Mene zanima da li bi kojim slucajem dobio nesto konja i zvuka dodavanjem sportskog auspuha na Yuga 55(bez ikakvog tunninga motora - znaci samo auspuh) ?
Unapred hvala na odgovorima...
@Jole9
Zavisi sta smatras pod sportskim auspuhom?
Kad bi makao srednji lonac,pa onda i zadnji ,ja mislim da bi dobio nesto malo vise snage,jer lakse izbacuje gasove.
Ali zvuk bi dobio sigurno!
Gas ne pustaj ni za zivu glavu
MOG'O BI DA POGINES !
Hvala na odgovorima - odlucio sam se da stavim prvenstveno zbog meraka(zvuka) tj. da bar malo imam utisak da vozim sportaka s obzirom na to koliko mi ekonomski uslovi to NE dozvoljavaju,a i 3-4 KS nije nikako za baciti - barem ne za Yuga...
@Uros Piperski
Ja se nebih slozio sa tobom u toj konstataciji.
Kod juga koji imaju obicnu izduvnu granu,i platinsko paljenje imaju, recimo da je motor 1.1,55 ks.
jugov motor od 1.1 koji ima duplu izduvnu i elektronsko paljenje ima isto 55 konja.Kako to ako ima po tvome bar 5 konja vise sa drugim paljenjem,i izduvnom granom.
@Jole9
Radio sam ja kod mene na jugu 4 izduvne grane od izlaska iz glave do kraja,bez ijednog lonca.Zvuk je bio kao na ona amricka jaka auta,kao da nije jugo.
Gas ne pustaj ni za zivu glavu
MOG'O BI DA POGINES !
Kako to mislis priblizno 55 konja.Obojica su 40 kw,a to je 54.4 ks.
Razlika izmedju keceve i jugove izduvne je sto keceva ima nesto duze dvije cijevi nego kod juga.
Gas ne pustaj ni za zivu glavu
MOG'O BI DA POGINES !
uz original (italijanski) izduvnu granu 4-2-1 sistem taj motor od 1116 kubika moze da isporuci do 64KS.
davno provereno i izmereno.
samo gde naci izduvni sistem, taj prednji do ulaska u cev ne znam.
poslusajte Urosa
ono sto Zastava ugradi u fabrici je tiha jeza od izduva, em je loseg kvaliteta izrade em je naopako projektovano/podeseno za taj motor.
skoro sve drugo je bolje od resenja iz Kragujevca.
Comment