Astra G Y17DTI - UPDATE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #16
    @wiz
    Moja greska, pogresna informacija...
    Svetlela je na kontaktu i tokom verglanja, a gasila skoro istovremeno sa startovanjem motora
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #17
      Niti je imobilajzer, niti grejac, nesto drugo je u pitanju.
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #18
        kad sam bio na dijagnostici rece mi tip da mi ne radi grejac,lupio neku cenu i kao zameni to mozda ces zimi imati problema,nisam zamenio pali odlicno zimi,a i sve lampice se gase predvidjenim redom,najbolje da ode na Tech pa da vidi

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          E sad, malo pre pricham sa zetom: na instruent tabli se upalila neka lampica, citiram njegov opis:
          "zhute boje, ispod cajgera, ulevo, grafika oznachava automobil iz profila preko kojeg je naznachen neki "kukasti" kljuch"
          Lampica o kojoj pricas je ovo:





          evo odgovora direktno od predsednika Opel Cluba...tj. mene:

          Kao prvo 1.7DTI ima oznaku motora 1.7DTH...

          Zuta lampica, na kojoj je slicica munje, kao sto je predhodnik rekao, je detekcija greske u elektronici motora i da ne ponavljam ostatak.

          Konkretno, lampica se ne moze ugasiti dok se ne otkloni kvar.Kvar sigurno postoji cim se lampica upalila.TechII diag.aparat, (ili neki drugi) ponistava resetuje "gresku" nakon sto je mehanicki uklonjena.

          Pojava zute lampice moze da bude svasta, ne moze da se zna sa sigurnoscu 100% dok se ne uradi diagnostika.
          Ranko, lampica o kojoj ti pricas je "chek engine" lampica i nema puno veze sa ovom opisanom.


          Kako bi trebala da se ponasa servisna lampica, neznam bas tacno, ali definitivno nije nista zabrinjavajuce, s obzirom da se lampica gasi cim se auto upali.

          Edit:

          Evo i male dopune, lepo pise u ADati, ako se lampica upali u toku voznje, postoji problem u emisiji izduvnih gasova.
          Koliko treba da svetli na kontaktu , ne pise.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #20
            Kod mene je totalno drugacija tabla i raspored lampica a tu pomenutu nikada nisam video

            Comment

            • Vocko
              CBC Senator XXL
              • 25.04.2005
              • 4556
              • nBGd

              #21
              Mom ortaku se slicna lampica pali na Corsi (benzinac 1.4) kada je vozi duze vreme preko 100ke, rekli su mu u, ne znam kom, servisu da je to zbog loseg kvaliteta goriva.

              Inace kada smanji ritam voznje lampica se ugasi.

              Comment

              • vega
                CBC Senator XXL
                • 21.02.2006
                • 324
                • Beograd

                #22
                Kod astri od´00 ili ´01 pa na ovamo (ne znam tacno) lampice su "razdvojene" :
                1. leva koju si zaokruzio plavo je:
                Engine electronics, transmission electronics, immobilizer. If it lights up when the engine is running: fault in engine electronics system or transmission electronics system. If it flashes when the ignition is on: fault in the electronic immobilizer system... itd....itd

                2. desna, sa slikom motora oznacena strelicom je:
                Exhaust emission. Control indicator lights up when ignition is switched on. Goes out shortly after engine starts. If it lights up when the engine is running: fault in emission control system. The permitted emission limits may be exceeded....itd...itd...

                Znaci nema jedne check engine nego dve
                Siguran sam da obe oznacavaju postojanje greske, a gde je povucena crta izmedju njih - to samo bog zna...... i diag. aparat.
                Klasicnu servisnu lampu nema koliko znam vec ispisuje inspection na digitalnoj kilometrazi.
                ... and then the damn thing gone wild!

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  OK, stvari su sad jasnije... =]

                  Znachi, u pitanju je upravo ova lampica koju je oznachio Ivan, prichao sam sa zetom i upravo je opisao tako, i na tom mestu. Mozhda je raspored lampica drugachiji kod ranijih serija, ova Astra je 2003. godishte?
                  Auto inache i dalje lako pali i dobro radi, na leru ili u bilo kom opsegu, lepo vuche...znachi nikakvih problema u eksploataciji.

                  Nego, vidim da je (izmedju ostalih) vega naveo da je, ukoliko lampica svetli/blinka na kontaktu (bez startovanja motora) moguc kvar u imobilajzeru?

                  Kod mene sam ispravnost imobilajzera proverio tako shto sam se zakljuchao unutra ( ) i pokushao da startujem motor dok je security sistem bio "on". Motor nije hteo da upali chak ni sa originalnim, prvim kljuchem koji inache koristim.

                  E sad, to isto sam malo pre posavetovao i zeta da proba. Dakle, zakljuchao se unutra, aktivirao centralnu i - startovao motor bez problema dok je sistem za obezbedjenje bio u funkciji?!

                  Da li sam ja pogreshio u nachinu na koji se mozhe "testirati" da li je imobilajzer u funkciji, ili je kod Opela to na drugi nachin moguce proveriti? Mislim da bi pod tim okolnostima (aktiviranje centralne transponderom, kao i sistema za zashtitu) motor zaista trebao da bude "mrtav", sve dok se istim signalom ne deaktivira zashtita??? Naravno, ako auto ima imobilajzer ili neku aftermarket zashtitu...

                  Dali je moguce da mu imobilajzer stvarno vishe ne radi...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #24
                    Ivane: u pravu si, ja jesam pricao za chek engine, ja sam predpostavo da je sve na jednoj, kao kod mene i wiza
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #25
                      Drugari...obe lampe su MIL,da ne objašnjavam koja je koja,već je rečeno.
                      Dakle,dijagnostičkim uredjajem proveriti memorisine greške...
                      Što se testiranja immo sistema tiče,možeš probati sa vadjenjem transpondera iz ključa,što ti ne preporučujem.Daljinska komanda na ključu aktivira samo centralnu bravu.

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        #26
                        A da nareze obican kljuc pa proba da upali

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #27
                          Može..ako mu to nije finansijska poteškoća...Ali,cenim da NEĆE upaliti...
                          Pozzzzzzzz

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #28
                            E sada, ja cu da vam kazem:

                            Dokle god se lampica iskljucuje nakon startovanja motora, nema nekog bitnog kvara, tj. racunar je zabelezio nekada neku gresku i doke se ta greska ne DELETE-uje to ce trajati, a ta greska koja se javila, trenutno se ne desava, pa lampica ne svetli nakon startovanja.

                            Treba samo otici na u OPEL na dijagnostiku i resetovati racunar koji ce tom prilikom i reci o cemu se radilo.

                            Da je crkao grejac, svetlela bi samo check engine dokle god su grejaci aktivni, a palila bi se i u toku voznje.

                            PS nisu obe MIL, vec je jedna SVS

                            PS 2: Ranko, pozdravio te Ljuba.
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              #29
                              Hvala Sri.Gde si ga vido/cuo? Jel ziv? Nisam ga cuo stooo godina....


                              pozdravi/ga
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              Working...
                              X