Cesto, na auto pijaci gledam kako pojedini "strucnjaci" procenjuju stanje motora na polovnim automobilima koji po pravilu odlicno izgledaju, imaju par godina starosti a koliko stotina hiljada predjenih km, djavo ce ga znati.
Cesto se skidaju cepovi za nalivanje ulja, pa se donose neki zakljucci, ako se motor ugasi ili ne onda je stanje ovako, ako na cepu ima taloga te i te boje onda je ovo, ako malko dimi, onda ..., ako duvka znaci..., zatim stavljaju ruku na izduvnu cev i donose neke zakljucke i sl.
Zanima me, ako se izuzme merenje stepena kompresije i dijagnostika u radionici, na koji nacin se moze na licu mesta na brzinu steci uvid u stanje benzinskih ili dizel motora, odnosno koliko je presao?
Cesto se skidaju cepovi za nalivanje ulja, pa se donose neki zakljucci, ako se motor ugasi ili ne onda je stanje ovako, ako na cepu ima taloga te i te boje onda je ovo, ako malko dimi, onda ..., ako duvka znaci..., zatim stavljaju ruku na izduvnu cev i donose neke zakljucke i sl.
Zanima me, ako se izuzme merenje stepena kompresije i dijagnostika u radionici, na koji nacin se moze na licu mesta na brzinu steci uvid u stanje benzinskih ili dizel motora, odnosno koliko je presao?
Comment