Ovo izgleda sjajno. Ipak, mislim da treba sacekati dana kada ce se uredjaj pojaviti u slobodnoj prodaji. Zivo me zanima koliko ce da kosta. U rezultate ne sumnjam. Sta vise - brilijantna ideja
Ovaj sistem treba da eliminise tradicionalno slabu tacku centrifugalnog kompresora a to je da kompresija raste proporcionalno sa brojem obrtaja i prakticno se ponasa kao turbokompresor (u stvari to i jeste kompresor ali bez turbinskog dela). Za razliku od Roots i TwinScrews koji isporucuju pun nadpritisak vec od negde 3/4 otvorenog leptira.
Sto se tice efikasnosti- centrifugalni vec danas imaju negde oko 70%,TwinScrew takodje oko 70-75% a Roots oko 60% (stari modeli su imali 50%).
A sta mislite da li vredi i da li je uopste moguce staviti neku vrstu superchargera na opel corsu 1.4 8v ? Posto vidim da se govori o poboljsanjima od 50-60% kompresor mi se cini najjednostavnijim resenjem kako po montiranju tako i po ceni.
Molim ?
Koliko znam Ameri su uglavnom praktikovali stavljanje superchargera na MX5, sav obrazovan svet , je znao da je taj 1.6 motor u osnovi 1.6GTR i bilo mu je samo potrebno pripasovati turbinu da bi se dobilo jos 30ak konjica.
Cak stavise Mazda je na ovaj zahvat, ako se uradi u odredjenom servisu u UK, priznavala fabricku garanciju na sve delove
Zanimljiva tema o kompresorima.Cene razlicitih kompresora se krecu od oko 1700 do 4000eur.I tu mislim pre svih na Danski rotrex i Svedski Lysholm koji se koristi na svedskom autu Königsäg.
Ali se mogu nabaviti polovnom stanju dosta jeftino na Ebay.de
i Ebay.com.Jedan momak ovde iz Svedskog kluba je kupio polovan Eathon kompresorM90 za 180dolara i trenutno se sprema za ugradnju u svoju 75 3.0 i planira sa njim na valjcima da dogura na oko 320k.
Uz taj kompresor idu i druge bregaste Colombo Barianni,veci ubrizgivaci benzina 700cc,VEMS umesto Motronic itd.
U svakom slucaju dosta dobra ideja,mozda treba planirati....
poz
Totti
Lysholm i Autorotor u SAD pocinju od 1300USD, novi. Tako da se isplati odande dovlaciti, bez obzira sto se prave u Svedskoj.
Mislim da taj momak iz Svedskog kluba pravi gresku sto uopste uzima bilo kakve bregaste. Obicno sa kompresorom najbolje rade fabricke bregaste ili ako se vec hoce onda se prave bregaste sa jos manjim overlapom, po mogucstvu 0 stepeni ili sa minimalnim otklonjenjem od 0 stepeni. Takvih bregastih u prodaji prakticno nema, ne postoje.
Potpuno u pravu,sto se tice USA i USD.Uveliko koristim ebay.com ,i osetne su razlike u ceni.A sto se tice bregastih sve je to Individualno pitanje.Ovde ljudi po meni prave greske ,prvo kupe za 1200eur 2 bregaste Colombo-Barianni ,pa ih onda sami doradjuju u drugim firmama.
A to isto moze i sa QV originalima da se radi.Ali dobro svako ima svoje ideje i zelje.
A sto se tice ovog momka sa 75 3.0v6 i konvertiranjem sa EathonM90 kompresorom ,videcemo specifikacije na valjcima kad bude aktuelno.
poz
Comment