Screw supercharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #16
    Originally posted by alix
    Prakticno ce u ovom drugom slucaju (montaza karburatora pre kompresora) mesavina goriva i vazduha da prolazi kroz valjkove (ili sta vec). Zar na ovaj nacin ne dolazi do kavitacije (razaranja lopatica)?
    Da, zato su cesto i reparirali stare kompresore, ali sada stavljaju teflon na vijke i produzavaju vek trajanja.
    Boost or bust...

    Comment

    • @lix
      CBC Senator XXL
      • 17.12.2004
      • 875
      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

      #17
      Kave se turbine upotrebljavaju (i da li se uopste upotrebljavaju) kod motocikala. Zanimaju me oni modeli motocikala koji maksimalnu snagu daju do 6000o/min. Momenat po mogucstvu mnogo pre. Kakva je mogucnost nabavke tih turbina, novo/remontovano
      Što više za što manje

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Ili kod Jet Ski-ja?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #19
          Alix je cvrsto resio da napravi prvi turbo-Spachek u istoriji...
          That would be something...
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #20
            Koliko ja znam, zbog malog prostora uglavnom centrifugalni.
            Imam na kucnom kompjuteru sajt neke firme koja ugradjuje kompresore na motorcikle. Uvece cu da postujem.

            Na camce i jahte se prakticno stavljaju samo Twin Screw kompresori.
            Boost or bust...

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #21
              @Duke, ne bi bio prvi,
              na adrsi http://www.sillycvs.co.uk/13PhotoGallery.htm
              mogu da se vide slike jednog takvog projekta. Ne postoji generalno neko pravilo kako se spaceci prepravljaju na turbine i ima jako puno improvizacije. Bas iz tog razloga mislim da bi ovaj poduhvat bio zanimljiv.

              Jos par podataka:
              za one koji ne znaju (zar ima takvih - da ih nisam ugusio ) motor je dvocilindricni vazduhom hladjeni bokser zapremine od 602ccm.

              Trenutna vrednost automobila je oko 800EUR-a. Nakon svih predvidjenih ulaganja: gume, amortizeri, limarija, farbanje predvidjena trzisna vrednost bi bila oko 1300-1500EUR. Zasto sam ovo napisao? Pa cisto zato da bi limitirao eventualne preloge koji bi bili u nesrazmeri sa ukupnom cenom automobila.
              Kapirate sta hocu da kazem
              Što više za što manje

              Comment

              • Duke
                CBC Senator XXL
                • 16.01.2006
                • 753
                • Urbs Naissus

                #22
                [quote="alix. Ne postoji generalno neko pravilo kako se spaceci prepravljaju na turbine i ima jako puno improvizacije. Bas iz tog razloga mislim da bi ovaj poduhvat bio zanimljiv.
                [/quote]

                Neverovatno! Ovakav entuzijazam je za svaku pohvalu. Jel' imas podatke o tome koju snagu uspevaju da izvuku sa ovim dodacima. Mislim, jel' vredi truda...
                Hm, mozda je ovo bilo glupo pitanje, jer na, koliko rece, 33 KS, i 15 KS ima da se oseti, i te kako...
                "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                Comment

                • @lix
                  CBC Senator XXL
                  • 17.12.2004
                  • 875
                  • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                  #23
                  Naravno da se isplati. Evo podataka sa sajta.



                  The two engines look similar, but Alan's turbo is a later 650cc aluminium barrel job with compression lowered to under 7:1. The turbo car features one-off fabricated inlet and exhaust plumbing - all in stainless steel. Racers must run a standard cam, but the turbo has a one off grind with more duration but less overlap than stock ( which is next to nothing anyway)
                  The turbo gives boost from about 3,000 rpm but it doesn't really build until 3,750rpm when the waste gate limits boost to 13 psi ( almost 1 bar)

                  On the rolling road we already had the figures for the turbo car, since I mapped it on the Emerald rollers earlier that week. To be honest we were all a bit disappointed. the peak torque and peak power were almost at the same rpm and with peak grunt of 61bhp at 5,000rpm, it didn't have either the spread of power, or the low speed torque we were hoping for. It was only when we were able to compare this to the racer that we realised it did have low speed torque, but only by 2CV standards!


                  Znaci P=61KS sto na 5000o/min

                  Originally posted by Black Knight
                  POVEZIVANJE SNAGE I O. MOMENTA

                  KS = Nm * n / 7024

                  gde je n broj obrtaja motora izražen u 1/min.
                  M= P*7024/n=85,69Nm sto je naspram standardnih 40Nm OGROMNO povecanje. E sad ne tezim sportsim performanskama, jednostavno zelim da maksimalno povecam udobnost u regularnom saobracaju. Da se lakse savladavaju uzbrdice sa cetiri osobe sa stvarima u autu. Maksimalna brzina mi nije toliko vazna jer boze moj, ne idem na trke. I ovako stizem gde god sam naumio.


                  Ideja izgleda mozda zaludno ali pokusajte da na ovo gledate mojim ocima:

                  Mala kubikaza, i na papiru (saobracajnoj) mala snaga. Znaci, najjeftinija moguca registracija...
                  Što više za što manje

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #24
                    i ondak bude ... a ljudi gledaju....

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #25


                      http://www.cas4.com/Supercharger-Turbo/ ... ger-EM.htm
                      Land Speed Racing Turbocharged 300 Hp GSXR1100 Suzuki And Performance Bikes. Turbo bike info. Yamaha,kawasaki,honda info and pictures. Street fighter pictures and specs
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #26
                        Nenade a kako (hipoteticki) stvari stoje sa dizel motorima i Twin Screw kompresora?
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #27
                          Originally posted by Black Knight
                          Nenade a kako (hipoteticki) stvari stoje sa dizel motorima i Twin Screw kompresora?
                          Odlicno pitanje, dosada nisam video ili cuo da postoji kit u slobodnoj prodaji za automobilske dizele. Prilicno je rasprostranjeno u nautickoj industriji i 95% su Twin Screw SC
                          Ovako nekako




                          U principu moze ali treba da se malo razmisli.Dizel i ovako ima odlican momenat na niskim obrtajima.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            #28
                            pa ima, ali ova T15(dajem moj primer) nije za bog zna kakve obrtaje...zar ne?

                            Da konkretno vise mesta zauzimaju, mozda je to razlog, jer i ovako su dizel motori glomazni, a verujem i da je razlika u ceni nije nimalo mala.

                            Ali mislim da bi jedan dizel kao npr. nieki Opel GTC, Audi LeMans, Seat, BMW a i MB sa svojim kompresorima, moze da izbali neki prototip...i ovako su se sad svi naprzili da guraju dizel u sportski fah, nibi ni lose izgledao sa izbacenim Screw-erom kroz haubu...kao u Mad Maxu

                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • SaL
                              CBC Veteran
                              • 12.01.2006
                              • 121
                              • Srbija

                              #29
                              Cisto da pridodam nesto!(U edukativne svrhe)
                              Poredjenje ponasanja pritiska razlicitih kompresora sa porastom obrtaja.

                              http://www.timskelton.com/lightning/rac ... curves.htm
                              Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom

                              Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...

                              Comment

                              • jeronimo
                                CBC Senator XXL
                                • 27.10.2005
                                • 390
                                • beograd
                                • ваз 21214-20

                                #30
                                hm,pa ove super chargere pokrece kais a ne isduvni gasovi (bar kako ja vidim)koji li bi odgovarao motoru od 1700cc
                                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                                Comment

                                Working...
                                X