Re: Vrtlozni ventili na dizelu...
egr je prevashodno postavlen iz ekoloskih razloga,da bi se deo iz.gasova vratio na ponovno sagorevanje i da bi ti izduvni gasovi smanjili temperaturu u cilindrima odnosno da bi je stabilizovali i nemoze da steti turbini ni kad radi ni kad neradi pod uslovom da moze da se iskljuci.postoje modeli gde softver zahteva da oni budu strogo u funkciji.medjutim proizvodjaci kao GM na nekim svojim modelima u ovlascenim servisima mogu da ih iskljuce zamenom softvera .takv primer imas za ceo balkan da se radi na corsama sa motorima x10xe i x12xe atmosferski motori i primer za turbo je da veranomotor na novim boxerima 2.2hdi koji imaju fordove dizel motore masovno iskljucuje jos u garantnom roku zamenom softvera.
sto se tice vrtloznog ventila mislim da se to odnosi na varijabilnu ususnu granu koja se montira na dosta vozila zadnjih 10-15god. i koja zna da se pokvari tj da crkne aktuator u njoj ili da otkaze ventil-upravljanje van nje.oma najcesce usmerava vazduh duzim putem do oko 2500 obrta. da bi se iskoristila sila inercije vazduha radi lakseg u****vanja a preko tih obrtaja prelazi na kracu put jer klipvi imaju dovoljno veliku brzinu u****vanja da im takva pomoc vise ne treba cak sta vise usporavala bi usis
inace postoje usisni vrtlozni ventili ali ja ih nisam video na kolima.jedini primer gde sam ih video je na zastavunim kamionima-velika zastava sa motorom od 100ks-to je fiatov motor- i vetil na sebi sa gornje strane prema usisnoj grani ima jedan usmerivac koji pomaze da se u****ni vazduh zavrtlozi pri ulasku i cilindar
egr je prevashodno postavlen iz ekoloskih razloga,da bi se deo iz.gasova vratio na ponovno sagorevanje i da bi ti izduvni gasovi smanjili temperaturu u cilindrima odnosno da bi je stabilizovali i nemoze da steti turbini ni kad radi ni kad neradi pod uslovom da moze da se iskljuci.postoje modeli gde softver zahteva da oni budu strogo u funkciji.medjutim proizvodjaci kao GM na nekim svojim modelima u ovlascenim servisima mogu da ih iskljuce zamenom softvera .takv primer imas za ceo balkan da se radi na corsama sa motorima x10xe i x12xe atmosferski motori i primer za turbo je da veranomotor na novim boxerima 2.2hdi koji imaju fordove dizel motore masovno iskljucuje jos u garantnom roku zamenom softvera.
sto se tice vrtloznog ventila mislim da se to odnosi na varijabilnu ususnu granu koja se montira na dosta vozila zadnjih 10-15god. i koja zna da se pokvari tj da crkne aktuator u njoj ili da otkaze ventil-upravljanje van nje.oma najcesce usmerava vazduh duzim putem do oko 2500 obrta. da bi se iskoristila sila inercije vazduha radi lakseg u****vanja a preko tih obrtaja prelazi na kracu put jer klipvi imaju dovoljno veliku brzinu u****vanja da im takva pomoc vise ne treba cak sta vise usporavala bi usis
inace postoje usisni vrtlozni ventili ali ja ih nisam video na kolima.jedini primer gde sam ih video je na zastavunim kamionima-velika zastava sa motorom od 100ks-to je fiatov motor- i vetil na sebi sa gornje strane prema usisnoj grani ima jedan usmerivac koji pomaze da se u****ni vazduh zavrtlozi pri ulasku i cilindar
Comment