojim kompjuterom vise imam utisak da mi se auto konstantno davi
Na glavi postoje neke prepravke,kad je motor rastavljen da mu se zamenu lezajevi na radilici,glava je odneshena kod "CUBI-ja" da se uradi ali je nisu mogli uraditi jer je imala jako chudne ventile i vodjice koje ovaj nije znao gde da kupi jer nikad nije video takve na glavi od 2.5 motora pa nije znao sta bi se desilo da stavi druge standardne,nebitno,uglavnom glava nije obradjivana,samo je poravnata i zbog nje motor trosi malo ulje ali to je neznatno,mozda pola litra na 3000 km (ulje menjam na 5)
Uh al se ja "rasprichah"
Uglavnom mene interesuje ako neko moze iz neke pretpostavke da nasluti zasto je to radjeno sa kompjuter,da li mozda znate gde da nadjem takav i naravno treba mi protokomer za taj prvi 2.5 motor bez katalizatora i sonde mislim da su zadnja tri boschova broja 082 ili 083 ne znam tachno,kod mene je sada 028 ja mislim
Toliko nadam se da postoji neko ko poznaje te M20 motore malo bolje
Toliko od mene
Pozdrav
Kad sam otvorio kompjuter,tj. kad sam hteo da zamenim chip
provalim da je kod mene neko na kompjuteru zalemio drugo podnozje chipa koje je krace za 3x2 nozhice,znachi krace je za 3 reda nozica
tachno se vide rupice gde je bilo staro podnozje.
Meni auto potpuno normalno radi ne ide kako bi trebao da ide tj. kako je isao dok je bio u skoljci auta sa kojom su se momci prevrnuli,u svim tim preprodajama motor je ostao bez kompjutera i protokomera (kompjuter je verovatno bio chipovan pa to objashnjava zasto sad moj auto ne ide kako je isao dok je bio u onoj slupanoj skoljci)
Druga stvar posto nisam mogao da nadjem protokomer koji ide na ovaj motor stavljen je protokomer od M3 kockice (a tek ovo sto je zakljucak ja sam nasao ono sto se 3 puta teze nalazi) takodje auto radi skroz ok ali se nikako ne moze nashtelovati idealno,znaci da ide dobro i da trosi normalno,on ili trosi abnormalno puno a ide kolko tolko dobro,ili trosi malo i ne ide nikako ali bash nikako i dizhe obrtaje u segmentima (ostaje bez dovoljno goriva u pojedinim obrtajima recimo od 4-5000 i onda na 5 probije i zakuje u blokadu)
Pre neki dan uzmem i skinem one dve zhice koje se nalaze u protokomer idu negde ispod one ploce i papuchicama su vezane za dva limica koji posle idu onaj dzek i dalje u kompjuter verovatno
E sad ja kad sam to skinuo auto se preporodio vuche sa mali obrtaja i ide kao nenormalan znachi potpuno zadovoljavajuce,potroshnja se naravno popela ali recimo sa 14 na 16 ali mnogo bolje ide,protokomer nisam pomerao
Ja kontam da su te dve zhice bi trebalo da daju bogatiju smeshu kad je auto hladan (video sam da neki stavljaju tu neki otpornik)
Znaci pitanje moje je shta mu znache te dve zhice i zasto se tako promenilo sve kad sam ih iskopchao
dalje...
Kad sam uzeo od drugara kompjuter i stavio (isti motor,iz iste godine ali je broj kompjutera drugi)
Totalno mi se drugachije ponashao,nije to tolika razlika ali mi je motor mnogo lepshe radio i mnogo se vishe chuo na auspuh nego na filter (protokomer nije mogao da stane zbog alternatora pa sam morao seci dno filtera pa sad muche kao nenormalan) dok sa mojim kompjuterom mnogo vishe muche na filter nego sto se chuje na auspuh
Kontam da sa njegovim kompjuterom je mnogo bolje jer se cuje da motor dishe dok sa mojim kompjuterom vise imam utisak da mi se auto konstantno davi
Na glavi postoje neke prepravke,kad je motor rastavljen da mu se zamenu lezajevi na radilici,glava je odneshena kod "CUBI-ja" da se uradi ali je nisu mogli uraditi jer je imala jako chudne ventile i vodjice koje ovaj nije znao gde da kupi jer nikad nije video takve na glavi od 2.5 motora pa nije znao sta bi se desilo da stavi druge standardne,nebitno,uglavnom glava nije obradjivana,samo je poravnata i zbog nje motor trosi malo ulje ali to je neznatno,mozda pola litra na 3000 km (ulje menjam na 5)
Uh al se ja "rasprichah"
Uglavnom mene interesuje ako neko moze iz neke pretpostavke da nasluti zasto je to radjeno sa kompjuter,da li mozda znate gde da nadjem takav i naravno treba mi protokomer za taj prvi 2.5 motor bez katalizatora i sonde mislim da su zadnja tri boschova broja 082 ili 083 ne znam tachno,kod mene je sada 028 ja mislim
Toliko nadam se da postoji neko ko poznaje te M20 motore malo bolje
Toliko od mene
Pozdrav
Comment