fpr ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Re: fpr ?

    Pa to si mogao na pocetku da napises

    Walbro i A1000 ce raditi posao, ali ako se desi da ne mozes da spustis bazni pritisak (jer se taj FPR naravno steluje, valjda znas kako) na 2.5 bara, znaj da je problem pre svega u povratnom crevu. Ne bi bilo lose povecati precnik oba creva cisto da ne opterecujes pumpu. IC i cevi zaboravi dok ne promenis i turbo i remapiras taj motor (osim ako im zapremina nije ista ili slicna zapremini fabrickih creva i IC-a), osim ako neces boost u podrumu svaki put kad pustis gas.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #17
      Re: fpr ?

      Originally posted by yiipi
      shto se tiche intercoolera on bi dodavanjem 02 (hladjenjem vazduha) ispeglao afr ako se ne varam.
      Stelovanje smese predpostavkama ne vodi nigde osim u tezak kvar ili nalivanje gorivom (sto je takodje kvar). Za 200sx imas odlicnu podrsku sto se tice kitova i spiska komponenti za odredjenu kolicinu snage, ako mislis da trosis lovu najbolje je da se usmeris u tom pravcu jer su ta resenja najpovoljnija i isprobana, a kad vec rade na americkom gorivu, radice i na nasem.

      Sto se tice pumpi za nekih 300KS, ima Bosch-ovih reshenja koja se krecu oko 120-140 eur (ako se ne varam).
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • yiipi
        CBC Veteran
        • 08.05.2008
        • 120
        • Beograd

        #18
        Re: fpr ?

        Originally posted by 206
        Pa to si mogao na pocetku da napises

        Walbro i A1000 ce raditi posao, ali ako se desi da ne mozes da spustis bazni pritisak (jer se taj FPR naravno steluje, valjda znas kako) na 2.5 bara, znaj da je problem pre svega u povratnom crevu. Ne bi bilo lose povecati precnik oba creva cisto da ne opterecujes pumpu. IC i cevi zaboravi dok ne promenis i turbo i remapiras taj motor (osim ako im zapremina nije ista ili slicna zapremini fabrickih creva i IC-a), osim ako neces boost u podrumu svaki put kad pustis gas.
        hvala na savetu za creva. Spreman sam da za neko vreme i povecam turbo rupu , ali me interesuje koliko ce se ona povecati sa povecanjem zapremine IC sistema. Nikako da nadjem neshto opipljivo shto se tiche povecanja laga.

        Comment

        Working...
        X