sjetih se necega iz vremena rata (ovog u BiH, ne WW2
)...
sjecam se da je jedan poznanik mog oca prepravljao merca benzinca na diesel. u pitanju nije bio "swap" nego preradjivanje motora (benzin bio 6-8DEM a nafte bilo, a diesel motori deficitarni...
)
e sad, bio sam pri tome kad je lik objasnjavao starome kako je sve to uradio - povecana kompresija (nemam pojma kako), grijeci umjesto svjecica, bosch-pumpa umjesto ubrizgavanja i jos nekih sto cuda...i auto je radio i vozio se na vojnu naftu
(citaj - za dzabe)
ono sto me zanima je kako je sve to imalo prava da radi i koliko je to zahtjevan projekat? na zalost vise ne zivim u BL pa nemam priliku da popricam sa tim covjekom, a ni stari se ne sjeca o kome je rijec (bio je to razgovor prilikom susreta u gradu a ja sam ga zapamtio...).
sta mislite o svemu tome?
pozz

sjecam se da je jedan poznanik mog oca prepravljao merca benzinca na diesel. u pitanju nije bio "swap" nego preradjivanje motora (benzin bio 6-8DEM a nafte bilo, a diesel motori deficitarni...

e sad, bio sam pri tome kad je lik objasnjavao starome kako je sve to uradio - povecana kompresija (nemam pojma kako), grijeci umjesto svjecica, bosch-pumpa umjesto ubrizgavanja i jos nekih sto cuda...i auto je radio i vozio se na vojnu naftu

ono sto me zanima je kako je sve to imalo prava da radi i koliko je to zahtjevan projekat? na zalost vise ne zivim u BL pa nemam priliku da popricam sa tim covjekom, a ni stari se ne sjeca o kome je rijec (bio je to razgovor prilikom susreta u gradu a ja sam ga zapamtio...).
sta mislite o svemu tome?
pozz
Comment