optimisticki,ambiciozno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NemaN
    CBC Senator XXL
    • 29.11.2004
    • 1560
    • munze

    #16
    ima onaj zadnji lonac sto sam ja imao na yugu i sto je coswort posle toga kupio...pitaj cosworta gde ga je kupio

    stavi to od keca izbaci srednji lonac i stavi taj zadnji protocni i to bi trebalo da bude to....imaces super zvuk i malo vise snage...
    I'm not caucasian, I'm championship white

    Comment

    • Rubi
      CBC Senator XXL
      • 06.05.2005
      • 519
      • Beograd

      #17
      Potrazi na otpadu izduvnu od keca "specijala", pa je montiraj na postojeci auspuh. Dobices malo obrtnog momenta. Za dodatnu galamu, ima puno stvari na trzistu, najbolje da nadjes majstora koji sam pravi lonce, umesto da kupujes firmiranu robu. Nek ti napravi ravnu cev od izduvne do kraja kola, i zadnji lonac centalno postavljen - ovo em lepo izgleda, em skracuje duzinu cevi (kod Juga kao da se neko igrao spajalicom, pa je neko drugi pomislio da je to model po kome se pravi auspuh). Ostani na fabrickoj sirini cevi.
      (\__/)
      (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
      (")_(") your signature to help him gain world domination.

      http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

      Comment

      • cedo
        CBC Član
        • 13.01.2006
        • 98
        • Crna Gora B A R

        #18
        @jole9
        Jole ja bih to malo drugacije ucinio.
        Ja bih isao sa 4 izlaza do ispod auta.Dolje spojio 1 i 4,a 2 i 3 izduv,pa isao sve do pozadi sa dvije cijevi,pa onda na kraj te dvije spojio u jedan lonac.
        Cijevi nesmiju bit velikog precnika.
        Gas ne pustaj ni za zivu glavu
        MOG'O BI DA POGINES !

        Comment


        • #19
          Originally posted by 206
          Zar nije mislio covek na zadnji lonac ili ja ne citam kako treba?
          Nisam miislio samo na zadnji lonac - mislio sam da menjam i sve ako treba jer kao sto sam naveo da radim to zbog meraka(zvuka),malo snage nije na odmet(barem ne za Yuga) ,a ne znam sta bio dobio(i zato pitam ovde),da znam sta da ocekujem s obzirom na izmene...

          Comment


          • #20
            Originally posted by brick
            uz original (italijanski) izduvnu granu 4-2-1 sistem taj motor od 1116 kubika moze da isporuci do 64KS.
            E nek isporuci 4-5 KS vise - ja cu biti prezadovoljan...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #21
              pomenuto povecanje snage motora podrazumeva i doradu u**** odnosno zamenu karburatora. IPMov karburator nije odgovarajuci za taj motor, opet original Weber daje bolje rezultate.

              (zasto Zastava insistira na IPMu iako ne odgovara motoru nemam pojma).

              potrazi ovde na forumu, bilo je vec o tome reci a SAM je davno sve to ispitoa, uradio dijagrame na motornoj kocnici, odradio vise varijanti kombinacije karb-izduv.

              i Zastava je svojevremeno imala model Mediteran koji je iz fabrike izlazio sa 64konja iz 1116 kubika.

              za Weber karburator treba i originalna usisna grana za njega.(nisam siguran, proveriti)
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #22
                www.danilo1.50megs.com/SAM

                Tu imas skenirane te strane iz SAM-a i tacno koliko sta "daje" snage.

                A koliko se ja razumem u botaniku, pod "auspuff" se ne podrazumeva samo zadnji lonac? Ili ipak da?

                Te duze cevi od keca mozes uzeti na Bubanj Potoku, oko 600 dinara je cena. fabricki je ugradjivana i na SOHC Fiat Tipo, recimo.
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                Working...
                X