Dijagnostika greske: Klipnjaca kroz blok, zasto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Ne vidim dobro na slici.. Da li je ono na čelu klipa otisak zaptivača i da li su oni zarezi od ventila standardni, to jest tako treba da ima mesta ili je otisak udarca ventila?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      brick >>> gasi gorivo

      dora >> otisak je od udarca u ventile i ivicu svere glave , ne od digtunga vec glave

      dfast >>> korektan zakljuchak, ali? Ostaje ono ali, zasto se samo taj sraf otpustio .. ima li sta na shemi iuljanog kola sto bi moglo da ukaze na neku anomaliju u konstruckiji?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #33
        Moje (ukratko) vidjenje situacije...majstor je u odsudnom momentu ,"u iberu" promašio brzinu,dodao gas u "prazno"...BOOOOM....

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #34
          Ostaje ono ali, zasto se samo taj sraf otpustio .. ima li sta na shemi iuljanog kola sto bi moglo da ukaze na neku anomaliju u konstruckiji?
          Preuski kanali, koji na tom broju obtaja (6800) nisu bilu u stanju da "propuste" dovoljnu kolicinu ulja?
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #35
            Ono sto ja vidim to su dva voda koja podmazuju lezaje onih dveju osovina gore i to sa srednjeg tj treceg lezeceg lezaja radilice. Moguce je da to stvara pad pritiska bas na trecoj klipnjaci ali bi po tome i cetvrta bila jos ugrozenija.

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #36
              Cuo se samo jedan TAK u naletu na 6800 obrtaja u 3coj brzini bez menjanja brzine...

              p.s. Samo sam bio u autu nisam vozio
              p.s.s. Ajde Boco, bez offa
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #37
                Auuhhh..."Crni" Saabo nisi valjda ti...

                Comment

                • vujke
                  Admin
                  • 29.09.2004
                  • 1673
                  • Mladenovac
                  • Daewoo Lanos 1.5SX

                  #38
                  malo offtopic jel to 'onaj' AERO u pitanju?
                  while(!asleep()) {sheep++;}

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Dr Boca >> Saabo ti je rekao kako je bilo.

                    Vujke >> Jupps , slonu jedan (mislim na memoretski blok)

                    IvanT & dfast >> U normalnim uslovima kad je sve u redu nema problema od napomenutih tacaka sa vashe strane, medjutim, uzrocnik svega je greska izazvana u jednom delu u sistemu podmazivanja..

                    Sta mislite, kojem?
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Igor
                      CBC Senator XXL
                      • 30.12.2004
                      • 394
                      • DORCOL REPUBLIKA

                      #40
                      Hehe i ja znam o kom se autu radi
                      Toje bilo prosle godine...



                      Jel i ova slike iz te serije jel da ?
                      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        Inercija?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • SAAB PoWeR
                          CBC Senator XXL
                          • 26.04.2005
                          • 1394
                          • tu iza coska(Milwaukee USA)

                          #42
                          u jednom delu podmazivanja
                          dali je nesto doradjeno na motoru
                          ili se misli na deo koi je vec fabricki uradjen
                          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                          Comment

                          Working...
                          X