Sta strada na motoru kod voznje na malom broju obrtaja...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driverGT
    CBC Veteran
    • 29.09.2004
    • 154
    • Zemun

    #31
    Ma nije isto dve hiljade obrtaja na dizelu ili benzincu ili npr na kolima od 1.2 ili 2.8 litara.Kada vozim bratovu fabiju 1.2 htp ona nece da krene bez 3000 obrtaja a kad vozim Gti-ja on krene bez gasa ,samo pustis kvacilo.A dobro ubrzava u svakoj brzini i pri svakom broju obrtaja.Jos mi se nikada nije desili da sam morao da vratim u nizu brzinu zato sto nece da vuce.Na 2500-3000 hiljade obrtaja toliko dobro prima gas da je neprijatno za voznju.E sad ja vozim na nizem brou obrtaja zato sto imam remus izduv i sto na 3000 obrtaja vise ne cujem muziku u kolima.Zato ja prebacim u visi stepen i vozim se tise.Taj auspuh je toliko poceo da me nervira da cu ga baciti u roku od nedelju dana.A svi se odusevljavaju zvukom kad sednu u moja kola.Stvarno mislim da je motor na GTi ju perfektno uradjen.Ne znam da li je do motora ili menjaca ali sve to je vrlo dobro uklopljeno.I mislim da je iskoristena svaka konjska snaga.Trenutno ovih dana vozim fiat bravu 1.6 sa fabrickim plinom.Auto je 99 godiste i u pravom smislu je ***** od auta.Trosi preko 11-12 kako ga god vozio, a kad iz njega koji ima 105 konja predjem u golfa koji je 1.8 litara cini mi se kao da sam usao u kola koja imaju 200 konja.Ne razumem tu razliku.Jos je golf 1990 godiste.Znaci malo sam se napisao gluposti ali hteo sam da kazem da je vrlo bitno koji je motor u pitanju,jer je za dizela 2000 obrtaja vec fina cifra a za nekog malolitraznog benzinca je to ler gas salim se.....

    Comment

    Working...
    X