Ivvan & Eon, SAAB SVC motor koristi tehniku. Standardno gorivo, chak i dalje od toga sa mogucnosti mesanja od chistog benzina do diesela.
Brick >>
Tehnika je stara , sa idejom, dakle zna se i pokusaj je izveden pre vise od 100 godina.
Znam kad je SAAB poceo da se igra malo ozbiljnije sa SVC motorom kad su se docepali Trionica po prvi put.
1990 godine su radili prvi test sa 4 cilinra motorom od 2000ccm i bilo je van ocekivanja.
Performanse su otisle predaleko van ocekivanog u zonu neupotrebljivog za voznju
Pokusaj je uradjen na 6 cilindricnom rednom 1400ccm motoru ali je ispao iz igre jer nije dozvolio montiranje popreko sto SAABu treba, 1992 godine.
Rezultat je bio sa motorom sa kompresijom od 8-20:1 (experiment za diesel norme) 280KW sa smanjenjem potrosnje od 32%.
No kako je motor morao da se rekonstruise u kracu verziju stalo se na 5 cilindara koji su 2000 godine prezentovani.
O tom motoru vec sve znate verujem tako da nema potrebe nista ni pisati o njemu
Tehnika SAAB izvodbe je da je glava sa integrisanim cilindrima spojena sa "blokom preko jedne osovine a hidraulicni aktuator je menjao ugao sastava . Jednostavno resenje koje je vrlo brzo po pitanju prilagodjenja.
Motor koristi naravno direktno ubrizgavanje.
Radi sa kompresorom i overloadom od +2,8 bara , turbine su prespore za definisanje pritiska u momentu.
Brick >>
Tehnika je stara , sa idejom, dakle zna se i pokusaj je izveden pre vise od 100 godina.
Znam kad je SAAB poceo da se igra malo ozbiljnije sa SVC motorom kad su se docepali Trionica po prvi put.
1990 godine su radili prvi test sa 4 cilinra motorom od 2000ccm i bilo je van ocekivanja.
Performanse su otisle predaleko van ocekivanog u zonu neupotrebljivog za voznju

Pokusaj je uradjen na 6 cilindricnom rednom 1400ccm motoru ali je ispao iz igre jer nije dozvolio montiranje popreko sto SAABu treba, 1992 godine.
Rezultat je bio sa motorom sa kompresijom od 8-20:1 (experiment za diesel norme) 280KW sa smanjenjem potrosnje od 32%.
No kako je motor morao da se rekonstruise u kracu verziju stalo se na 5 cilindara koji su 2000 godine prezentovani.
O tom motoru vec sve znate verujem tako da nema potrebe nista ni pisati o njemu

Tehnika SAAB izvodbe je da je glava sa integrisanim cilindrima spojena sa "blokom preko jedne osovine a hidraulicni aktuator je menjao ugao sastava . Jednostavno resenje koje je vrlo brzo po pitanju prilagodjenja.
Motor koristi naravno direktno ubrizgavanje.
Radi sa kompresorom i overloadom od +2,8 bara , turbine su prespore za definisanje pritiska u momentu.
Comment