H10 - 3,23 - 323i
H30 - 3,25 - 323i
Ovaj drugi se ne slaze
U stvarnom zivotu to ponekad i nema veze.
Uglavnom zavisi od trzista. Svakakve kombinacije sam sretao
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
U svakom slucaju ako imas vece injectore/dizne nego sto bi trebao to je jedan od ili jedini uzrok bogate smese.
To bi u principu mogao da resis(ili potpuno ili skoro potpuno) sa namestanjem FPR-a i smanjivanjem pritiska u liniji za gorivo, to je jeftinije nego da menjas sve injectore.
U svakom slucaju ako imas vece injectore/dizne nego sto bi trebao to je jedan od ili jedini uzrok bogate smese.
To bi u principu mogao da resis(ili potpuno ili skoro potpuno) sa namestanjem FPR-a i smanjivanjem pritiska u liniji za gorivo, to je jeftinije nego da menjas sve injectore.
Smesha je bogata zbog protokomera...a ja sam pritisak u liniji povecao a ne smanjio
bio mi je 2.0 bar na leru a treba da bude 3.0 bar...pa sam malo to regulisao preko ventila,a i na ventilu pise da treba da bude 3.0 bara na leru
Ma imam ja i druge dizne nije to problem
imam neku varijantu da ubacim m motor,ako ne bude nista od toga sredicu ovaj
Comment