Dijagnostika greske: Klipnjaca kroz blok, zasto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    Je l' moze slika drugog dela klipanjce? (polutke)

    Srafovi obicno pucaju od podtezanja, a ne pretezanja.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #17
      cek cek
      vidi deo na klipnjaci gde ide lezaj kako je pocrneo
      izgoreo od velike temperature
      izgleda da nije bio dobro podmazivan
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Originally posted by Uros Piperski
        Je l' moze slika drugog dela klipanjce? (polutke)
        Nema ga, izasao je kroz karter i ostao zaboden negde u asfaltu
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #19
          Originally posted by SAAB PoWeR
          cek cek
          vidi deo na klipnjaci gde ide lezaj kako je pocrneo
          izgoreo od velike temperature
          izgleda da nije bio dobro podmazivan
          Korektno, to izgleda da je pocetak havarije u smislu hardvera, no, zasto?

          Ulja je bilo dovoljno puna sintetika 5-40.

          Gde traziti gresku zasto je podmazivanje bilo nedovoljno.

          Koji faktori mogu uticati?

          Da napomenem kao vazan podatak da motor 10 minuta ranije kao ni u toku voznje nije davao indikaciju da ce nesto otici kvragu.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #20
            Pa zato sto je motor presao 300.000km
            Predpostavljam da je rec o certvrtom cilindru
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Da malo podpomognem, razlog, primarni se krije ovde:

              http://saab.ath.cx/community/presho/Fel ... B/ulje.jpg

              Dakle, primetno grejanje i prepaljivanje klipnjache, lezajeva, termicki stress, prednja matica u smeru rotacije se odvija, pitanje sekundi dok nedodje do havarije.
              Dakle: Motor je vozen sa jednom maticom izvesno vreme, sta cini da dodje do pucanja zadnjeg srafa? Iz prilozene situacije, posle se vracamo na trazenje uzroka termostressa korz sistem za podmazivanje.

              Primarni pritisak ulja ma maz u trenutku desavanja.

              U pitanju je 3. cilindar.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • SAAB PoWeR
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2005
                • 1394
                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                #22
                pumpa vuce ulje iz kartera gura ga u filter
                e sada posto saab ima termostat za ulje
                koi gura mali klip koi regulise protok ulja
                ili ulje prolazi kroz filter pa nazad u motor a termostat radi svoj posao samo na odredjenoj temperaturi ulja i pusta ga da se rashladi u kuleru
                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #23
                  OK.. pricamo iz iskustva na sta smo naleteli, no, nisi naveo nikakav segment koji je problematican ??? Sta i zasto?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #24
                    Balans osovine traze - odvlace mnogo ulja za takav set- up....jos ako su pohabane?
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Jedan dobar student se usmerio u korektnom pravcu bez da je ikad stavio prste u SAAB motor

                      Osovine se nehabaju
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • SAAB PoWeR
                        CBC Senator XXL
                        • 26.04.2005
                        • 1394
                        • tu iza coska(Milwaukee USA)

                        #26
                        cek i ja sam prvo pomislio na balans osovine
                        mislio sam da su izvadjene i kanali za ulje nisu dobro zacepljeni
                        e posto sam video da klipnjaca nije polirana kontam nije ni balansirana
                        takodje mu dodje na balansne osovine nisu ni vadjene
                        e sada kako su one mogle uticati na gubirak pritiska ulja
                        neam pojma
                        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... 465#820465

                          Ovde je data lekcija inzinjeru iz SAABa odgovornom za razvoj Trionica, no, sistem za podmazivanje nije njegov sektor pa se neljutim, bitno je da je poruka primljena i otisla dalje

                          Malo postaje biti kasno za rasplet, studirajte slike, pricaju dovoljno, racunice su samo potvrda gde se praksa i teorija susrecu i idu rame uz rame.

                          Idemo dalje sutra.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            a sta je bilo na 6800 rpm, gasi se varnica ili brizgaljka ?
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              #29
                              Ako je tu limitator i jedno i drugo.

                              Meni ovo lici da je sraf vec bio napuknut kad je dotegnut.
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • dfast
                                CBC Senator XXL
                                • 26.05.2005
                                • 1302
                                • Hoofddorp NL /Bgd

                                #30
                                Po meni ovde se jasno vidi sta se desilo po odvajanju klipnjace sa radilice. Udara od glavu i cini mi se kaci i ventile, vraca se dole i potpuno se odvaja od radilice i prelazi na suprotnu stranu radilice gde radilica krivi onaj jedan sraf i pribija klipnjacu na blok i klip kada ga i razbija.
                                Po odvijanju matice na jednoj strani klipnjace pada pritisak u tom delu voda gde vise nema dovoljnog podmazivanja, klipnjaca se pregreva, puca onaj preostali sraf, pravi se havarija.
                                E sad zasto je doslo do odvijanja matice, ko bi ga znao.

                                Comment

                                Working...
                                X