BOOST,koji saab treba da se kupi i koliko bi kostalo da ti se dotera da ga ti napravis po svom?I kakve performanse se mogu ocekivati od 100 pa nadalje, i sta najbolje taj auto sa prednjom vucom moze da da na 402 m ...
Koji SAAB za 402m
Collapse
X
-
900 94-98 ili 9-3 99>
Sta je cilj? Street legal ili drag?
Ulicna vrezija sa sve unutra ide 12 eventualno visoka 11-la na 402m
Drag paket za slikovima i olaksan bez interijera kao najbolje ide 10,5@402m
Cena zavisi da li se radi drag ili street verzija.
Dragster sa slikovima slajfuje do 160 i u stanju je da se izbaci od 160-230 za 3,2sec.
I jedan i drugi idu 100-200 za ispod 7 sek.
100-150 primera radi 2,9-3,2 ( da je zadnja vuca ovo bi vilo vreme 0-100)
Sad, pricamo i o menjachu, dakle sa novoh 9-3SS 2003+ sa diesela 6-o stepeni menjach, wire upravljan i sa difom od 9-5 AERO.
Opcije 2000ccm ili 2300ccm ili 2500ccm.
U pitanju su karakteri motora u raznim verzijama, celokupna prerada kako oko motora tako i oko transmisije ima ulaznu cenu od 12.000?
Baza, dakle koji je model, da li 900 ili 9-3 nema veze dok god je neka verzija TuRbo motora originalno.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
-
-
Recimo za drag,da li je bitna kubikaza motora u osnovi ili ni to nema veze sa krajnjom pricom? I sta znaci ono "ulazna" cena...Da li to znaci da se dotera auto kod tebe,dodje za recimo mesec dana ili koliko ti vec treba sa 12000 eura i uzme se ili to znaci da moze biti i iznenajdenja sa cenom ili cena moze biti i manja...Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
Ulazna cena znaci da je cena OD pa na dalje.
Nema iznenadjenja , kad se zna sta se odabralo, dakle koji koncept.
Zuti je otpilike isto sto i moj motor zamo sa razlikom da je isao na Verdi klipnjache i JR klipove.
Ja licno radim sa Wössner klipovima kad su u pitanju laksi klipovi.
Dakle, zuti o kojem govoris, se sa moje strane izmena odnosi na cistu mehaniku, nebitno koji je turbo motor u pitanju jer su svi TuRbo motori na 900 i 9-3 2000ccm te ih chekaju iste izmene unutar motora.
Dakle sa motorom od 2000ccm imenama na glavi izduvom, response sistemom itd itd. sta sve nosi sa sobom , zatim prepakivanje menjacha i svega neophodnog za uskladjenje u karoseriji ova solucija kosta 14.500?
Ovde se vise neostaje na Trionicu vec na zasebnom aftermarket injection sistemu.
12.000? je isto sem sto ostaje na Trionicu i na max 600KS - 600Nm @ 7000rpm. Dakle Soft ogranicenje sa Trionicom za ici dalje u obrtaje i zadrzati kontorlu u borbi protiv samodetonacija.Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Ok, nacelno gledano nije mnogo para za ono sto se dobije,mada sam mislio da moze da se prodje i sa manje love...Koliko vremena ti treba od dana kad ti se dotera auto da ga kompletno uradis,iztestiras i zavrsis?Mislim da znam koliko ne znam
Comment
-
-
Oko mesec dana.
Pitao si za nesto sto je extreme, isti taj zuti je preradjen za 40"+ ?
Do 360KS 550Nm su skroz drugi preduslovi , dakle chak i bregaste ostaju originalne, nema sta da se radi na motoru.
Sve je u periferiji i Softu.
Preko toga se krece na GTxxR seriju i sve bude drugacije
Menjach nemoze preko 550Nm te vuche izmene. Moze , naime ako imas menjacha da rastu na drvecu kao kod menepa jedes 2-3 za sezonu
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Kako bi se takav auto koristio iskljucivo za drag, koje vreme treba ocekivati na 402?
360kS 550Nm FWD
Comment
-
Comment