Re: fpr ?
Pa to si mogao na pocetku da napises
Walbro i A1000 ce raditi posao, ali ako se desi da ne mozes da spustis bazni pritisak (jer se taj FPR naravno steluje, valjda znas kako) na 2.5 bara, znaj da je problem pre svega u povratnom crevu. Ne bi bilo lose povecati precnik oba creva cisto da ne opterecujes pumpu. IC i cevi zaboravi dok ne promenis i turbo i remapiras taj motor (osim ako im zapremina nije ista ili slicna zapremini fabrickih creva i IC-a), osim ako neces boost u podrumu svaki put kad pustis gas.
Pa to si mogao na pocetku da napises

Walbro i A1000 ce raditi posao, ali ako se desi da ne mozes da spustis bazni pritisak (jer se taj FPR naravno steluje, valjda znas kako) na 2.5 bara, znaj da je problem pre svega u povratnom crevu. Ne bi bilo lose povecati precnik oba creva cisto da ne opterecujes pumpu. IC i cevi zaboravi dok ne promenis i turbo i remapiras taj motor (osim ako im zapremina nije ista ili slicna zapremini fabrickih creva i IC-a), osim ako neces boost u podrumu svaki put kad pustis gas.
Comment