Big brakes..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Big brakes..

    Planirao sam prelazak na veci precnik diska i vece celjusti pa ce morati da se radi adapter kako bih mogao fiksirati kljeshta na glavchinu...

    Zanima me kako se tacno pozicioniraju celjusti u odnosu na disk? Da li je ok da montiram ceo sklop pa npr. pneumatikom stisnem kljeshta kako bi uhvatila disk i po tome premerim razmak potreban za adapter ili postoji neka bolja metoda?
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: Big brakes..

    Sa plivajućim čeljustima ne moraš biti extra precizan jer sama konstrukcija ispravlja eventualnu grešku u merenju.
    Inače,metod za pozicioniranje ti je korektan,smatram.

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #3
      Re: Big brakes..

      Ova su fiksna (ako se tip kljeshta definishe po nacinu kacenja na ushice)...
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Big brakes..

        Plivajuća se prepoznaju po dvema vođicama i malim manžetnama na koje se "kače" klješta i klize po njima.
        Ako su klješta sa više cilindara,sa obe strane bar po jedan,opet će konstrukcija rešiti mala odstupanja od ose.
        Fiksne čeljusti sa klipom/klipovima sa jedne strane su lošija kombinacija i ja bih je,kao takvu,izbegao iz nekoliko razloga.Prvi je sistem klizanja čeljusti koji prouzrokuje kašnjenje jedne strane (one bez klipa) u stezanju i otpuštanju kao i delimično i potpuno zaribavanje navedenog sistema,kakav god da je.Lako se vidi po potrošenosti svake pločice iz pripadajućeg para o čemu sam ovde govorio.
        Ja bih,ako mogu da biram,koristio klješta sa klipovima sa obadve strane i fiksno kačenje na nosač.Možda sam staromodan,ali znam da radi za sve pare.
        Još ako su odvojene instalacije za ulje za svaku stranu čeljusti,samo mašta može da bude granica.

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          Re: Big brakes..

          Ova su cetvoroklipna sa fiksnim kacenjem.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: Big brakes..

            Nije neophodno da nišaniš u brucu sa njima,ali bi bilo blesavo da omašiš sredinu/osu za 1-2mm.Mada,i tako bi radilo,samo bi se pločice trošile neravnomerno.
            Najbitnija stvar je poklopiti pravac osa da nebi pločice nalegale nakoso a orijentaciju levo-desno ubodi u 0,5mm i ti si car sa tim čeljustima.

            Takve čeljusti bi bile i moj izbor. Sa čega su?

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Re: Big brakes..

              Ma tamo neka firma koja se kvari non stop...

              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: Big brakes..

                Ahaaaa.
                Znači da su dobre čim se toliko kvare .
                Da li imaju jedan ili dva holendera za cevi za ulje?

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #9
                  Re: Big brakes..

                  Kljesta su sramota Dvodelna su, imas opciju da ih prosiris inace fabricki ide disk od 28mm. Pored toga imas mogucnost za dva ulaza - ukoliko ih zelis, nakacis na drugi par cilindara dovod, a na izlazu prvog bloka postavis ventil za odzracivanje. Pokrivaju precnik diska od 300-330mm.
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: Big brakes..

                    Ma čini mi se da to niš' ne valja . Kako ćeš da zaštitiš šoferku?

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      #11
                      Re: Big brakes..

                      Ne vidim bolji nacin od ovog...


                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #12
                        Re: Big brakes..

                        I to na prazan stomak

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #13
                          Re: Big brakes..

                          Me want takve pojaseve .
                          Ne bih se bunio ni za kocnice, mada je za AE to verovatno manje bitna stvar, tezina je kod Toyote najmanji problem.

                          Kako se dimenzionisu kocnice, ceo sistem ?
                          Kako se meri efikasnost ?
                          I kad se izaberu, logicno mi je da onda treba odabrati i gume, jer dzaba big brake ako gume to ne mogu da podnesu.
                          work in progress

                          Comment

                          • kilson
                            Moderator
                            • 09.10.2004
                            • 3216
                            • NoviBGD
                            • AR 75 GT

                            #14
                            Re: Big brakes..

                            Veci disk = manje sile potrebno za isti uchinak = bolje hladjenje = nemas "fading" = itd itd. Dakle, nije poenta u trenutnom kocenju vec u "podnosenju" kocenja u malo ozbiljnijim uslovima. Kod tebe da ubacis 284mm je 3x poboljshanje u odnosu na ono sto imas sada + zaobilazis preskupe setove zbog egzotike.
                            Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                            Comment

                            • Uzelac
                              CBC Senator XXL
                              • 03.12.2006
                              • 1717
                              • munZe

                              #15
                              Re: Big brakes..

                              Jasno je da nije poenta u jednom, max kocenju, ali i dalje verujem da postoji neka zavisnost tockova i kocnica, sem fizickih dimenzija.

                              284mm ne moze da satne pod felne od 14", sumnjam da staje i ispod 15".
                              Ipak bih da sacuvam mogucnosta da stavljam male felne, a svakako ne bih da se ogranicavam na 15/16" i vece.
                              work in progress

                              Comment

                              Working...
                              X