DI Kaseta kod SAAB 9000CS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dechkotzar
    CBC Član
    • 01.08.2005
    • 81
    • Bg

    DI Kaseta kod SAAB 9000CS

    Pre nekih mesec-dva sam pitao nesto vezano za svecice, i to koje rastojanje treba da bude izmedju elektroda. Ja sam koristio BCPR7ES, i tu je rastojanje fabricki bilo 0.7 i auto mi je radio ok- normalno. Kada sam povecao na 1.1 imao sam problem kao da mi auto radi na dva cilindra. Cim sam vratio bilo je sve ok.
    U NGK natalogu- na sajtu ngk.de, video sam da postoji verzija BCPR7ES od 0.8 koja se ugradjuje u SAAB 9000 sa DI kasetom, caki i u knjizici koju sam dobio mi pise da je 0.6 (skenirao bih ali mi skener privremeno ne radi). Ili mozda BCPR7ES i BCPR7ES-11 nisu samo razlicite u razmaku elektroda? Sta je po sredi? Jel to meni otisla DI kaseta? Kada sam ga kacio na komp. bilo je sve ok. Jedini vizualni problem koji sam uocio je da mi je svecica na trecem cilindru malo oksidirala na vrhu tj. na onom delu koji ide na DI kasetu (da li to uopste ima veze sa bilo cim).
    Sve ostalo na kolima mi je ok, i potrosnja se nije menjala, pali mi isto...
    Ajde dajte neku pomoc, cisto da znam sta se desava.
    Hvala unapred!
    J***m ti turbinu!
  • dechkotzar
    CBC Član
    • 01.08.2005
    • 81
    • Bg

    #2
    BOOST>>
    Svi sistemi koji koriste DI kasetu rade sa 1,1mm .

    Svecice su iste BCP7ES11 je ista kao i BCP7ES sa ma kojim rastojanjem.

    Ukoliko ti radi pogreshno sa 1,1mm zazora verujem da je u pitanju prebogata smesha, DI kaseta kad radi radi jednako i sa 1,1 i sa 4mm , sistem ima operativni napon od 20-60.000V.
    J***m ti turbinu!

    Comment

    • dechkotzar
      CBC Član
      • 01.08.2005
      • 81
      • Bg

      #3
      Ako je to, kako da resim pitanje smese?
      J***m ti turbinu!

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #4
        Zbog cega povecavas zazor? Saab-ov Trionic sistem koristi svjecice/iskru
        kao mjerni instrument u svrhu regulacije ubrizgavanja goriva i predpalenja i ako svjecice nisu originalne i propisno podesene promijenit ce kalibraciju i navesti Trionic na pogresno "razmisljanje" i pogresne komande. Ja cesto nailazim na kompjuterski kod PO304 koji upucuje na problem sensora bregastog vratila. U sve i jednom slucaju radilo se o promjeni svjecica u domacoj izvedbi. Cesto zovu iz druge garaze i pitaju gdje se nalazi sensor bregastog vratila.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ostaju da se razjasne nechiste stvari:
          Koje pogonsko gorivo se koristi kao primarno i da li je problem uvek prisutan.

          Vali, ovde nije razjasnjeno da je u pitanju SAAB APC/DI + LH 2.4.2

          Dakle od sve informacije koja ide kroz svecicu je missfire info, sink signal ide preko trigera na kolenastom vratilu.

          Sistemi sa DI kasetom bilo da je Crvena ili Crna dakle bez obzira da li je
          APC/Di ili Trionic 5 ili Trionic 7 su bazdareni da rade sa BCPR7ESII .

          I dalje idem na opciju prebogate smeshe.
          Ukoliko DI kaseta ima i pored svih normalnih parametara motora Missfire, probaj sa drugom (mada je APC/Di neosetljiv jer nekoristi jonsku struju na svecicama.

          Kako god , ima dosta SAABersa u tvojoj okolini, pozajmi drugu DI kasetu za eliminaciju , u tvojim uslovima ces pre i brze izvrshiti odstranjivanje sumnje na DI kasetu na taj nachin.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #6
            Dobra ideja, mada i tu imam jedan problemcic, kaseta je vec ranije menjana a "pametni" prethodni vlasnik je direktno spojio kasetu na kablove. Ako hocu to da probam moracu da raskalapam celu kasetu pa da spajam kablove.

            Samo jos nesto da razjasnimo, kaseta bi ,po pravilu, kad je u kvaru pravila problem bez obzira koliki je zazor na svecicama?
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Koje pogonsko gorivo daje simptome?!
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                #8
                Samo jos nesto da razjasnimo, kaseta bi ,po pravilu, kad je u kvaru pravila problem bez obzira koliki je zazor na svecicama?
                Ako je povecan zazor jedini uzrok losem radu motora, zasto ne ostaviti manji zazor. Jos jednom, sto si htio postici povecanjem zazora. Ovdje imamo mogucnost problema sa sensorom koljenastog vratila, DI kasetom, mogucnost mesarske aktivnosti na zicama i spojevima i nedostatak realnih mjernih podataka. Sizifovski posao.

                Comment

                • dechkotzar
                  CBC Član
                  • 01.08.2005
                  • 81
                  • Bg

                  #9
                  Koristim i plin i benzin, mada u poslednje vreme iskljucivo benzin. U oba slucaja se slicno ponasa, kao da dolazi do detonacija, stim sto kad vozim na benzin dolazi do slabijeg rada motora kao da nece da povuce- ili kao da trokira i to tek kad dodje do radne temperature. Sto se tice plina dolazi do ozbiljnije detonacije, pa dodje i do ispadanja vakum creva, kao da trza. Cim prebacim svecice na 0.6 problaema vise nema, auto super vuce, potrosnja je normalna.
                  Mozda problem moze da bude donji deo kasete, onaj koji ide na svecice. Cini mi se da je taj deo od bakelita. Sve u svemu, na prva dva sa desne strane doslo je do pucanja onog del koji ide na svecicu. Ja sam oblepio izolirkom.
                  J***m ti turbinu!

                  Comment

                  • dechkotzar
                    CBC Član
                    • 01.08.2005
                    • 81
                    • Bg

                    #10
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    Samo jos nesto da razjasnimo, kaseta bi ,po pravilu, kad je u kvaru pravila problem bez obzira koliki je zazor na svecicama?
                    Ako je povecan zazor jedini uzrok losem radu motora, zasto ne ostaviti manji zazor. Jos jednom, sto si htio postici povecanjem zazora. Ovdje imamo mogucnost problema sa sensorom koljenastog vratila, DI kasetom, mogucnost mesarske aktivnosti na zicama i spojevima i nedostatak realnih mjernih podataka. Sizifovski posao.
                    Ma meni je ok zazor na svecicama nego se plasi da mozda nedodje do nekih problema ako nastavim da vozim na taj nacin.
                    J***m ti turbinu!

                    Comment

                    • dechkotzar
                      CBC Član
                      • 01.08.2005
                      • 81
                      • Bg

                      #11
                      http://www.ngk.de/index.php?id=659&pd=6 ... AAB&m=9000

                      9000 4 2.0 1994 - 1996 B202 mit Di 0,8 BCPR7ES Details
                      9000 4 2.0 1994 - 1996 B202S mit Di 0,8 BCPR7ES Details

                      Koliko ja znam nemacki "mit" znaci "SA". Nek me ispravi neko
                      J***m ti turbinu!

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        OK.. oces ispravku?

                        B202 motor je prestao sa produkcijom 1993 godine, sad razmisli sta tu pishe
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dechkotzar
                          CBC Član
                          • 01.08.2005
                          • 81
                          • Bg

                          #13
                          Pa to je i mene zbunjivalo, zato sam i stavio link.
                          J***m ti turbinu!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Provereno, da su praznili lager i uvaljivali B202 i tkz. B202S motore na trziste juzne Evrope, dakle verzije sa "I" modelima chak i u periodu 94-96 godine sto tebe nedotiche.

                            Motori su sa kompresijom 10,8:1 te odatle i smanjen zazor iako DI ...

                            Tvoj motor je B202L 1988-1993 sto u tabeli nema tako sortirano sa DI i zazor je uvek 1.1mm za jedan takav.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • dechkotzar
                              CBC Član
                              • 01.08.2005
                              • 81
                              • Bg

                              #15
                              Ok sto se toga tice mislim da je kristalno jasno.

                              Zanima me jos nesto, bio sam pre neki dan u nekom servisu za ugradnju plina. Rec je o jakom servisu i firma koju ugradjuju je jaka, ne bi nista da imenujem, i oni su mi rekli kako na svim kolima koja imaju plin, obavezno zazor smanjuju na 0.6!!!
                              To me je malo iznenadilo. Jel zna neko o cemu se radi i koji su kontra-efekti na plinu ili benzinu. Zapravo sta se time postize?
                              J***m ti turbinu!

                              Comment

                              Working...
                              X