IZDUV!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yugo_IHI_Turbo
    CBC Veteran
    • 04.05.2005
    • 185
    • Batajnica,Serbia

    IZDUV!!!

    Posto u ponedeljak/utorak idem da radim izduv treba mi pomoc oko konfiguracije.
    Ono sto znam, samo zadnji protocni lonac(kojeg vec imam),deo odma posle turba treba da bude siri u odnosu na ostatak pipe_work-a radi boljeg hladenja gasova(valjda),ugradjujem flex deo.
    E sad:
    Koji promer da bude taj prosireni deo posle turba i kolko dugacak da bude?
    Na kojoj daljini posle turba da postavim sleeve za lambdu(nema je fabricki ali je ubacujem radi pracenja air/fuel)?
    Koji promer posle prosirenja, 50mm,60mm?
    Znaci kao sto mozda vec znate u pitanju je motor Fiat Uno 1301ccm turbo i.e 105bhp 150Nm.
    "Deo" (kod mene je dvodelni) downpipe vec imam tako da se kompletan VEROVATNO nece raditi.
    Ako budem radio da li njegova sirina da bude kao kod onog prosirenog dela?
    Na sta jos da obratim paznju?
    Ima li jos nesto sto sa prevideo ili neki savet?
    Hvala
    "If in doubt, flat out"
    Collin McRae
  • cedo
    CBC Član
    • 13.01.2006
    • 98
    • Crna Gora B A R

    #2
    Prvo pozdrav.Zasto ne pogledas kako je to uradjeno na Fiat unu?
    Gas ne pustaj ni za zivu glavu
    MOG'O BI DA POGINES !

    Comment

    • Yugo_IHI_Turbo
      CBC Veteran
      • 04.05.2005
      • 185
      • Batajnica,Serbia

      #3
      Ne zelim originalni izduv, POTVRDJENO, izvinjavam se na recniku ali...NE VALJA NI ZA KU*AC!

      Dajte ljudi ,ne moguce da niko nista ne zna?
      Znam da je bilo pitanja mnogo ali uglavnom opsta,ja pitam konkretno.
      Frka mi je posto ja izduv MORAM da odradim a necu da za****m nesto.
      Takodje da pitam da li izduvni kanal od wastegate-a da pustim da ide u atmosferu ili da spajam u glavnu cevku downpipe-a?
      "If in doubt, flat out"
      Collin McRae

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa zna...ali ne dajes nam mnogo opcija. Niko ne bi da te savetuje ovako na pamet. Ne znamo kako dise tvoj motor. Da bi dobio konkretniji odgovor od onog koji ti vec sam imas moralo bi se podosta znati o tom motoru. Ovo sa west gate-om u atmosferu. Ne vidim zasto bi komplikovao i mucio se da ga visak vratis u izduv.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          za wastegate mozes kako hoces tvoj izbor ako ga stavis van downpipe bice glasniji
          ja sam sebi uradio sam auspuh od cevi 3inc (76 mm)
          i stavio prigusivac i nisam cev sprovodio ispod celog auta nego je sproveo ispred zadnjeg tocka tako sam izbegao nepotrebne krivine prava cev i krivina od 90 stepeni ali napravljena od dve cevi koje su bile po 45 speteni tako da sam izbegao ostrih 90 stepeni
          i radi odlicno
          samo gledaj da imas sto manje krivina i bices ok
          a za debljinu nebi znao
          verujem da koristis mali turbo
          neznam dali bi bila dobra cev preko 60 mm
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            I50mm ti je puno za taj motor, tako da ako vec pravis nesto, neka to bude NAJVISE 50mm, razmotri cak i manje od toga. Recimo 45.

            Lambda obicno ide na delu gde se sve 4 cevi skupljaju u jednu (ako je 4-1 grana), odnosno sto je moguce blize tom delu izduva.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Yugo_IHI_Turbo
              CBC Veteran
              • 04.05.2005
              • 185
              • Batajnica,Serbia

              #7
              I50mm ti je puno za taj motor, tako da ako vec pravis nesto, neka to bude NAJVISE 50mm, razmotri cak i manje od toga. Recimo 45.
              Hmmm, na yugov 1.1motor uglavnom ugradjuju fi50mm.
              Ja sam se vodio tim da je ovo 1.3+turbo pa nekako sracunao 60mm.
              Oko toga se mnogo i ne dvoumim nekim forumulama sam dosao da bi bilo najbolje da promer bude 53mm , zaokruzeno na 55.
              Ali ako se dobro secam BOOST je negde pomenuo da bi odma iza turba trebalo da ima jedna dosta siroka sekcija(sira od ostatka) da bi se gasovi u toj nazovi "komori" sto bolje ohladili.To me buni, dal da radim to uopste i na koliko promer bi smeo uopste da idem.

              Lambda obicno ide na delu gde se sve 4 cevi skupljaju u jednu (ako je 4-1 grana), odnosno sto je moguce blize tom delu izduva.
              Uf,uf,uf... to je kod mene gotovo nemoguce.
              Imam gusanu izduvnu granu i mislim da se tu nemoze ili barem jako tesko kanal za lambdu.
              Inace u pitanju je wide-band lambda.
              Mislim da je najblize gde mogu je posle turba negde na downpipe-u.
              To ce biti problem.

              Dobro onda wastegate kanal ispustam u atmosferu.
              Promer cevi cu da uradim 50-55mm ,videcu sta bude moglo da stane.

              Zanima me postoji li i mogucnost da se pravi neki adapter na spoju izduvne grane i turbo flange-a?
              Posto ako predjem na drugi turbo bojim se da nece odgovarati mojoj izduvnoj grani.Kod mene je sada jedan kruzni ulaz na flange-u a vidim da puno turbina koristi T3 flange.
              "If in doubt, flat out"
              Collin McRae

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Dobro onda wastegate kanal ispustam u atmosferu.
                I onda ce pritisak sam da bezi u obrtajima.. WG membrana mora da bude odmerena , tj. njena opriga.. ovde puno naotpilike

                Sorry, nedostatak vremena.. nezuri..
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Yugo_IHI_Turbo
                  CBC Veteran
                  • 04.05.2005
                  • 185
                  • Batajnica,Serbia

                  #9
                  Vidim da si u poslu u zadnje vreme stoga nema frke.
                  Malo sam se konsultovao sa majstorom, necu ipak ici jos da radim izduv, kad se sklopi izduv vozimo ga onda u Banovce da se radi sa ovih 10cm downpipe-a.Da vidite kako opak zvuk ima !

                  Pazi, kanal na koji ja mislim nije ono crevo od akutatora do WG-a nego cev kroz koju WG ispusta gasove.
                  Ja sam imao ideju kojom bi i pojednostavio izradu da jednostavno ostavim tih sadasnjih 10etak cm cevi koje ima od WG.Znaci da ne spajam u downpipe nego da ide u atmosferu.


                  P.S. Aj kad uvatis vremena... moze i preko MSN-a nije problem cesto sam na netu.Naravno ako jos neko nesto ima da doda slobodno, sve ideje su dobrodosle.
                  "If in doubt, flat out"
                  Collin McRae

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Ja upravo pricam o tome da ako imas nula protivpritisak iza WG da ces dobiti nekontrolisano povecanje pritiska na turbini sa visokim protokom (pung gas na vecim RPM) sto moze da proizvede seriju samodetonacija i ucini da svaki zvuk iz tvoga motora prestane jednom zauvek !!!

                    Spoji taj WG kanal nazad gde mu je mesto, jer protivpritisak u cevi iza turba pomaze oprugi WG membrane da drzi klapnu WG pod kontrolom!

                    Moram malo da prostudiram u kojih 10cm si se zamrsio, nemogu da pohvatam.. imam posla te me koncentracija malo popusta za ove zezove.. sachekaj, dobices odgovor ovde.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Yugo_IHI_Turbo
                      CBC Veteran
                      • 04.05.2005
                      • 185
                      • Batajnica,Serbia

                      #11
                      OK, znaci spajam i tu cevku.

                      Moram malo da prostudiram u kojih 10cm si se zamrsio, nemogu da pohvatam..
                      He he, ajde probacu malo da pojasnim.
                      Ovako, kod mene je DVODELNI downpipe.Downpipe se sastoji iz kanala koji odvodi gasove sa radnog kola i sa WG-a.
                      Prvi deo downpipe-a je od gusa i duzine je oko 10-15cm.To je krivina pod uglom od recimo 80 stepeni(OTPRILIKE-loopam).
                      Drugi deo je dosta duzi i on jeod obicnog metala, na njemu se WG kanal spaja u glavni.
                      Problem je sto ja imam SAMO PRVI DEO.
                      Sve nadalje treba praviti.
                      "If in doubt, flat out"
                      Collin McRae

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Slika vredi hiljadu reci.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • Yugo_IHI_Turbo
                          CBC Veteran
                          • 04.05.2005
                          • 185
                          • Batajnica,Serbia

                          #13
                          Evo, ovo su najbolje koje sam nasao.
                          Tu vidite prvi, i jedini deo izduva koji ja imam, downpipe-a.

                          "If in doubt, flat out"
                          Collin McRae

                          Comment

                          • Yugo_IHI_Turbo
                            CBC Veteran
                            • 04.05.2005
                            • 185
                            • Batajnica,Serbia

                            #14
                            Iiiii???
                            Sta mislis/te?
                            "If in doubt, flat out"
                            Collin McRae

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #15
                              To je deo koji treba da bude veceg precnika. Pravi ga celog.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              Working...
                              X