Maserati-Mazda-BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo45
    CBC Član
    • 16.01.2012
    • 59
    • Macedonia

    #31
    Odg: Maserati-Mazda-BMW

    Negde sam sreo podatak da je skoljka od 325i punktovana isto kao M3 ,ima li istine u tome ?Mislim na rastojanje od punkta do punkta . . . .

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #32
      Re: Maserati-Mazda-BMW

      a cemu sluzi taj podatak? o kom 325 i m3 pricamo?
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • Yugo45
        CBC Član
        • 16.01.2012
        • 59
        • Macedonia

        #33
        Odg: Maserati-Mazda-BMW

        O E30 naravno.A podatak ako je tacan sluzio bi mi tako sto bih uzeo skoljku od 325- ticu umesto neki 316-318 ili 320 model BMW-a ???

        Comment

        • Chubbs
          Everybody lies
          • 29.01.2006
          • 5807
          • Novi Sad
          • Audi A6 1.8T

          #34
          Re: Maserati-Mazda-BMW

          razlike u skoljkama su sledece: kupe, limuzinu, karavan, kabriolet 4x4 i m3. Trazi skoljku u sto boljem stanju, nebitno koji je model bio.

          hoces da pravis od obicne skoljke m3?
          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

          Comment

          • Yugo45
            CBC Član
            • 16.01.2012
            • 59
            • Macedonia

            #35
            Odg: Maserati-Mazda-BMW

            Ne znam dali smo se razumeli.Negde sam sreo podatak da je skoljka od 325 punktovana na istim razmacima izmedju punktova kao M3 . Dok ostale karoserije od slabijih modela su na vecim razmacima punktovani sto znaci ipak da su slabije,mekse .Naravno ako je tacno to sto sam negde procitao . . . ? I da , prednja krila cu staviti od M3 ,za zadnja videcemo.malo je komplikovano promeniti ih,a i nabaviti ih .

            Comment

            • Yugo45
              CBC Član
              • 16.01.2012
              • 59
              • Macedonia

              #36
              Odg: Maserati-Mazda-BMW

              Jbg. razmak izmedju rupa na bandaze od Mazde i BMW 7-ci sam usporedjivao sa rezervnim tockom od Mazde i utvrdio da ne odgovaraju Danas sam skinuo tockove od Mazde da vadim motor i imam sta da vidim.Ameri izbusili ko sito felne,a ove vece rupe su one prave,isti razmak ko na 7-mici BMW ?
              Felne su 17-ke sa 235 - 45 ganc novim gumama sa 0 km.stigle iz USA pre nove godine. A ja kupio one 18 - ke od BMW bez guma.Ajde sada budi pametan,da stavim ove sa gumama ili da kupujem gume za 18 -ke ?


              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #37
                Skoljka je skoljka i jedine razlike medju njima su one koje sam naveo, kostrukcijske + sto imas stari i novi model. Mozda fali poneka rupa ili ima viska, ali razmak izmedju punktova...

                M3 se ne razlikuje samo po prosirenjima, krov je drugaciji, gepek, zadnje staklo...

                Trazi skoljku u sto boljem stanju a ne po razmaku varova.
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • Yugo45
                  CBC Član
                  • 16.01.2012
                  • 59
                  • Macedonia

                  #38
                  Odg: Maserati-Mazda-BMW

                  Kompresiju nameravam da skinem na 8,6 a pritisak punjenja da bude oko 0.5 - 0.6 max. plus hladnjake vazduha na vodu.Mozemo li pretpostaviti koliko KS bi to bilo ?
                  Danas sam razgovarao sa nadleznim ljudima za atest sa Masinskog fakulteta,kazu da ako je uradjeno kako treba mogu dobiti atest.Kompresore nisam spominjao samo motor kakav je ,snaga i kubikaza . . . .

                  Comment

                  • Yugo45
                    CBC Član
                    • 16.01.2012
                    • 59
                    • Macedonia

                    #39
                    Odg: Maserati-Mazda-BMW

                    Evo i strafove za felne.jedva sam ih nasao.Koliko se secam od 944 Porcshe su.14mm i 65mm ciste duzine je taman.


                    Nego zna li neko kako se zove ova boja? Nameravam poklopce ventila da uradim tako powder coatingom ako je nadjem . . .



                    Ja sve naopacke od sitnica prvo

                    Evo i ATE celjusti,zasada ce one biti.Jesu malo teze ali dok ne nabavim neke wilwood bice dobre.Moze do 300mm diskove . . . Pitam se oce powder coating boja izdrzati temp ? Nece pasti brzo? Dali je neko radio tako ? Navijam za powder coating zato sto ne dajem pare za to.Direktor firme gde to rade mi blizak prijatelj . .

                    Last edited by Yugo45; 12.04.2012, 13:43.

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #40
                      Odg: Maserati-Mazda-BMW

                      Boja je najbliza BMW Imola Red. Powder-coating ce da izdrzi
                      BTW Frankenstajn!
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • Yugo45
                        CBC Član
                        • 16.01.2012
                        • 59
                        • Macedonia

                        #41
                        Odg: Maserati-Mazda-BMW

                        Ok za nijansu ove crvene,nego ne znam kako da je trazim.Mislim koji tip je ova boja sto se skuplja malo sto izlazi onako kao naborna,ako sam se dobro izrazio . . .

                        Comment

                        • Yugo45
                          CBC Član
                          • 16.01.2012
                          • 59
                          • Macedonia

                          #42
                          Odg: Maserati-Mazda-BMW

                          Klasicni turbo punjac na izduvne gasove i kompresor tipa ovog sa Mazde imaju samo jednu zajednicku osobinu.A to je da oba dva komprimiraju vazduh.Tu slicnost prestaje.Klasicni turbo punjac- mana im sto ne stvaraju potrebni pritisak na manje obrtaje motora.Brzina okretanja i punjenja im zavisi od vise faktora ali necu ih nabrajati ,za ono sto mi je na pamet nije bitno,zasto kako.Bitno je da pravi pritisak stvore na ajde recimo nekih 3000 obrtaje i raste do odredjene granice obrtaje.I logicki je da bi se standardna ECU iz recimo BMW 740i ne bi mogla da se spravi sa tom situacijom koju bi stvorio ugradjeni turbo punjac.Znaci ukratko turbo menja nacin kako motor treba da se snabdeva gorivom i to ga menja drasticno.E sada za razliku od turbo punjaca mazdin kompresor radi drugacije.Povecanje pritiska je linearno .znaci kako se povecavaju obrtaji motora tako se i povecava pritisak i kolicina vazduha koju kompresor isporucuje.Logicki je zakljuciti da bi sa takvom situacijom ECU iz BMW-a radila.Naravno morace konstantno znaci u celom rezimu rada motora ajde od 800/6000 obrt. isporucivati vise goriva....Koliko vise? sa malo ekspreimenta sa velicinom dizna,mozda MAF sensor promena ili da ga malo lazemo sta vidi . . . .pa sa lambda sondama se da nesto mozda uraditi.Pitam se dali je moguce umesto MAF koristiti MAP na tu ECU kutiju?
                          I ,sta mislite ima li logike u ovo sto sam napisao i me jedino muci u ovo sta radim?
                          Last edited by Yugo45; 13.04.2012, 15:27.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Odg: Maserati-Mazda-BMW

                            Grešiš, grdno grešiš

                            Istiana je to što si napisao za turbo i kompresor ali... Današnji turbo puni na malim obrtajima i turbo rupa je sve manja. Koliko para toliko muzike. Turbo ej besplatan i ne uzima niša od snage samo dodaje.

                            Kompresor radi kako si naveo ali ima gubitak snage za pogon.
                            Za neke mizerne pomake u snazi svaki malo pametniji ECU će se izboriti a ako dizne dozvoljavaju protok to će sam regulisati ali onda ne vidim svrhu toga što radiš, praviš frankeštajna (pozitivno) a to nije dobitak od 10 posto.

                            Hteo sam reći da ćeš u svakom slučaju morati potegnuti za remapom bez obzira koju varijantu izabereš ako misliš da ti motor radi u sreći i veselju
                            Svejedno je na koji ćeš način doći do naptpritiska ali on jeste natpritisak. Olakšavajuće je kod kompresora što možeš unapred proračunati koliko će imati pritiska na koliko obrataja... A onda će doći zima i ode računica u...

                            Nadpritisak ne prašta greške, to znaju svi koji su bar jednom razleteli motor a to su svi, ako nije nije ni valjao
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Yugo45
                              CBC Član
                              • 16.01.2012
                              • 59
                              • Macedonia

                              #44
                              Odg: Maserati-Mazda-BMW

                              Tako je Dora,turbo rupa je sve manja znam to ali ipak jos postoji velika razlika izmedju oba tipa.Nebitno za ova situacija sto turbo samo daje a ne uzima ili obrnutio kompresor . . .Kompresor je kako si napisao predvidljiv ,znajuci da recimo na jedan okret isporuci 1.2l vazduha.lako je dalje predvideti sta i kako bi bilo.Poenta mi bas to .sto se ta kolicina vazduha moze znati u svakom rezimu rada.A najbitnije je sto ipak raste paralelno sa obrtajima motora .Dok kod turba iako danasnja sa varijabilom ili na lezaje su smanjili tu takozvanu rupu ,ipak slozices se pritisak im ne raste linearno kako kod kompresora.Mislim recimo na dve hiljade obrtaja treba nekih 20ccm volumena goriva a vec na tri hiljade mozda duplo vise...A bas ta linearnost u isporucivanju kod kompresora me tera da eto mislim da bi se ovaj ECU spravio,naravno uz malu pomoc.Skraceno , isporuka goriva je ista kao kod ATM motora samo u vecim kolicinama.zbog kako sam napisao linearnog porasta pritiska? Kod ovakvih prepravki najgore je prevelik pritisak ili kolicina goriva +- . . Mozda ona matematika 1x 1.7 pomogne ?
                              Dobro,ipak. jasno mi je da nije bas tako jednostavno . . . .

                              Dora,pod remap,dali mislis na originalnu ECU ? Ako je to moguce onda skoro resen moj problem ?
                              Last edited by Yugo45; 13.04.2012, 16:40.

                              Comment

                              • Yugo45
                                CBC Član
                                • 16.01.2012
                                • 59
                                • Macedonia

                                #45
                                Odg: Maserati-Mazda-BMW

                                Ocigledno iako dobro znam srpski jezik imam malo problem sa izrazavanjem.Ono sto hocu reci je da kada bismo mapirali ECU za jedan isti motor ali jednom sa turbom drugi put sa kompresorom da bi mape bile savim razlicite.zbog svega gore napisano ? To sam hteo reci.

                                Comment

                                Working...
                                X