Pitanje je da li ova tema spada u laksi tuning ali smatram da sam olaksao auto koju kilu pa cu da je smjestim ovde.
Naime,raspadom kompletnog auspuha na mom golfu,privremeno sam mu napravio,tj okrpio postojeci srednji i dobio neku vrstu protocnog sa dosta tvrdim zvukom.To je izgledalo nekako ovako
Zvuk je bio prejak i za duzu voznju nepodnosljiv.
Posto se,izmedju ostalog bavim TIG postupkom zavarivanja(jos sam pocetnik takoreci) i imao sam viska aluminijuma kuci rijesio sam se malo da se igram i napravim neko trajnije rjesenje od kupovnog.Naravno da je prohrom najbolji za te stvari ali kao sto rekoh,aluminijuma sam imao viska a i zanimalo me kako ce da podnosi temperaturu,kiseline i sl.Lonci su mi na autu vec tri mjeseca,presao sam nekih 7000 za to vrijeme i jos uvijek su kao novi.
Prvo sam krenuo u izradu srednjeg lonca.Nasao sam cijev,limove i izrada je polako krenula....

Najvise vremena oduzimalo je busenje rupa.Za oba lonca sam brojao negdje oko 1500 i tad sam prestao...
Koristio sam kobaltne burgije cije pakovanje kosta 50eura,polomio sam dve,tri uglavnom usljed nedostatka koncentracije.

Poslije izbuskane cijevi na red su dosle komore,tj pregrade.
I one su zahtijevale dosta vremena jer sam ih obradjivao brusilicom posto mi je ubodna bila crkla.Za pregrade sam koristio AlMg3 od 3mm.

Napokon,cijev i pregrade spremne za zavarivanje..

Da,prije slika zavarivanja da kazem i koju o aparatu...aparat je domace proizvodnje,starija verzija ali za pocetnike super jer se uci na "tezi nacin"
Nema pulsaciju u AC rezimu a posto nisam imao ni papucicu bilo je skakljivo raditi sa njim jer su limovi dosta tanki(2-3mm).U svakom slucaju odradio je posao OK.Gas naravno argon.
Naime,raspadom kompletnog auspuha na mom golfu,privremeno sam mu napravio,tj okrpio postojeci srednji i dobio neku vrstu protocnog sa dosta tvrdim zvukom.To je izgledalo nekako ovako
Zvuk je bio prejak i za duzu voznju nepodnosljiv.
Posto se,izmedju ostalog bavim TIG postupkom zavarivanja(jos sam pocetnik takoreci) i imao sam viska aluminijuma kuci rijesio sam se malo da se igram i napravim neko trajnije rjesenje od kupovnog.Naravno da je prohrom najbolji za te stvari ali kao sto rekoh,aluminijuma sam imao viska a i zanimalo me kako ce da podnosi temperaturu,kiseline i sl.Lonci su mi na autu vec tri mjeseca,presao sam nekih 7000 za to vrijeme i jos uvijek su kao novi.
Prvo sam krenuo u izradu srednjeg lonca.Nasao sam cijev,limove i izrada je polako krenula....

Najvise vremena oduzimalo je busenje rupa.Za oba lonca sam brojao negdje oko 1500 i tad sam prestao...
Koristio sam kobaltne burgije cije pakovanje kosta 50eura,polomio sam dve,tri uglavnom usljed nedostatka koncentracije.

Poslije izbuskane cijevi na red su dosle komore,tj pregrade.
I one su zahtijevale dosta vremena jer sam ih obradjivao brusilicom posto mi je ubodna bila crkla.Za pregrade sam koristio AlMg3 od 3mm.

Napokon,cijev i pregrade spremne za zavarivanje..

Da,prije slika zavarivanja da kazem i koju o aparatu...aparat je domace proizvodnje,starija verzija ali za pocetnike super jer se uci na "tezi nacin"

Nema pulsaciju u AC rezimu a posto nisam imao ni papucicu bilo je skakljivo raditi sa njim jer su limovi dosta tanki(2-3mm).U svakom slucaju odradio je posao OK.Gas naravno argon.

Comment