Semering zadnji na radilici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #16
    Pogledaj da li postoji mogucnost za ovu varijantu sto ti je brick napomenuo da se semering malo pomeri u odnosu na stari trag,tj. ako ima "dubine" za to.
    Inace da to da semering napravi kanalcic na radilici sam video mnogo puta.Doduse,nije ni cudo,kada ih napravi "Djoka,Milanov sin,tu iza coska" pa ih proda na Bubnju za 100 din kom. pa ih kupi vas provereni trgovac i proda za 300 din.

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #17
      Originally posted by saab power
      kako to semening moze da se ureze u radilicu to jos nisam cuo
      Utoliko bolje ZA TEBE - manje znaš-manje patiš...
      a ja sam to video SVOJIM OČIMA ko zna koliko puta...postovaću sliku prve radilice koju ugledam takvu...znaš,primetio sam da majstori koji obradjuju radilice,a drže do zanata taj kanalić,usek...kako-god,"egaliziraju".
      Da li si video da plastika u kontaktu sa metalom...gde postoje vibracije,"pojede" metal...?

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #18
        [quote=Dr Boca]
        Originally posted by "saab power":3gdnre3e
        kako to semening moze da se ureze u radilicu to jos nisam cuo
        [/quote:3gdnre3e]

        Utoliko bolje ZA TEBE - manje znaš-manje patiš...


        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Nekad davno na brdovitom balkanu se kad ništa drugo nije moglo ni pomoglo, skraćivala opeuga u semeringu. Skrati se za navoj dva i onda bolje naleže na taj žljeb ako je velik.
          Preporuka je ne raditi ako neznati....
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • nikolapanic
            CBC Senator XXL
            • 16.10.2005
            • 657
            • Petrovac

            #20
            Da li biste se iznenadili kad bih vam rekao da je sve sto ste naveli,vec uradjeno i opet curka.Nije to mnogo.Dok auto radi u mestu na malom broju obrtaja,nema curenja.Ono se javi tek kada se auto vozi.Semering je stavljan strogo taj silikonski 90-110-13(originalni renaultov) i opet mucak.
            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Onda ovako, ili je podpritisak u karteru koji se stvara previsok ali opet se ne bih to dogadjalo, al cuj sad ovo.
              Isto sam 2X menjao semering na jednom Puntu dok 3-ci put nisam ustanovio sta je. Naprslo je kuciste (dekl) u koji leze semering i tu curi pod pritiskom.
              Skoro ne vidljivo golim okom. Pukotina debljine vlasi, znaci bas tanka. Tek kada sam skroz oprao poklopac mogao sam da vidim pukotinu i kad savijam poklopac. Tako da ako budes opet skidao, dobro pregledaj leziste u koje leze semering, ako je na tvom motoru takav princip.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • nikolapanic
                CBC Senator XXL
                • 16.10.2005
                • 657
                • Petrovac

                #22
                Leziste u koje ulazi semering je ok.Donji deo lezista je odvojiv(zaboravih kako se zove a ima neko ime).Kod mene ulje izlazi sa unutrasnje strane semeringa.Drugar koji mi je inace serviser auta vec par godina,kada je skinuo menjac i semering rekao mi je sledece(ne sumnjam u njegovo znanje ni najmanje jer sve sto radi,radi i preda mnom,i usput mi i kaze po neku stvar)rvi put kada su mi menjali semering zbog potrosnje ulja(to sam pisao u temi o potrosnji ulja)a nije pustao nigde,kako vi to strucno kazete,ukopali su mi srafcigerom malo radilicu,jer su nestrucno skinuli(inace je to radjeno u reanultovom servisu).Tu flekicu sam i ja video svojim ocima kada je drugar skinuo sve.E sad izgleda da jeta flekica bas na mestu gde naleze semering i ni dalje mi nije jasno da na tako malom mestu moze da izadje ulje,ali je tako.Pokusao je cak i da "ispolira" radilicu i smanji ris koliko moze i sve ono sto ste mi predlagali ali nista.

                E da,kada sam se pobunio u servisu sto su mi zeznuli radilicu,rekli su mi da je jedino resenje da se skine,odnese na obradu i da se stavi drugi semering prema obradjenoj radilici,pogadjate, o mom trosku.Zato pitam ako ima neko jos resenje ili mnogo kvalitetniji semering pa da probam jos sa tim.
                Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #23
                  Neko ti je vec predlozio da semering ne nabijes do kraja nego da ga ostavis da malo viri napolje ako moze. Tako nece nalegati na ostecen deo radilice.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • nikolapanic
                    CBC Senator XXL
                    • 16.10.2005
                    • 657
                    • Petrovac

                    #24
                    Problem je sto ne mogu da nadjem odgovarajuci semering ciji bi sredisnji deo bio pomeren upolje ili ka unutra zato sto je ris bas na nezgodnom mestu,pa drugar ne bi da rizikuje da ovaj pomera da slucajno vremenom ne ispadne.
                    Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                    Comment

                    • dfast
                      CBC Senator XXL
                      • 26.05.2005
                      • 1302
                      • Hoofddorp NL /Bgd

                      #25
                      Pa to je vec druga prica (koju si pride mogao da kazes na pocetku), znaci ostecena radilica srafcigerom, i to verovatno duz ose radilice i prilikom okretanja ostecuje semering kakav god da je. Posla ima kako god okrenes, da li samo skidao menjac i pokusavao bilo kakvu rucnu obradu dok je radilica na bloku ili komplet izvaditi radilicu je prakticno samo malo vise posla jer svakom slucaju motor ne otvaras odozgo. Ipak je na kraju onako kako su ti rekli u sevisu, obrada ne gine, a ukoliko je potrebno mozes je obraditi celu.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Tu flekicu sam i ja video svojim ocima
                        cim si video golim okom, to je ogrooomna rupeteina sto se tice molekula ulja koji su siiiitni i lako prolaze.

                        mehanicki ostecena dodirna povrsina, sama radilica i lek je u njenoj popravci- bilo obrada bilo zamena.

                        nijedan semering nece zatvoriti takvu rupu trajno, i uvek ce se ostetiti kada ga riba taj ris sa 3.4 ili 5000 puta u jednoj minuti.

                        kao smirgla.

                        srafciger, semering, primena sile...ne ide nikako u istom postupku/recenici.

                        za postavljanje semeringa postoji poseban alat, isto i za skidanje.
                        ko veoma dobro ima osecaj moze semering da skida/namesta prirucnim sredstvima ali i rizik raste.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • nikolapanic
                          CBC Senator XXL
                          • 16.10.2005
                          • 657
                          • Petrovac

                          #27
                          Pa ovaj majstor zna kako se to radi ali sta da radim kada oni koji su serviseri za bas Renault,zeznuli stvar.Sta je tu je.Probacu i sa tim extra kvalitetnim semeringom i mozda malom promenom mesta ako bude moglo,samo neka mi neko kaze gde da nadjem taj semering od Vitona?
                          Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            sta da radim kada oni koji su serviseri za bas Renault,zeznuli stvar
                            ne znam, Dora u jednoj nasoj malo obimnijoj diskusiji rece da za takve stvari ima nekakva inspekcija, njih pozoves i oni to srede (valjda po nekom automatizmu, zakonu kako sam ga razumeo po sluzbenoj duznosti). ako procita za tvoj problem mozda uskoci sa konkertnijim informacijama.

                            ja jedino znam da ako si 100% siguran, video, da je Reno servis pokvario pre toga ispravnu radilicu da im sednes za vrat i zahtevas pismeno (ako treba) da ti poprave kvar koji su oni napravili.

                            kako i zasto su kvari napravili (slucajno npr) tebe kao musteriju ne zanima, ti si poverio auto i platio ispravnim parama a ne fals papiricima i trazis ispravnu uslugu a ne neku fals. da ne kazem fus.
                            po mom misljenju, stvari su prilicno jasne ko je kriv za nastanak problema. (ako je tako kako si naveo, da nije mozda vec i ranije postojao taj ris jer je auto vec trosio vise ulja nego sto je prosecno uobicajeno).

                            mislim da ti nikakav semering nece trajno resiti problem, ni taj od Vitona jer su svi predvidjeni da se ugradjuju samo na ispravnu radilicu (dodirne povrsine) i kako uzrok (ostecenje) nije sanirano ne verujem ni da ce posledice biti resene.
                            kao bolestan covek, ne leci se bolest kao takva vec daju pilule za umanjenje posledica (bolova, temperature, sta vec).

                            gde kupiti kvaltietan semering za Reno ne znam, za moj auto ja narucujem iz inostranstva skoro pa sve delove (recimo vec sam pominjao madjarski Unix kao izvor snabdevanja sa kojim imam dobra iskustva po pitanju kvaliteta robe).
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            Working...
                            X