BMW 325 IX - misljenja?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    I naravno odgovor je ni sa cega...

    Dakle, RWD.

    Nista, auto prebacen u garazu, jos malo pa da krenemo sa raspakivanjem, sredjivanjem sasije, a sta i kako dalje, o tom potom, kad odredimo sta stavljati unutra, pa rollbar, pa trapovi, kocnice...jaoj
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Miljan3
      CBC Veteran
      • 10.12.2005
      • 156
      • under my car

      hmm tek sad vidim ovaj topic .Ja bi prvo uzeu tu fabricku masinu i nanju stavio turbo,mozes koristit turbo manifold od 524TD samo ga malo doradis,onda nadjes neku turbinu moze holset ovuda stvljaju od trakova turbodizela,mozes nac i turbinu za oko 300-400$,onda intecooler opet ebay , i stavis neki kompijuter eto ima nira a ima i taj nas.I sve na kraju te izadje jeftino a imas 11 sec auto,te masine su izdrzljive vamo dosta ljudi stavlja turbo na njih i mogu prec dosta i u fabrickom stanju da ih ne otvaras,a kasnje ako bi stjeo veci boost stavis MLS(multi layer Steel)diftung glave,izaberes malo deblji da mozes smanjit kompresiju.A posle toga ako ti se svidi 2.5 masina stavis joj nove kovane klipove i klipnjace i letis .Ovuda to tako rade zato gledo sam mozes vrlo jeftino proc,a ako hoces mozes i odma pravit custom turbo manifold i bolji turbo i sve sta ti se svidi.
      To je moje misljenje jer BMW masine imaju puno potencijala samo malo ljudi se usudi da to radi na njima posebno na E36,vazda kukaju malo prostora,tesko uradit tuning radi vanosa te velika kompresija skupo....
      Ali na E30 je puno lakse imas mjesta i jeftinije je sve
      Evo mi ovaj prvi ispade prakticno fabricka masina malo samo ulozeno i 11.88 402m http://www.bimmerjim.com/BMWmods.htm
      to je 89 325i,ima ih jos takih koliko hoces,ako se odlucis za bme masinu javi mogu ti ja odavde poslat slika razni i sve cake kako sta
      (BMW zasluzuje BMW masinu a ne tamo od nekog Saab zezam se
      05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
      03' inf. G35-Greddy TT narucen
      95' M3 turbo-Prodat
      97' M3-4 vrata automatik
      95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Sve ja to znam, i mozda je to i dobra ideja. Nekome drugom, ne meni

        Razlog sto sam odustao od toga je bas zato sto se cesto radi. A to ne volim. Dakle, hteo sam nesto potpuno neuobicajeno i pre svega nepoderivo, odnosno 101% pouzdano i kompletno resenje, znaci ne karabudzevinu tipa Holset turbo sa dizela na redni sestak bez smanjene kompresije. Mozda i radi, ali se meni takve ideje cine kao najobicniji krpez jer su ljudi lenji da neke stvari odrade po PS-u od pocetka do kraja, kako treba. Mozda ja gresim, ili preterujem, ne znam, ali tako je

        An yway, thanx na predlogu

        PS: uvek mi ostaje i ovaj motor i transmisija, pa ako bude volje i vremena nekad, videcemo, ko zna
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Miljan3
          CBC Veteran
          • 10.12.2005
          • 156
          • under my car

          heeheh nema problema to sam ja samo davo primjer koliko se jeftino moze uradit a da solidno ide ,u svakom slucaju good luck sta god budes radio
          05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
          03' inf. G35-Greddy TT narucen
          95' M3 turbo-Prodat
          97' M3-4 vrata automatik
          95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Ima li ko predlog kakve, odnosno koju sirinu guma staviti na BMW? Naravno da treba "nesto" sira guma sa visim profilom, ali opet ako preteram sa sirinom, imacu kontraefekat jer istu tezinu rasporedjujem na vecu sirinu gume te ce i tezina po jedinici povrsine biti manja, samim tim brze ce i da prokliza. Ima li ko ideju koji bi ovde bio OK kompromis?

            Guma ce inace biti Mickey Thompson Street Drag - samo mi fali dimenzija. 255, 275...? Ideje, predlozi?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              Sta god bi ti neko rekao tesko da moze pogoditi sada. To se odlucuje kad zavrsis auto (tezina, raspored masa, kvalitet podloge, prenos) i ne sumnjam da ces sam osetiti onda dal treba sira, uza, visa, niza. Kao da ti ja sad kazem 265...zasto...odakle
              Lagano, lako cemo za gume
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                225-235 nista sire - a i sta ce?
                BTW na kakvoj stazi planiras da vozis? asfalt, beton, nesto trece...
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Pa mozda izgleda da idem dosta unapred, ali ipak i nije tako. Za koju nedelju pocinjem da radim auto, i pocinje se sa limarijom, naravno. Dakle kad se skoljka ogoli, treba uraditi sta treba da se uradi od limarskih poslova, pa onda dalje. Medjutim, ako je sada na autu 15" felna, od nekih, sta znam, 7J, a trebala bi da ide takodje 15" felna ali od 9J ili 10J (zavisi od velicine gume, zato vas i pitam), onda moraju da se prave i nekakve limarske prepravke na krilima itd. Zato pitam.

                  @mirdza

                  225-235? Sta ce mi sire? Pa nekako mislim da ce minimum 450KS na 1100kg i zadnjom vucom da se potpisuje jedno 200 metara, pa rekoh da ucinim nesto povodom toga A za stazu, pa pojma nemam, ove manifestacije kod nas i u "komsiluku" su uglavnom na asfaltu, odnosno aerodromima, tako da bi to bilo to.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Pa otkud znam. Bez prosirenja mozes ici sa max 225 sto je malo. Kakva si prosirenja planirao da radis?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Pa taman takva prosirenja da pod zadnja krila moze da stane felna 15" i 9-10J, nista vise od toga. Na 9J ide 255, na 10J ide 275.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Kanarinac
                        CBC Senator XXL
                        • 08.10.2004
                        • 2870
                        • BG,Weedikovac

                        A sto 15 samo?Zar nije bolje 16 recimo?Mozda gresim al zanima me zasto 15?

                        I love my

                        Comment

                        • Miljan3
                          CBC Veteran
                          • 10.12.2005
                          • 156
                          • under my car

                          ja nebi stavljo nista preko 255-265 tako koriste svi ovuda,kad budes se trko na 402 samo kupis VHT(Track Bite) nasprejas i ima da krece ko iz pistolja bez imalo proklizavanja
                          05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
                          03' inf. G35-Greddy TT narucen
                          95' M3 turbo-Prodat
                          97' M3-4 vrata automatik
                          95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            To bi bilo nesto kao omeksivac, jel da?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              Meni vise lici na lepak.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • mirdza
                                CBC Senator XXL
                                • 14.03.2005
                                • 2437
                                • Katowice (PL) / Banja Luka
                                • AGP / W126

                                Originally posted by 206
                                225-235? Sta ce mi sire? Pa nekako mislim da ce minimum 450KS na 1100kg i zadnjom vucom da se potpisuje jedno 200 metara, pa rekoh da ucinim nesto povodom toga A za stazu, pa pojma nemam, ove manifestacije kod nas i u "komsiluku" su uglavnom na asfaltu, odnosno aerodromima, tako da bi to bilo to.
                                pa vidi ovako...na mercu imam 245 sa 180KS i sara k´o lud ako jace stisnes. na onom Z3-M su bile 275 (ako se dobro sjecam) i ostavljao je straftu proizvoljne duzine pri svojih oko 350KS. po toj logici za oko 500KS moras da imas jedno 335-355 da bi se drzalo
                                sta hocu da kazem...gledao sam malo po PL na cemu se vozi (poredim sa PL zato sto se i ovde vozi na aerodromima ili zatvorenim obilaznicama) - na aerodromu je trakcija uzas i cak sa 500-600KS FWD ide se na slik 195-205 ; auta >1000KS voze na 315mm. e sad ne znam kakvi su aerodromi u SiCG i okolini ali sumnjam da je sta bolje
                                a onako usput - sta se najbolje pokazalo na takvim trkama? slik AVON za rallycros
                                i ne tvrdim da sam pametniji/iskusniji nego samo prenosim iskustva "nekih drugih klinaca"...
                                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                                Comment

                                Working...
                                X