Posto u ponedeljak/utorak idem da radim izduv treba mi pomoc oko konfiguracije.
Ono sto znam, samo zadnji protocni lonac(kojeg vec imam),deo odma posle turba treba da bude siri u odnosu na ostatak pipe_work-a radi boljeg hladenja gasova(valjda),ugradjujem flex deo.
E sad:
Koji promer da bude taj prosireni deo posle turba i kolko dugacak da bude?
Na kojoj daljini posle turba da postavim sleeve za lambdu(nema je fabricki ali je ubacujem radi pracenja air/fuel)?
Koji promer posle prosirenja, 50mm,60mm?
Znaci kao sto mozda vec znate u pitanju je motor Fiat Uno 1301ccm turbo i.e 105bhp 150Nm.
"Deo" (kod mene je dvodelni) downpipe vec imam tako da se kompletan VEROVATNO nece raditi.
Ako budem radio da li njegova sirina da bude kao kod onog prosirenog dela?
Na sta jos da obratim paznju?
Ima li jos nesto sto sa prevideo ili neki savet?
Hvala
Ono sto znam, samo zadnji protocni lonac(kojeg vec imam),deo odma posle turba treba da bude siri u odnosu na ostatak pipe_work-a radi boljeg hladenja gasova(valjda),ugradjujem flex deo.
E sad:
Koji promer da bude taj prosireni deo posle turba i kolko dugacak da bude?
Na kojoj daljini posle turba da postavim sleeve za lambdu(nema je fabricki ali je ubacujem radi pracenja air/fuel)?
Koji promer posle prosirenja, 50mm,60mm?
Znaci kao sto mozda vec znate u pitanju je motor Fiat Uno 1301ccm turbo i.e 105bhp 150Nm.
"Deo" (kod mene je dvodelni) downpipe vec imam tako da se kompletan VEROVATNO nece raditi.
Ako budem radio da li njegova sirina da bude kao kod onog prosirenog dela?
Na sta jos da obratim paznju?
Ima li jos nesto sto sa prevideo ili neki savet?
Hvala
Comment