Koji SAAB za 402m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alex-bgd
    CBC Senator
    • 27.03.2005
    • 270
    • Beograd

    Koji SAAB za 402m

    BOOST,koji saab treba da se kupi i koliko bi kostalo da ti se dotera da ga ti napravis po svom?I kakve performanse se mogu ocekivati od 100 pa nadalje, i sta najbolje taj auto sa prednjom vucom moze da da na 402 m ...
    Mislim da znam koliko ne znam
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    900 94-98 ili 9-3 99>

    Sta je cilj? Street legal ili drag?
    Ulicna vrezija sa sve unutra ide 12 eventualno visoka 11-la na 402m
    Drag paket za slikovima i olaksan bez interijera kao najbolje ide 10,5@402m

    Cena zavisi da li se radi drag ili street verzija.

    Dragster sa slikovima slajfuje do 160 i u stanju je da se izbaci od 160-230 za 3,2sec.

    I jedan i drugi idu 100-200 za ispod 7 sek.

    100-150 primera radi 2,9-3,2 ( da je zadnja vuca ovo bi vilo vreme 0-100)

    Sad, pricamo i o menjachu, dakle sa novoh 9-3SS 2003+ sa diesela 6-o stepeni menjach, wire upravljan i sa difom od 9-5 AERO.

    Opcije 2000ccm ili 2300ccm ili 2500ccm.

    U pitanju su karakteri motora u raznim verzijama, celokupna prerada kako oko motora tako i oko transmisije ima ulaznu cenu od 12.000?

    Baza, dakle koji je model, da li 900 ili 9-3 nema veze dok god je neka verzija TuRbo motora originalno.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Alex-bgd
      CBC Senator
      • 27.03.2005
      • 270
      • Beograd

      #3
      Recimo za drag,da li je bitna kubikaza motora u osnovi ili ni to nema veze sa krajnjom pricom? I sta znaci ono "ulazna" cena...Da li to znaci da se dotera auto kod tebe,dodje za recimo mesec dana ili koliko ti vec treba sa 12000 eura i uzme se ili to znaci da moze biti i iznenajdenja sa cenom ili cena moze biti i manja...
      Mislim da znam koliko ne znam

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Ulazna cena znaci da je cena OD pa na dalje.
        Nema iznenadjenja , kad se zna sta se odabralo, dakle koji koncept.
        Zuti je otpilike isto sto i moj motor zamo sa razlikom da je isao na Verdi klipnjache i JR klipove.
        Ja licno radim sa Wössner klipovima kad su u pitanju laksi klipovi.
        Dakle, zuti o kojem govoris, se sa moje strane izmena odnosi na cistu mehaniku, nebitno koji je turbo motor u pitanju jer su svi TuRbo motori na 900 i 9-3 2000ccm te ih chekaju iste izmene unutar motora.

        Dakle sa motorom od 2000ccm imenama na glavi izduvom, response sistemom itd itd. sta sve nosi sa sobom , zatim prepakivanje menjacha i svega neophodnog za uskladjenje u karoseriji ova solucija kosta 14.500?
        Ovde se vise neostaje na Trionicu vec na zasebnom aftermarket injection sistemu.

        12.000? je isto sem sto ostaje na Trionicu i na max 600KS - 600Nm @ 7000rpm. Dakle Soft ogranicenje sa Trionicom za ici dalje u obrtaje i zadrzati kontorlu u borbi protiv samodetonacija.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Alex-bgd
          CBC Senator
          • 27.03.2005
          • 270
          • Beograd

          #5
          Ok, nacelno gledano nije mnogo para za ono sto se dobije,mada sam mislio da moze da se prodje i sa manje love...Koliko vremena ti treba od dana kad ti se dotera auto da ga kompletno uradis,iztestiras i zavrsis?
          Mislim da znam koliko ne znam

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Oko mesec dana.
            Pitao si za nesto sto je extreme, isti taj zuti je preradjen za 40"+ ?
            Do 360KS 550Nm su skroz drugi preduslovi , dakle chak i bregaste ostaju originalne, nema sta da se radi na motoru.
            Sve je u periferiji i Softu.
            Preko toga se krece na GTxxR seriju i sve bude drugacije

            Menjach nemoze preko 550Nm te vuche izmene. Moze , naime ako imas menjacha da rastu na drvecu kao kod mene pa jedes 2-3 za sezonu
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Alex-bgd
              CBC Senator
              • 27.03.2005
              • 270
              • Beograd

              #7
              Hvala za informacije,Pozdrav
              Mislim da znam koliko ne znam

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Kako bi se takav auto koristio iskljucivo za drag, koje vreme treba ocekivati na 402?

                360kS 550Nm FWD
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  13,1-13,3 ca:180km/h @402m
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  Working...
                  X