Povećanje kompresionog stepena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    #61
    Re: Povećanje kompresionog stepena

    @Suki Daj pojasni malo sta si hteo da kazes,cini mi se da je 206 potkovan lepo sa znanjem teorijskim(za praksu ne znam)...mozes i na pp(razumem sustinu price ali me detalji bune)

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #62
      Re: Povećanje kompresionog stepena

      Sto je najcrnja stvar stvarno je T3 sa G2 GTD isti kao neki normalan T3 na benzincu s tim da ima manje turbinsko kuciste tj manji a/r

      sasvim slucajno sam to naucio kod jednog "turbadzije" koji mi je na oci rasturao i jednu i drugu turbinu i stavljao na ispitni sto...

      Dakle napadate coveka bzvz, ako se neko smatra...

      Lopta dole, budzimo kola, jer ako Dora vidi, stisnuce X i onda nista

      Sve jedno, smatram da taj turbo nije odgovarajuci za 1.2 motor, tako da bolje da se manemo....

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #63
        Re: Povećanje kompresionog stepena

        Ja zaista ne znam da li je konkretno TA turbina identicna ili ne, po tom pitanju nista nisam ni rekao.

        Ono sto JESAM rekao je da IMA veze da li je u pitanju turbina sa benzinca ili dizela, i da one koncepcijski JESU razlicite objasnio sam i zasto.

        A to za minuse, tvoje misljenje, tvoja stvar.

        Nego, diskusija dalje.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #64
          Re: Povećanje kompresionog stepena

          Originally posted by Gumetina
          Sto je najcrnja stvar stvarno je T3 sa G2 GTD isti kao neki normalan T3 na benzincu s tim da ima manje turbinsko kuciste tj manji a/r

          sasvim slucajno sam to naucio kod jednog "turbadzije" koji mi je na oci rasturao i jednu i drugu turbinu i stavljao na ispitni sto...

          Dakle napadate coveka bzvz, ako se neko smatra...

          Lopta dole, budzimo kola, jer ako Dora vidi, stisnuce X i onda nista

          Sve jedno, smatram da taj turbo nije odgovarajuci za 1.2 motor, tako da bolje da se manemo....

          Samim tim što si napisao rasprava je besmilsena i opet se razvodnjava tema. Znaš i sam šta znači manje turbinsko kućište, bar smo kod mene sa tim dosta eksperimentisali. U svakom slučaju nije isto, ako ćete da tuningujete radite to kako treba ili nikako. Ima jedna forum gde to može( ima ih više) ali ovaj je bitan jer je zbog takvog pisanja ovaj forum nastao. Čovek po treći put vraća temu na pravi put a ja dva puta brišem poruke zato što neko hoće da istera svoje i da bude poslednja. Nemože pa da je pita.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Dalibor Vukić
            CBC Senator
            • 08.09.2009
            • 279
            • Beograd

            #65
            Re: Povećanje kompresionog stepena

            Da nastavimo dalje. Stigla je turbina. Garret sa Una 1.4. U solidnom je stanju, bar za ono za šta je namenjena, ima malih pukotina oko wastegate-a, ali će se i to srediti.

            Usisni deo ću da radim sa aluminiziranim cevima za auspuf, ali šta raditi sa izduvom? Da pravim ili da modifikujem?

            Doro, dok se ne nađe neki isparivač za turbo, je l može da proradi ona modifikacija na postojećem isparivaču o kojoj je bilo priče negde na prvoj strani, čisto da se isproba?

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #66
              Re: Povećanje kompresionog stepena

              ako ti je izduv 4 u 1 i da je tacka gde se spajaju cevi sto visa, to je onda idealno... samo flansna i cepaj

              inace, pod obavezno bi stavio lambdatron, vidi sa gumom ili M-om dal je ostao neki komad.. jako korisna stvarcica, uvek znas gde si sa smesom.

              a isparivac ce da radi sa modifikacijom, eventualno neki malo jaci atmo da se modifikuje. bitno je samo da kompenzaciju uzmes pre leptira, negde izmedju IC-a ako ga bude bilo i leptira.
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #67
                Re: Povećanje kompresionog stepena

                Može da se napravi, nije problem. Većina turbina koja nije nova ima pukotine u izduvnom kolu. Ako su unutra nemoj da te zabinjava dok ne pukne puž i slejbe rotor a to trajeeee.... Mislim, nemoj je variti ako nema potrebe, samo ćeš je pokriviti bezveze i promeniti napon samog kućišta prilikom zagrevanja.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Gumetina
                  Banovan
                  • 12.12.2004
                  • 1082
                  • Novi Sad

                  #68
                  Re: Povećanje kompresionog stepena

                  Kazem ja, za ove stvari bi jedan WB LCS bio mama, sto za ovaj sto za more ovakvih prepravki koje bi se vozale po gradu...

                  Elem, gde je vise ta slika pod haubom ?

                  Da vidimo taj kolektor ?
                  Slikaj i turbo, da vidimo flandje, organizaciju nesto...

                  Zaboravih da pitam, posto benc leti napolje, hoce li se stavljati leptir gasa od nekog EFI motora ili ostaje taj, karburator na struju da glumi ludilo ?

                  Jako mi se svidja ova koncepcija, jedva cekam da proradi

                  Comment

                  • Dalibor Vukić
                    CBC Senator
                    • 08.09.2009
                    • 279
                    • Beograd

                    #69
                    Re: Povećanje kompresionog stepena

                    Slažem se da je ovo poprilično slab pristup i da treba bolje, radio bih dosta ozbiljnije, ali osim slivanja većine finansija u druge svrhe (osim ako su mi ukinuli školarinu po ovoj novoj odluci), ostaje problem sa novim zakonom. Dok se malo ustali situacija, stane iživljavanje... do tada će sve biti modularna gradnja sa mogućnošću vraćanja u normalno stanje u roku od par sati. Najveći problem mi je što bilo kakva izmena na osnovnim delovima sistema za gas povlači novi atest, a po novom nema šanse da prođem dok ne izmenjam i multiventil i servisera.

                    Što se tiče klapne, videću da iskoristim klapnu i mehanizam sa nekog većeg karburatora, a kućište odradim kod strugara. U krajnjem slučaju, probaću i sa karburatorom, jer sumnjam da će mi nešto sa inj motora odgovarati.

                    Doro, mislio sam samo da zaustavim cepanje, jer očekujem veće termičko naprezanje na gasu. Otišao bih kod čoveka koji se dugo, profesionalno, bavi hladnim zavarivanjem. U svakom slučaju neću dirati ništa ako proradi kako treba.

                    Za sada samo dve slike turbine, nemam trenutno vremena da čekam da se fotoaparat adaptira na ovu spoljnu temperaturu, skroz se zamaglio, biće uskoro. Da preduhitrim neku zaebanciju, hemijske imaju specijalnu ulogu i tu će i ostati.


                    Comment

                    • Dalibor Vukić
                      CBC Senator
                      • 08.09.2009
                      • 279
                      • Beograd

                      #70
                      Re: Povećanje kompresionog stepena

                      Da ažuriram temu. Nije se mnogo odmaklo, isfabrikovani su neki neophodni delovi i tu se stalo. Razlog - očekuje se solidno proširenje budžeta. Tako da će prvo motor biti remontovan, pa se vraćamo u posao.

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #71
                        Re: Povećanje kompresionog stepena

                        mozda si ipak prvo trebao to samo da nabacis i vidis sta se desava... cisto da ne remontujes dvaput motor
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • nikolicji
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2007
                          • 133
                          • Beograd

                          #72
                          Re: Povećanje kompresionog stepena

                          Znam da sam necromanser ali me baš zanima šta se desilo sa ovim projektom. Ima li neko nekih informacija, ili još bolje da se javi autor teme?
                          Lud za Prelude

                          Comment

                          Working...
                          X